Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ממש כתבת את ההתלבטות שלי כרגע. אותו סיפור בדיוק.

קיה סלטוס או לחכות לקרוסאובר החדשה.

ההתלבטות בגלל צריכת הדלק, המזגן למושב האחורי וגודל המכונית והחניה..

אשמח לדעת מה החלטתם לרכוש בסוף? 

פורסם

שלום לכולם,

אנחנו בדיוק כרגע באותה התלבטות: או קיה סלטוס EX או לחכות לסוזוקי קרוסובר S CROSS החדש שאמור להגיע לארץ. מה שקצת מפריע לי בסלטוס זה הגיר הרציף (בקרוסובר גיר אוטומטי רגיל), מהצד השני בסלטוס פתחי מזגן לאחורה ותא מטען יותר גדול. מהצד השלישי לסוזוקי מוניטין של "אפס תקלות" וקיה סלטוס חדשה יחסית, לך תדע...צריכת הדלק פחות חשובה לנו. 

מה דעתכם?

  • אהבתי 1
פורסם

הייתי מתאמץ עוד קצת וקונה את ה XCEED. גם מנוע מודרני וסביר להניח חסכוני יותר, גם נראית יותר טוב (לטעמי), ולא תוותר על פתחי המיזוג מאחור. הסלטוס נראית לי יותר מדי אמריקאית ולא בקטע טוב. נראית קצת מגושמת. האקסיד פשוט נראית מעולה.

פורסם

ב אקסיד קיימת תיבת הילוכים כפולת מצמדים. 

האמינות לא בשמיים ולא בטוח שזה מתאים לשואלות מעלה. 

לא עברתי על כל השרשור אבל במידה ולא הוצע עד עכשיו אני ממליץ על נירו רכב שהוכיח את עצמו כאמין, היברידי ולכן חסכוני מאוד, מבוקש מאוד בשוק ומאובזר מאוד. 

 

עוד אופציה חשמלית גילי גיאומטרי הבעיה שאין ליבואן מלאי.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

כפי שציינתי חסכון בדלק פחות חשוב לנו... ורכב חשמלי או היברידי מלא (מיני היברידי כמו קרוסובר זה בסדר) לא באים בחשבון. גם העיצוב זה לא הכי חשוב... חשוב אמינות להרבה שנים (לא נוהגים להחליף רכב כל 5 שנים). מה הכוונה שסלטוס נראית יותר מדי אמריקאית? אני יודעת שסלטוס מיוצרת לשוק אמריקאי ולאסיה ולא לאירופה. אך לא הצלחתי להבין מה זה בעצם אומר מבחינתי? ושוב: סלטוס או לחכות לקרוסובר החדש של סוזוקי? תודה לעונים.

פורסם
לפני 5 שעות, dr6633 כתב:

אז רכב שלפני שניה הגיע לארץ נחשב אמין על עיוור? לא הבנתי איך. 

אם אתה מתכווין לגילי אז התשובה לא, אבל הוא מגיע עם 8 שנים אחריות שאמורות להקנות לרוכש הרבה שקט נפשי. 

לפני 21 דקות, galia63 כתב:

כפי שציינתי חסכון בדלק פחות חשוב לנו... ורכב חשמלי או היברידי מלא (מיני היברידי כמו קרוסובר זה בסדר) לא באים בחשבון. ושוב: סלטוס או לחכות לקרוסובר החדש של סוזוקי?

אם חיסכון בדלק לא פרמטר עם מספיק משקל ממליץ על סובארו xv רכב נוח, גובה אידיאלי אמינות די טובה ובטיחותי. 

עוד אופציה סוזוקי ויטארה יהיה מעט יותר חסכוני מהסובארו. 

לגבי הקרוסאובר החדש אני לא מכיר.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...