Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב ספורטיבי


Bones
שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 39 דקות, Smiro כתב:

לא נהגתי בגוליה. נהגתי ב3 לא היברידית. אבל יש לי מספיק ניסיון לגבש דעה גם ללא נהיגה. 

ספורט סלון זה אמ 5 וe63. לא ג׳ולי עם 200 ומשהו סוסים. בכביש לא מרגישים רכב. תנהג במסלול תראה מי מה מו. שונה לגמרי. בכביש לא בוחנים התנהגות רכב. אלא אם לפנות קצת מהר בנס הרים נחשב מבחינתך נהיגה ספורטיבית. האיזון שאתה טוען לו, הכי טוב בקטגוריה, לטעמך. אחלה, מקובל. אבל אל תשכח להוסיף לדעתי בתחילת / סוף המשפט. ואני עדיין לא סליי אז כנראה שספורט סאלון ג'וליה היא לא. 

זה מדהים. לא נהגת בג'וליה ולא נהגת ב330 היברידית ואתה מרשה לעצמך לתת עצות ולשפוט בין המכוניות. מה יש לך, תפיסה על חושית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, Smiro כתב:

לא נהגתי בגוליה. נהגתי ב3 לא היברידית.

לא נהגת באף אחד מהם ואתה עדיין איכשהו חושב שאתה יכול להחליט? קצת יומרני. 

 

הסדרה 3 עוד מילא, נהגת בגרסה לא היברידית, אז אתה אמנם טועה, אבל אפשר להבין אותך. אבל לדבר על רכב שלא נהגת בו בכלל?! זו ההגדרה של ייעוץ לא מבוסס, וזה משהו שאנחנו לא אוהבים שקורה. לתשומת לבך. 

 

*זה נכון גם לשאר משתתפי השרשור שמאפשרים לעצמם לכתוב דברים על מכוניות שהם מעולם אפילו לא ראו מבפנים. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Smiro כתב:

בכביש לא מרגישים רכב.

 

אז בשביל מה לקנות רכב ספורטיבי שלא למסלול?

 

לפני כשעה, Smiro כתב:

אבל אל תשכח להוסיף לדעתי בתחילת / סוף המשפט

חסר לי אולי במשפט הזה:

 

לפני כשעה, Smiro כתב:

לא נהגתי בגוליה. נהגתי ב3 לא היברידית. אבל יש לי מספיק ניסיון לגבש דעה גם ללא נהיגה. 

 

אני לא מבין איך לך יש דעה נכונה, אבסולוטית, על רכב שלא נהגת בו, אבל אנשים אחרים חייבים לציין מראש שמה שהם כותבים זה רק דעתם?

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הבעתי דעה. אנשים אחרים מנסים לקבוע עובדות שהן בעצם רק דעתם. לדעתי אגב, לקבוע מידת ספורטיביות של רכב מנהיגה בכביש בלבד שקולה לאי נהיגה ברכב כלל. בכביש אין נהיגה ספורטיבית. 

 

לקנות רכב ספורטיבי לכביש לטעמי? מיותר אלא אם אתה אוהב להרגיש שיש לך, לפוזה אולי. בכל מקרה מזל שהגוליה איננה רכב ספורטיבי. 

 

יכולות על חושיות אין לי, אבל יכולת הסקת מסקנות מעל הממוצע כן. 

 

לא נתתי שום ייעוץ לגבי רכב שלא נהגתי בו, חוויתי דעתי על רכב שלא נהגתי בו.

 

 דיברתי על הf30, לא על הg. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, Smiro כתב:

אבל יכולת הסקת מסקנות מעל הממוצע כן. 

 

לא נתתי שום ייעוץ לגבי רכב שלא נהגתי בו, חוויתי דעתי על רכב שלא נהגתי בו.

 

על סמך מה הסקת את המסקנות אם לפחות 50% מהמשוואה חסרה לך? ואני כבר אקדים אותך, אל תתחיל עם נהיגה באלפות אחרות, אין לג'וליה שום חלק משותף איתן, לדעתי אפילו ברמת מכסה ונטיל.

 

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Smiro כתב:

אני הבעתי דעה. אנשים אחרים מנסים לקבוע עובדות שהן בעצם רק דעתם. 

 

אז אני חוזר ושואל:

 

מה ההבדל בין הבעת דעה לכתיבת עובדה, בהתחשב בזה שלא ציינת במשפט שהבאתי (או בכל ההודעה) שאתה כותב רק את דעתך?

 

לפני 15 דקות, Smiro כתב:

לדעתי אגב, לקבוע מידת ספורטיביות של רכב מנהיגה בכביש בלבד שקולה לאי נהיגה ברכב כלל. בכביש אין נהיגה ספורטיבית. 

 

אז אני חוזר ושואל, מה הטעם לרכב ספורטיבי בכביש?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, falou כתב:

 

אז אני חוזר ושואל:

 

מה ההבדל בין הבעת דעה לכתיבת עובדה, בהתחשב בזה שלא ציינת במשפט שהבאתי (או בכל ההודעה) שאתה כותב רק את דעתך?

 

 

אז אני חוזר ושואל, מה הטעם לרכב ספורטיבי בכביש?

