Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סטוניק/סיאט ארונה- אמינות הגיר.


GOODSKY
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

התעניינתי ברכישת סיאט ארונה/ קיה סטוניק ועוד מאותה משפחה, עד שנחשפתי לכך שגיר רובוטי דו מצמדי מאופיין בבעיית התחממות כזו או אחרת.

מי יכול לשפוך אור באופן מקצועי על הבעיה? עקב המידע אני עדיין מהסס להתקדם הלאה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בכמה זמן אתה מתכוון להחזיק את הרכב.

 

בקשר לאמינות הגירים הללו, לא חסר כאן בפורום ובפורומים אחרים, ובכלל ברשת, מקרים וחומר ללמידה בנושא.

כל עוד הרכב נמצא תחת אחריות היצרן\יבואן , אין בעיה. 

 

לאחר מכן, אם מתרחשת תקלה כזו או אחרת בהקשר לגיר, אתה נתון לחסדיו של המוסך המורשה של היבואן, ול"רצון הטוב" שלו לטיפול בבעיה. אם או בלי השתתפות כספית מצידך.

וזה ייקרה בתנאי שטיפלת בכל תקופת האחריות במוסכיו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yossiaviel כתב:

הכל תלוי בכמה זמן אתה מתכוון להחזיק את הרכב.

 

בקשר לאמינות הגירים הללו, לא חסר כאן בפורום ובפורומים אחרים, ובכלל ברשת, מקרים וחומר ללמידה בנושא.

כל עוד הרכב נמצא תחת אחריות היצרן\יבואן , אין בעיה. 

 

לאחר מכן, אם מתרחשת תקלה כזו או אחרת בהקשר לגיר, אתה נתון לחסדיו של המוסך המורשה של היבואן, ול"רצון הטוב" שלו לטיפול בבעיה. אם או בלי השתתפות כספית מצידך.

וזה ייקרה בתנאי שטיפלת בכל תקופת האחריות במוסכיו.

 

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחממות הגיר היא במקרה קיצוני, פקק ממושך בעליה למשל וגם לא תמיד.

 

בעיקרון מה שיכול להזדקק להחלפה זה מצמדים בעלות של 3 אלך בערך, ומכטרוניק, שיפוצו בערך 3.5-4 אלף.

 

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

yulianx - החלפת מצמדים לקאיה למיטב ידיעתי לא עולה 3000 שקלים. (אני בעל קאיה סיד רובוטית).

בקבוצת פולסוואגן- יכול להיות באזור המחירים האלה.

בקאיה, ממה שקראתי, המחירים גבוהים בהרבה. 

אני רוצה להאמין שאני טועה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחממות המצמדים היא פועל יוצא של צורת הנהיגה. 

תקלות בקר החלפת ההילוכים (המכאטרוניק) הן בעיקר התכה של המחבר של המעגל המודפס בתוך החלק. זה נובע מחום קיצוני. יש כאלו שמשפצים וכאלו שמתקינים מפרוק ומעתיקים את התוכנה מהחלק המוחלף. (לפחות שני מוסכים מתמחים מעלים תמונות והסברים בדפי הFB שלהם) העלויות באיזור ה3K, לפחות בקבוצת VAG.  יונדאי/קיה מייצרים בעצמם את הגירים לכן יתכן וזמינות חלקי חילוף שונה ותלויה ביבואן המקומי שבתורו מפציץ במחיר.

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, gaigerg כתב:

yulianx - החלפת מצמדים לקאיה למיטב ידיעתי לא עולה 3000 שקלים. (אני בעל קאיה סיד רובוטית).

בקבוצת פולסוואגן- יכול להיות באזור המחירים האלה.

בקאיה, ממה שקראתי, המחירים גבוהים בהרבה. 

אני רוצה להאמין שאני טועה. 

אדייק ואוסיף שהמחירים הם לגיר ה dsg.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, yulianx כתב:

התחממות הגיר היא במקרה קיצוני, פקק ממושך בעליה למשל וגם לא תמיד.

 

בעיקרון מה שיכול להזדקק להחלפה זה מצמדים בעלות של 3 אלך בערך, ומכטרוניק, שיפוצו בערך 3.5-4 אלף.

 

 

תודה

לפני 6 שעות, gaigerg כתב:

yulianx - החלפת מצמדים לקאיה למיטב ידיעתי לא עולה 3000 שקלים. (אני בעל קאיה סיד רובוטית).

בקבוצת פולסוואגן- יכול להיות באזור המחירים האלה.

בקאיה, ממה שקראתי, המחירים גבוהים בהרבה. 

אני רוצה להאמין שאני טועה. 

אבל למה בכלל מגיעים לנושא הזה של החלפה? האם לא עדיף גיר אוטומטי"רגיל" שבדרכ אין בעיות תחזוקה איתו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר אוטומטי רגיל עולה יותר ומביא איתו צריכת דלק ופליטת מזהמים גבוהות יותר.

 

בהמשך ובחיזוק לדבריו של zaf - התחממות גיר רובוטי, דו מצמדי וחד מצמדי, היא עניין של טעות נהיגה. לא באמת מסובך להימנע ממנה, צריך טיפה קשב לאוטו ולא לזחול על מצמד משולב. לא באמת סיפור. נדון בפורום פעמים רבות מספור.

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, GOODSKY כתב:

תודה

אבל למה בכלל מגיעים לנושא הזה של החלפה? האם לא עדיף גיר אוטומטי"רגיל" שבדרכ אין בעיות תחזוקה איתו?

מי שניסע הרבה בפקקים עדיף פלנטרי או רציף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...