Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפז'ו 308GTI


Liran xsi

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תתחדש, ממש יפיפיה.

אני גם קניתי מהם פיזו לפני שנתיים ועם אותה החוויה שלך, בלי לשריין נתנו מפתחות ואמרו לי יש דלק סע לאיפה שאתה רוצה.

הרכב יצא נקי בבדיקה במבדק בהרצליה פיתוח ונקנה.

  • אהבתי 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפה ללא ספק ואני בטוח שמהנה לנהיגה.
אחרי ששוחחנו רבות אני שמח שחזרת בזמן ולקחת רכב מעניין עם יופי ואלגנטיות.

והכי חשוב כמו שאמרו לפני מילה טובה לאישה שתמכה ברעיון הזה ואני בטוח שגם היא נהנית מכך.

לפחות לקחתי חלק בטיפול שלה:) 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מברוק! אחלה של אוטו.

הייתי שמח לשמוע את דעתך על תצורת ה i cockpit דווקא מכיוון ספורטיבי. יש לי את ה 308 הרגילה ואני עף על ההגה הקטן ולוח השעונים שמעל ההגה, אבל משום מה זה יותר מסתדר לי עם נוחות בשיוט מאשר עם ספורטיביות.

 

כמו כן , האם לקחת בחשבון עלויות פסיכיות של החלפת רפידות וצלחות? אם אני זוכר נכון, מדובר בקנס מטורף כשצריך להחליף...

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מכונה! תתחדש ותהנה!

 

לגבי עלויות החלפת הבלמים (האימתניים) - אז בתחילת הדרך זה היה משהו באזור -ה-6k ש״ח, אך מאז המחיר נחתך בכמעט חצי.

ברור שאחזקה של מכונית כזאת יקרה יותר, אך במקרה שלה יש תמורה בעד האגרה, והאמינות שלה טובה.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Shay_u כתב:

כמו כן , האם לקחת בחשבון עלויות פסיכיות של החלפת רפידות וצלחות? אם אני זוכר נכון, מדובר בקנס מטורף כשצריך להחליף...

באופן כללי האחזקה של הדגם הזה נחשבת לקשוחה לא רק בגלל הבלמים.

מעיון בהיסטוריה של 308GTI אחרת, נחשפתי לשגרת הטיפולים האגרסיבית: בכל טיפול 15K מחליפים שמן גיר (שזה אומר - בכל טיפול בעצם). בכל טיפול שני (30K) מצתים (נו טוב, לא כזה נדיר). בלאי יחסית מואץ לחלקים שגם ככה מתבלים מהר במנועי טורבו בנזין (חיישן חמצן, קטליזטור).

היו עוד כמה דברים אבל לא הייתי משליך אותם באופן גורף על יתר האקסמפלרים.
אני הייתי מצמצם את מרווח הטיפולים לכל 10K ק"מ מקסימום, זה מנוע שמתחו את האמא שלו לקצה (272 כ"ס !!).

באקסמפלר אחד שראיתי, כבר החליפו טורבו מתחת ל 80K ק"מ (וזה רכב שנסע בעיקר מחוץ לעיר)... לא מבין למה לא צימצמו את מרווח החלפת השמן ל 10K ק"מ.


הפרקטיות של האוטו ביום יום היא נהדרת (5 דלתות, קומפקטית) והוא נראה פגז (!)  בלבן עם העיטורים האדומים.
מבפנים ומבחוץ הוא מדהים.

אישית אני לא יכול לחיות עם כזה דבר כרכב דיילי, כנראה שהתבגרתי :-P האוטו הזה דיי קשיח על האספלט.

לא חושב שהייתי מסוגל לבצע את המעבר מאיירקרוס לכזה דבר, יותר מידי קיצוני בשבילי. הייתי מחפש את האמצע - אבל שוב, זה כנראה עניין (גם) של גיל :-) 

@Liran xsi אחלה כלי, תתחדשו ;-) !

  • אהבתי 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה! מכונה נהדרת, וממה שאני זוכר ממנה, בהחלט סבירה להתנהלות יומיומית. בטיולים ובמסלול היא ממש פורחת ויתרון לא קטן - היא הכי קלה בסגמנט שלה, וגם מרגישה כזאת. תן בראש!

