Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אכיפה לרכב אוטונומי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, גור אדם כתב:

מה קורה אם ילד קופץ מול המכונית? האם המכונית תעדיף לדרוס אותו או להתנגש בקיר ולהסתכן בלהרוג אותך?

מה קורה אם אותו ילד זה הבן שלך?

מה קורה אם אתה באמצע "שומר חומות" והרכב נעצר מול מחסום אבנים בכביש בדרום? האם הוא ידע לרדת לשוליים ולברוח? ואם פורע עומד בדרך של האוטו?

מה אתה תעשה במקרים כאלה?

לפני 17 שעות, nev כתב:

כן. הוא לא שולט ברכב. 

אם תתפוצץ לך כרית אוויר באמצע נסיעה, תגלה מהר מאוד כמה המחשב שלה לא שולט ברכב.

חוץ מזה, יש מחשבים אחרים ששולטים ברכב. למשל מחשב ESP, בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בק"ש אדפטיבית.

לפני 20 שעות, nev כתב:

פוליטקאי שמאשר להעלות רכב אוטונומי על הכביש בעצם גוזר גזר דין מוות על הנהג\הולך הרגל ב100% (או קרוב) ממקרי הקיצון האלו.

פוליטיקאים גזרו גזר דין מוות על אנשים על הרבה פחות.

 

פוליטיקאי שמוריד מסל בריאות תרופה אזוטרית כלשהי, שנחוצה למספר חד ספרתי של אנשים שחולים בתסמונת נדירה, גוזר גזר דין מוות על אנשים כאלה.

פוליטיקאי שמוריד סבסוד של בתי ספר בשכונות חלשות בגלל גירעון בתקציב, דן את ילדי אותן שכונות לחיי פשע ועוני.

פוליטיקאי שמעלה מיסים על אלכוהול וסיגריות, גורם לעוד אב/בעל מכה להעלות הילוך במעשים הנבזים שלו.

 

להמשיך?

 

אנשים יוצאים מנקודת הנחה שמכונה זה משהו קר ומחושב, ובני אדם סופר אחראיים ומוסריים.

מישהו שנוהג עם פרצוף באינסטוש ויד בתוך המכנסיים כנראה עושה את זה מתוך אחריות ומוסר יתר.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 1 דקה, vadim6385 כתב:

מה אתה תעשה במקרים כאלה?

 

לא משנה מה - אבל האחריות היא עלי והמוסר שלי ולא של מתכנת האלגוריתם. מה אם בעלי הרכב יכניסו באלגוריתם שבמקרה של תאונה אפשרית תיעשה בדיקה היכן יהיו העלויות נמוכות יותר - טוטאל לוס של הרכב או פציעה אפשרית של הנוסע? (מישהו אמר פורד פינטו?)

 

לגבי המקרה האחרון, אני משער שארד לשוליים ואף אדרוס את הפורע אם ארגיש מאויים פיזית. דבר שרכב אוטונומי לא יוכל לעשות.

פורסם
לפני 49 דקות, גור אדם כתב:

מה אם בעלי הרכב יכניסו באלגוריתם שבמקרה של תאונה אפשרית תיעשה בדיקה היכן יהיו העלויות נמוכות יותר - טוטאל לוס של הרכב או פציעה אפשרית של הנוסע? (מישהו אמר פורד פינטו?)

במקרה של פורד פינטו, להזכירך הם חטפו וואחד תביעה, ספגו נזק תדמיתי עצום ונאלצו להוציא הון תועפות על ריקולים.

 

מקרה דומה - דיזלגייט, גם פה, אפילו שלא מדובר על גרימת מוות באופן ישיר, היצרן ספג קנסות מפה ועד הודעה חדשה, קנה את כל הדגמי דיזל בחזרה, וספג נזק תדמיתי עד כדי שגם באירופה כבר לא רוצים מכוניות דיזל.

 

אם יגלו שמפעילת רכב שיתופי אוטונומי תכניס דבר כזה לקוד, זה יהיה הסוף שלה.

 

אני לא הייתי דואג.

לפני 58 דקות, גור אדם כתב:

לגבי המקרה האחרון, אני משער שארד לשוליים ואף אדרוס את הפורע אם ארגיש מאויים פיזית. דבר שרכב אוטונומי לא יוכל לעשות.

למה לא?

אם כי יותר סביר להניח שהוא לא יתכנן מסלול נסיעה שעובר באיזור מסוכן. ואם הוא שייך לחברת רכב שיתופי כלשהי, היא תגדיר אזורים שבהם לא נותנים שירות.

