Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בפורד פיאסטה 2011, ניסיתי לפתוח את בורג הפנס הקדמי על מנת להחליף נורה. הבורג מסתובב במקום.

הבורג במצב מעט פתוח - לא ניתן להבריג לפנים ולא לבחוץ. במבט מאוד מקרוב, החלק שמחזיק אותו מסתובב יחד איתו.

אין לי גישה לחלק הזה והאיזור הזה מאוכלס בצפיפות ברכיבים.

הרכב נקנה לאחר עוד 4 ידיים אז אין לי מושג מה עבר על האיזור הזה בעבר.

 

אשמח להצעות מה לעשותע עם זה. תודה רבה.

 

 

IMG_20220318_154542a.jpg

IMG_20220318_154546a.jpg

פורסם

הייתי חושב שאולי דווקא טחנו ההברגה שלו. לבורג הזה יש מין אום שהוא חלק ממנו - רואים בתמונה, העיגול מתחת לראש הבורג. נסה  אולי בעזרת עוד מישהו שיכניס מברג שטוח מתחת לאום וייצור מעין לחץ כלפי מעלה, כלפי ראש הבורג בזמן שאתה מסובב עם מברג אחר את הבורג. הבורג הזה נכנס לתוך הפנס עצמו כלומר לתוך פלסטיק. 

אל תשכח להוציא בפינה הקדמית של הפנס את תפס הפלסטיק שמחזיק הפנס לפגוש. רואים אותו בתמונה - עיגול שחור.

 

לפני שאתה מוציא הפנס - נתק המחבר החשמלי או מקסימום תוציא אותו ממש מעט שיהיה לך מקום להכניס היד ואז נתק. לכבל החשמלי אין חופש כמעט ואם תמשוך אותו זה עלול להיות לא טוב. 

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לפני 16 שעות, student כתב:

הייתי חושב שאולי דווקא טחנו ההברגה שלו. לבורג הזה יש מין אום שהוא חלק ממנו - רואים בתמונה, העיגול מתחת לראש הבורג.

 

העיגול מתחת לראש הבורג זו דיסקה שלפעמים היא חלק אינטגרלי מהבורג ולפעמים מגיעה בנפרד.

 

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...