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, motizkn כתב:

תתחדש, ממש יפיפיה.

אני גם קניתי מהם פיזו לפני שנתיים ועם אותה החוויה שלך, בלי לשריין נתנו מפתחות ואמרו לי יש דלק סע לאיפה שאתה רוצה.

הרכב יצא נקי בבדיקה במבדק בהרצליה פיתוח ונקנה.

 

בהחלט הפתעה לטובה סוכנות buy & Drive בנתניה.

שירות מצויין גם אחרי המכירה לא שוכחים אותך.

טיפל בי נציג בשם בן שתמיד עזר וניסה לתת עוד.

אין לי ספק שאחזור אליהם מתישהו בעתיד.

 

 

לפני 3 שעות, banji man כתב:

הרכב נראה מדהים!   תהנה. 

מילה טובה  לבת הזוג שזרמה עם המעבר. לדעתי זה לא מובן מאליו.   

 

בהחלט, זה לא היה קורה ללא האישור של אשתי שנוהגת על הרכב הזה ביום יום לסירוגין.

למזלי היא הייתה נוהגת על המגאן RS והייתה אוהבת מאוד, כך שזה כלל לא זר לה והיא אוהבת את ההרגשה של לנסוע בספורטיבית.

היא מאוד אהבה גם את ה-C5 ואת הקטע ה"ג'יפוני" אבל לשמחתי ויתרה עליו לטובת רכב ששנינו נהנה ממנו.

 

לפני שעתיים, Maor Hananayev כתב:

רכב יפה ללא ספק ואני בטוח שמהנה לנהיגה.
אחרי ששוחחנו רבות אני שמח שחזרת בזמן ולקחת רכב מעניין עם יופי ואלגנטיות.

והכי חשוב כמו שאמרו לפני מילה טובה לאישה שתמכה ברעיון הזה ואני בטוח שגם היא נהנית מכך.

לפחות לקחתי חלק בטיפול שלה:) 

 

ידידי ורעי, שותפי לדרך, לחזון, לאסטרטגיה ואחרית הימים, אני בטוח שיהיו לנו עוד שעות רבות של טיפולים וסתם התענגות סטטית ודינמית מהמכונית המיוחדת הזאת.

 

לפני שעתיים, Shay_u כתב:

מברוק! אחלה של אוטו.

הייתי שמח לשמוע את דעתך על תצורת ה i cockpit דווקא מכיוון ספורטיבי. יש לי את ה 308 הרגילה ואני עף על ההגה הקטן ולוח השעונים שמעל ההגה, אבל משום מה זה יותר מסתדר לי עם נוחות בשיוט מאשר עם ספורטיביות.

 

כמו כן , האם לקחת בחשבון עלויות פסיכיות של החלפת רפידות וצלחות? אם אני זוכר נכון, מדובר בקנס מטורף כשצריך להחליף...

 

קודם כל ולפני הכל, הפילוסופיה הזאת של פז'ו, הגה קטן מתחת למחוונים מעניינת, נראית טוב, ולדעתי למי שלא גבוה גם עובד מצויין, אני 1.70 גובה ומוצא תנוחה מצויינת שגם תהיה נוחה עם ההגה וגם לא תסתיר את המחוונים, ההגה קטן ומהיר ויחד עם תגובות השלדה המיידיות יוצרות מכונת נהיגה מהנה מאוד.

 

 

לפני כשעה, איציק נ. כתב:

באופן כללי האחזקה של הדגם הזה נחשבת לקשוחה לא רק בגלל הבלמים.

מעיון בהיסטוריה של 308GTI אחרת, נחשפתי לשגרת הטיפולים האגרסיבית: בכל טיפול 15K מחליפים שמן גיר (שזה אומר - בכל טיפול בעצם). בכל טיפול שני (30K) מצתים (נו טוב, לא כזה נדיר). בלאי יחסית מואץ לחלקים שגם ככה מתבלים מהר במנועי טורבו בנזין (חיישן חמצן, קטליזטור).

היו עוד כמה דברים אבל לא הייתי משליך אותם באופן גורף על יתר האקסמפלרים.
אני הייתי מצמצם את מרווח הטיפולים לכל 10K ק"מ מקסימום, זה מנוע שמתחו את האמא שלו לקצה (272 כ"ס !!).

