Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 שעות, sperial כתב:

בארץ לא נעשה שימוש בקו לבן רצוף בודד, באירופה הוא מקובל בין נתיבים לפני צומת, עד כמה שאני מבין בדיוק למטרה שציינת: מניעת מעבר בין נתיבים "ברגע האחרון".

 

גם בארה"ב מקובל השימוש בקו לבן רצוף למטרה זו. יש גם קו לבן כפול שמהווה איסור חמור יותר ומשתמשים בו בעיקר במנהרות. ראוי לציין שגם שוליים מסומנים בקו לבן רצוף בעוד שהפרדה בין כיווני הנסיעה נעשית ע"י קו צהוב מקווקו, רצוף או כפול.

 

 

פורסם

במכוון לא התייחסתי לארה"ב (ולשאר אמריקה הצפונית), כי שיטת התמרור והסימון בה שונות מהותית מזו של אירופה - והשיטה בישראל נגזרת מהשיטה האירופית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

@sperial כיוון התמונה נכון, אבל אני מדבר על הרמזור שלפני, ועל ההפרדה בין הפניה שמאלה לנתיבים קדימה.

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם

אם את ה מדבר על הקטע מול בנק לאומי אז זה בדיוק אותו עניין, עם טויסט הזוי: אותו קווקוו המתיר פניה שמאלה מדישראלי. אבל ממילא כולם שמים קצוץ על הסימון, יוצאים מהנתיב המיועד לנסיעה ישר (לכיוון האוניברסיטה) וחותכים שמאלה על ה-815.

 

דרך אגב - יש גם ההפל: סימון 808 שהופכים למין מלבנים רחבים, כמו ביציאות מכבישים מהירים, למשל כאן (22\פז):

 

image.thumb.png.763b39ee1fe5fa2428e8ecbb35cabf6e.png

 

הסימון הזה אינ מופיע בלוח התמרורים ואינו מובן מאליו, מה גם שבמקומות רבים הוא הופך ל-815, אבל מרחוק, ובזוית הראיה של נהגרכב פרטי, קשה להבחין היכן מסתיים ה-808 ומתחיל ה-815.

 

מעבר לכך מדובר בסימון ישן, ובעוד אחד מהאלתורים של עיריית חיפה, יש לא מעט מוזרויות כאלה ברחבי העיר. סתם, היה לי ויכוח עם ישה, שנמשך איזה שנה, על הסימון בצומת אלבז\יד לבנים, וחידת הסימון הזה טרם נפתרה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 26.5.2022 בשעה 14:48, Be roo כתב:

רק שזה שימוש לא נכון בסימון. 

לקו הפרדה רצוף יש הגדרה ושימוש יעודיים עבור כבישים דו סטריים. הוא לא אמור ולא יכול לשמש למניעת מעבר בין נתיבים באותו כיוון נסיעה, כי אסור לנסוע מצידו השמאלי.

נוסע שם רבות.

בדקתי היום והקו הכפול הוא צהוב

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...