 

תקרא את ההודעות שלי תראה שהן חד משמעית הבעת עמדה ולא צוירו כעובדה למעט העובדה שהגוליה לא מכוילת כרכב ספורט (לא מדובר על התלתן). 

 

אין טעם ברכב ספורטיבי לכביש, לטעמי. עניתי על זה כבר. 

 

ההבדל בין הבעת עמדה לבין ציון עובדה שהראשון לגיטימי שכן זו דעתך, השני הוא הצגת פרט כנכון שבעצם מבוסס על עמדתך ולא על נתונים עובדתיים.

 

על מה אני מבסס דעתי? על בסיס הבנה של הסגמנט שאליו הרכב מכוון, מטרתו. על בסיס העובדה שכיול רכב ספורטיבי נוגד נוחות. על בסיס העובדה שרכב מנהלים כבד עם מתלים שמוכוונים לנוחות, בלמים בסיסיים, תיבה שמכוילת נוחות אינו יכול להיות ספורטיבי. בטח לא ספורט סאלון. ספורט סאלון זה אמ 5, אולי 3. זה רכב ששם קודם את הספורט אחכ את הסאלון, שמהסאלון נשאר האבזור, האיכות אבל לא הנוחות. רכב שלא מוכוון ספורט לא יהיה ספורטיבי.  זו היא עובדה. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שפה, לו היית נוהג, היית מגלה שכל מה שכתבת (כיול לנוחות, בלמים בסיסיים או תיבה שמכוילת נוחות - למשל הכיול של התיבה באלפא גס יותר מזה שבב.מ.וו.) פשוט אינו נכון.

 

גם כיול רכב ספורטיבי כנוגד נוחות זאת קביעה שאינה נכונה. לראיה ברז, לראיה בוקסטר, לראיה מיאטה, לראיה גולף GTI.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

דעתי האישית שרכב ספורט ( במקרה שלי הונדה fk8 ) נותן לך את החיוך על הפנים בכל רגע נתון שתבחר. דווקא במסלול רכב ספורט זה נחמד אבל לא מתקרב לחוויה של רכב מרוץ שנבנה למסלול ( רישוי אפור ).

לפות"ש, במידה ותחליט על הנעה קדמית (היו כאן המלצות לקופרה וgti ) שווה לבחון גם fk8 אם המראה אינו מרתיעה אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, RK כתב:

רק שפה, לו היית נוהג, היית מגלה שכל מה שכתבת (כיול לנוחות, בלמים בסיסיים או תיבה שמכוילת נוחות - למשל הכיול של התיבה באלפא גס יותר מזה שבב.מ.וו.) פשוט אינו נכון.

 

גם כיול רכב ספורטיבי כנוגד נוחות זאת קביעה שאינה נכונה. לראיה ברז, לראיה בוקסטר, לראיה מיאטה, לראיה גולף GTI.

אתה טועה. במסלול אתה מגלה כמה רכב ספורטיבי או לא. כיול ספורטיבי לכאורה יש בגולף ובאלו וגם אז מגיע עם מתלים מכוונים. אבל אם אתה רוצה ספורטיבי אמיתי בלי פשרות אתה מחליף מתלים ושלל מרכיבים ואז הנוחות יורדת. רכב שמוכוון לסגמנט מנהלים לא יהיה ספורטיבי. גם עם מתלים מתכווננים. המתלים לא מספיק קשיחים יש יותר מדי באדי רול והרכב לא מספיק חד ומדויק, בשביל שרכב ייקרא ספורטיבי. 

לפני 4 דקות, ash156 כתב:

אגב, מעניין אם ה-140 הוא רכב ספורטיבי.

בסטוק מגיע ספורטיבי לייט - מתלים שמוכוונים לקשיחות אבל לא מספקת, הנעה אחורית אבל ללא דיף מוגבל, בלמים טובים יחסית לרכב סטוק (מלבד הדיסק המנגנון זהה לאמ 2). מנוע חזק וגיר שמכויל ספורטיבי במצב ספורט. אבל היא מוגדרת אמ לייט.  להפוך אותו לרכב אמיתי ספורטיבי שיתנהג במסלול נדרש לשינוי משמעותי והנוחות נעלמת כליל. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא, נזרום עם התיאוריה שלך. איך בדיוק ה-330E (שבה לא נהגת) יכולה להיות ספורטיבית אם היא, כפי דעתך אתה, מכוילת בהכרח לסגמנט מנהלים ולא יכולה להיות ספורטיבית? הרי יש לה, רחמנא ליצלן, באדי רול ואסור לקרוא לה כזאת (למרות שקראת)?

 

 

ושאלה נוספת - אתה יכול לתת לי דוגמא לרכב בתקציב שעליו דיבר פות"ש (בשבילך אפילו אמתח אותו כפליים) שהוא נעדר פשרות?

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנא תפנה אותי למקום בו קראתי ל330 ספורטיבית. לא קראתי לה ספורטיבית.  

מה שהתמקדתי בו זה שהגוליה לא ספורטיבית. 

לגבי ה3 אמרתי שכאול ראונדר אם לקחת הכול ביחד - היא לטעמי הטובה ביותר. 

 

אין רכב נעדר פשרות. השאלה למה אתה מכוון ומה הפשרה שאתה מתכוון לעשות. אם אתה רוצה רכב מנהלים אתה מתפשר על ספורטיביות. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...