באקסמפלר אחד שראיתי, כבר החליפו טורבו מתחת ל 80K ק"מ (וזה רכב שנסע בעיקר מחוץ לעיר)... לא מבין למה לא צימצמו את מרווח החלפת השמן ל 10K ק"מ.


הפרקטיות של האוטו ביום יום היא נהדרת (5 דלתות, קומפקטית) והוא נראה פגז (!)  בלבן עם העיטורים האדומים.
מבפנים ומבחוץ הוא מדהים.

אישית אני לא יכול לחיות עם כזה דבר כרכב דיילי, כנראה שהתבגרתי :-P האוטו הזה דיי קשיח על האספלט.

לא חושב שהייתי מסוגל לבצע את המעבר מאיירקרוס לכזה דבר, יותר מידי קיצוני בשבילי. הייתי מחפש את האמצע - אבל שוב, זה כנראה עניין (גם) של גיל :-) 

@Liran xsi אחלה כלי, תתחדשו ;-) !

 

 

איציק ידידי, אכן המנוע מתוח, אבל יש לזכור שהוא גם מחוזק מבפנים בהתאם כמו בוכנות מחוסמות וכו', ודווקא הגרסאות החזקות והמאוחרות ביותר של יורו 6 ומעלה של מנועי הפרינס הם המוצלחים והאמינים יותר.

 

ואכן, כפי שגם אתה מציע, אני אטפל כל 10k.

למיטב זכרוני בשגרת הטיפול מצתים בכל טיפול והשמן גיר כל טיפול שני.

 

אכן הרכב נראה מצויין עם רמיזות ספורטיביות ולא מוחצן, והצבע הלבן פנינה הזה הולם אותו בהחלט.

המעבר אכן קיצוני, אבל התאפשר בזכות כך שאשתי נוהגת על ידני גם כן, אגב חצי נחמה לא צריך זינוק בעליה יש hill assist 🙂

 

ובנוסף, לדעת רבים זו האחרונה מסוגה, בדור החדש שיצא כנראה כבר לא תהיה GTI במתכונת הפרועה הזאת, אלא כנראה משהו חשמלי וסטרילי יותר.

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Liran xsi כתב:

ואכן, כפי שגם אתה מציע, אני אטפל כל 10k.

למיטב זכרוני בשגרת הטיפול מצתים בכל טיפול והשמן גיר כל טיפול שני..

:mm_yeah:
אם אתה לא נוסע הרבה, וזה לא מוגזם בשבילך, גם טיפול כל 7.5K ק"מ זו לא מילה גסה (בטח שלא למנוע שהיחס הספק:נפח שלו הוא 170 כ"ס:ליטר 1).
בנוגע למצתים\שמן גיר - בדקתי שנית ולפחות במה שאני רואה (צילומי היסטוריה של מוסך מורשה של לובינסקי) כל טיפול 15K הוחלף שמן גיר ובכל טיפול 30K הוחלפו מצתים (מסכים איתך שזה נשמע כאילו זה אמור להיות הפוך).

מסכים עם @menir1 שכל 20K ק"מ זה יותר הגיוני להחליף מצתים לרכב הזה - עם הסתייגות קטנה: אם זכרוני אינו מטעני - מק"ט המצתים של ה GTI שונים מהמצתים של ה THP ה"רגיל" (165\180 כס) - ייתכן וזה רק עניין של טמפ' עבודה. בכל מקרה אין לי מושג אם זה מיטיב עם אורך החיים שלהם או לא (לדעתי מיטיב), אבל לפי מה שראיתי לאורך גבי היסטוריה של רכב כזה עם לא מעט ק"מ, 0 תקלות בכל מה שקשור להצתה\מצתים\סלילים - בשגרת ההחלפה שציינתי מעלה (כל 30K קמ, לציין מחוץ לעיר בעיקר).

אגב, כמה ק"מ יש עליו היום ?


אני לפחות אשמח לשמוע כל שיתוף שיש לך על הדור האחרון של החיות לוגמות הבנזין הללו, זה בהחלט דור הולך ונעלם שנמצא בדרך למנזר השתקנים (חשמל).
 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק מניח את זה פה - שגרת טיפולים מעודכת.

