Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

אני מתלבט לגבי רכישה של פיאט בראבו ידנית שנת 2010 (מנוע 1400 טורבו)

הרכב יד ראשונה והבעלים שמר עליו טוב.

בדקתי את הרכב ולא ראיתי שום דבר חריג למעט דבר אחד:

הבעלים אמר שבמוסך אמרו לו לעבור לאוקטן 98 אחרי שנדלקה לו מנורה (כנראה חיישן נקישות).

לרכב הוחלף טורבו לאחד חדש.

 

לפי גוגל בשנה הזאת לרכב היה יחס דחיסה של 11:1, אבל לא יודע אם מדובר בגרסה הישראלית. 

 

השאלה שלי היא האם זה נשמע סביר או להתרחק מהרכב?

 

כמו כן, המלצות/דיס המלצות על הרכב יתקבלו בברכה

תודה מראש 🙂

עריכה אחרונה על ידי rezik
פורסם

היה כזה במשפחה. נקנה חדש והיה אצלנו כשבע שנים. היה רכב מקסים ומהנה מאוד. רק זכרונות טובים יש ממנו. טורבו שהוחלף לא אומר כלום על אמינות ויכולת, ודאי לא צריך לפסול את האוטו. אצלנו תודלק תמיד ב 95 ולא זוכר שהיה צריך ללכת על אוקטן גבוה יותר, כדאי לבדוק את הסיבה לתקלה שהתבטאה בנורית ההתראה. לדעתי נמכרו בודדות כאלו ולמצוא יד ראשונה כזו היום, אם בכלל, ענין די נדיר.

פורסם

הייתה בבעלותי בראבו טורבו ידנית במשך כ-4 שנים.

בסך הכל נהנתי מהרכב, זריז עם צריכת דלק לא רעה ומאובזר יפה לשנתון.

ככל שהק"מ התקרב לאיזור ה200K התחילו תקלות (נשם מנוע, רעש מהאגזוז), אבל התקלה הכי גדולה הייתה במזגן ודרשה פירוק דשבורד.

אני החלטתי לא להכנס לזה ומכרתי בזמנו את הרכב (כמובן שהמוכר ידע על כל התקלות).

סך הכל מאוד ממליץ על הרכב, אבל צריך לבדוק כמו שצריך, דגש על המזגן.

זמין לשאלות בפרטי.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...