 

חוץ מזה, אתה היית פעם במצב כזה (לא מאחל לאף אחד)? אתה חושב שתהיה מסוגל לדרוס מישהו אם תרגיש מאוים?

אני לא הייתי, ולא רוצה להיות. איך הייתי מתפקד - אין לי מושג.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 29 דקות, vadim6385 כתב:

למה לא?

אם כי יותר סביר להניח שהוא לא יתכנן מסלול נסיעה שעובר באיזור מסוכן. ואם הוא שייך לחברת רכב שיתופי כלשהי, היא תגדיר אזורים שבהם לא נותנים שירות.

 

בגלל שהרכב תוכנת שכשיש בנ"א בכביש עוצרים וכנראה אף אחד לא טרח לספר לו שמדובר בפורעים,

ולא צריך להגיע לשומר החומות רק תדמיין שאותו אחד מההסרטה בז'בוטינסקי שברח עם הרכב וניצל בפיגוע בב"ב לא היה לו שליטה על הרכב אבל אני מבין שעל פי התכנון שלך שהרכב מתרחק ממקום מסוכן האוטו שלך לא יתקרב לז'בוטינסקי וגם לא לדיזנגוף ואם דובר על שומר החומות אז תכניס להגדרות גם את חיפה ועכו ויפו,

בכל מקרה בגלל הדברים האלו וגם מקרים הרבה יותר פשוטים כגון פציעה רצינית שאני יעבור על החוק אני לא ירצה אף פעם לקנות רכב ללא הגה ודוושות אבל אני ירצה שביום יום הם יהיו קישוט ובמצבים חריגים יהיה אפשר לקחת את השליטה על הרכב ובמהירות. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מניח שלרכב אוטונימי שיתופי יהיו אמצעי מיגון יותר רציניים מלרכב פרטי. אחרת מה מונע מסתם נרקומן שנגמר לו הכסף לקראק לעמוד באמצע הכביש ולהטריד את הנוסעים שיתנו לו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ישנם המון שאלות אתיות,

שבנאדם רגיל יש איזו שהיא צורת תגובה שהוא יגיב בה,

ומחשב כמה שתכתוב לו אלגותרמים מכל סוג שהוא הוא לא ידע איך להתמודד,

 לדוגמא הלכו הבלמים של האוטו מכל סיבה שהיא והאוטו במהירות של 60 קמ"ש בתוך העיר,

הוא הגיע למעבר חציה האור אדום, יש לו אפשרות לסובב את האוטו בחדות ואז לגרום לאוטו להתהפך ליושבי האוטו להפצע או גרוע מכך, אפשרות שניה לדרוס שני ילדים שחוצים את הכביש בנתיב של הרכב, אפשרות שלישית ללכת לנתיב הנגדי ולדרוס שני אנשים מבוגרים,

תענו לי מה אתה הייתה עושה בסיטואציה כזו?

אני ירחיב עוד יותר מה האוטו יעשה באם הוא הגיע לרמזור והיה לרכב אור ירוק אך במעבר חציה חצו 3 ילדים כשלהם היה אדום, ובנתיב הנגדי חוצה לו בנחת זקן שחוצה באור ירוק, האם הוא יעדיף לדרוס את אלו שעשו עבירת תנועה, או מחמת כך שזה 3 וילדים הוא יעדיף לדרוס את הזקן שלא עבר שום עבירה,

זה נכון שאין תשובה ברורה ויש לבנאדם אינסנטקטים שהוא פועל על פיהם,

זה דבר שאני לא יכול לענות עליו כשאני יושב מאחורי המקלדת,

וכזה דבר שום מהדס ככל שיהיה לא יוכל ביד שלו לכתוב משהו שיצור הרג של מישהו בכל סיטואציה שלא תהיה,

זה נוגד את האתיקה לכתוב שורת קוד שדורשת להרוג אדם מסוים,

אז עוד יזרמו הרבה מים בירדן עד שזה באמת יתפוס בצורה ראויה.

 

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

בכל ההיסטוריה של כתיבת קוד, כבר כתבו קוד בשביל דברים הרבה יותר גרועים.

 

אנשים יכולים להיות הרבה יותר קרים ורעים מכל מכונה שבעולם. לדוגמא משפחת סאקלר, ששיווקו וממשיכים לשווק בצורה אגרסיבית אופיואידים מסוכנים וממכרים שגבו מאות אלפי קורבנות.

 

או את הכלב בן כלב הזה שתוקף עכשיו מדינה שלא עשתה לו שום דבר רע, רק כי הוא לא רוצה גבול עם נאט"ו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...