 

פלאגים בכל טיפול, שמן גיר כל טיפול שני

Screenshot_20220501-000803_Drive.thumb.jpg.034b0edd0f54ebb88d03d53a2732d2d5.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי
  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, נראית מעולה בלבן. 😀

אני גם מחפש 308GTI והשוק שלהן פשוט רותח, רכבים נמכרים במחירים לא הגיוניים בעליל (20 מעל המחירון זה לא מילה גסה).

 

אכן ההמלצה של איציק נראית במקום, טיפול כל 7.5 או 10 ופלאגים כל טיפול.

 

 

 

 

 

 

 

 

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, איציק נ. כתב:

:mm_yeah:
אם אתה לא נוסע הרבה, וזה לא מוגזם בשבילך, גם טיפול כל 7.5K ק"מ זו לא מילה גסה (בטח שלא למנוע שהיחס הספק:נפח שלו הוא 170 כ"ס:ליטר 1).
בנוגע למצתים\שמן גיר - בדקתי שנית ולפחות במה שאני רואה (צילומי היסטוריה של מוסך מורשה של לובינסקי) כל טיפול 15K הוחלף שמן גיר ובכל טיפול 30K הוחלפו מצתים (מסכים איתך שזה נשמע כאילו זה אמור להיות הפוך).

מסכים עם @menir1 שכל 20K ק"מ זה יותר הגיוני להחליף מצתים לרכב הזה - עם הסתייגות קטנה: אם זכרוני אינו מטעני - מק"ט המצתים של ה GTI שונים מהמצתים של ה THP ה"רגיל" (165\180 כס) - ייתכן וזה רק עניין של טמפ' עבודה. בכל מקרה אין לי מושג אם זה מיטיב עם אורך החיים שלהם או לא (לדעתי מיטיב), אבל לפי מה שראיתי לאורך גבי היסטוריה של רכב כזה עם לא מעט ק"מ, 0 תקלות בכל מה שקשור להצתה\מצתים\סלילים - בשגרת ההחלפה שציינתי מעלה (כל 30K קמ, לציין מחוץ לעיר בעיקר).

אגב, כמה ק"מ יש עליו היום ?


אני לפחות אשמח לשמוע כל שיתוף שיש לך על הדור האחרון של החיות לוגמות הבנזין הללו, זה בהחלט דור הולך ונעלם שנמצא בדרך למנזר השתקנים (חשמל).
 

איציק

 

בהחלט אשתף.

ק"מ עדכני של הרכב 46 אלף ק"מ.

 

 

לפני 12 שעות, מלטבשי כתב:

אני רק מניח את זה פה - שגרת טיפולים מעודכת.

 

פלאגים בכל טיפול, שמן גיר כל טיפול שני

Screenshot_20220501-000803_Drive.thumb.jpg.034b0edd0f54ebb88d03d53a2732d2d5.jpg

 

 

תודה רבה, כדאי ללכת ברכב הזה על השגרה המחמירה.

 

לפני 3 שעות, פליקס כתב:

תתחדש, נראית מעולה בלבן. 😀

אני גם מחפש 308GTI והשוק שלהן פשוט רותח, רכבים נמכרים במחירים לא הגיוניים בעליל (20 מעל המחירון זה לא מילה גסה).

 

אכן ההמלצה של איציק נראית במקום, טיפול כל 7.5 או 10 ופלאגים כל טיפול.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אכן נראה שהביקוש עולה על ההיצע, בעצמי חיפשתי את הרכב הזה בכמה תקופות שונות וראיתי את זה.

 

 

לפני 4 דקות, mcshmupi כתב:

איך 308 gti הגיע לטרייד?

 

פשוט, זה הרכב שלהם, של חברת ביי אנד דרייב.

 הם הוציאו אותו מהחברה לשימוש של לקוח שלהם בליסינג מימוני, יש כאלה שקונים רכב חדש ולא רוצים להתעסק עם תחזוקה וטיפולים אז הם מוסיפים כסף לתשלום החודשי והחברה עושה להם הכל זה נקרא ליסינג מימוני או פרטי תפעולי גם היום ראיתי שזה נקרא.

ורגע לפני סיום ה-3 שנים הוא החליף לרכב אחר והם מכרו את זה.

 

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...