Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CRF 250L - דעות


rev-Match
שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעל רישיון A1 טרי טרי, מראש הרשיון נעשה על מנת להיכנס לתחום רכיבת השטח.

מעוניין לרכוש את האופנוע שבכותרת לטובת טיולים בטבע וככלי כניסה לתחום, יודע שזה לא אופנוע אנדורו עם כל החסרונות אבל יש גם יתרונות.

הצתה אלק' , מרווחי טיפולים, דו שימושי לכל דבר. לא דורש עגלה בכל הקשור למסלולים לא רחוקים במיוחד וכו'.

 

היות ואין לי כרגע לא ניסיון ולא רצון לכבוש כל פסגה שתקרה בדרכי חשבתי להתחיל בכלי שיאפשר לי לחוות את הטוב משני העולמות (שטח + כביש בדרך לשם ולא רק) עם מינימום כאב ראש בשלב זה.

אשמח לשמוע דעות ודברים שצריך לקחת בחשבון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחירה מעולה!

ציינת את היתרונות, ואני אוסיף -

גם אם אתה רוצה לכבוש פסגות וכו' בעתיד - עדיין זה כלי מעולה להתחיל.

הבן שלי כמוך - הוציא רשיון לפני שנתיים וקנה כזה חדש. מרוצה מאוד.

כלי תחבורה וכלי פאן, חסכוני בדלק ותחזוקה, יעיל בכביש ובכלל לא פראייר בשטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, BoazB11 כתב:

בחירה מעולה!

 

תודה, 

מה לגבי נפילות, במיוחד האזור של ה רדיאטור, שורד נפילות אופייניות לסינגלים במהירות לא גבוהה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לראלי יש קצת יותר פלסטיקה, אז גם קצת יותר רגיש בנפילות מאשר ה-CRF L הרגיל,

אבל גם הוא עומד בכבוד בנפילות קלות.

הבן שלי רוכב בשטח קל די הרבה, נפל לא מעט פעמים ללא נזקים מעבר לקצת שריטות.

תדאג לעצמך למיגון טוב - קסדה, מגפיים, מעיל, כפפות - ותהנה!

האופנוע הזה הוא אחלה בית ספר יסודי לרכיבת שטח

ומומלץ גם לעבור קורסי רכיבה מתקדמת, לכביש וגם לשטח.

לא זול אבל עם הרבה ערך מוסף להמשך הדרך.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

WR250R הרבה יותר מומלץ . מניסיון אישי.

ה CRF250L כבד יותר, איטי יותר והבולמים גרועים יותר.

 

שניהם יעשו הכל, אבל חוויה ונוחות אצל ימאהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, _DownLoaD_ כתב:

WR250R הרבה יותר מומלץ . מניסיון אישי.

ה CRF250L כבד יותר, איטי יותר והבולמים גרועים יותר.

 

שניהם יעשו הכל, אבל חוויה ונוחות אצל ימאהה.

לא יכול שלא להסכים השאלה אם זה שווה את ה 10 אלף ש"ח תוספת.

 

בכל מקרה, אנסה להתארגן על נסיעה בשניהם להבין יותר טוב על מה מדובר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 769 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...