Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני כמה ימיים התחילה אצלי בעיה עם התאורה הראשית של הרכב.

יש לי טויוטה קורולה 2013, כשאני מפעיל את התאורה היא לא עובדת, ועכשיו שמתי לב שגם האיתות לא עובד.

לאחר כמה זמן זה חוזר לעצמו.

מה זה יכול להיות?

תודה

פורסם

כנראה בעיית מגעים ביסית או בחיבור עם הפנס. האם זה חוזר או הולך אחרי במפר או משהו אחר?

נסה לראות שהצמה השחמלית לפנס מחוברת טוב.

פורסם

מצאו לי את הבעיה עם הרכב.

מסתבר שזאת היית בעיה עם המכשיר שגורם לכיבוי אורות כשהאוטו לא מונע, זאת היית התקנה מקומית כשהאוטו נקנה.

כל הסיפור של הבדיקה והתיקון בטויוטה לקחו לי 900 שקל.

 

תודה לכולם

פורסם (נערך)

כן באמת נשמע המון על דבר כזה.

פעם הבאה כדאי לשאול ולא לקבל כל מחיר שזורקים עליך תברר קצת לפני.

עריכה אחרונה על ידי Shab00
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כן אני יודע שזה עלה קצת יותר מידי, לפי מה שראיתי שעשו שם פרקו את הדשבורד וכבר לא יכולתי לעצור ממש.

אמרו לי בהתחלה שאין "מינוס" ואז הוא התחיל לפרק לאט לאט חלקים ולא מצא, ראיתי שהוא לא ממש מוצא את הבעיה אבל אותם זה לא הכי מעניין.

בסופו של דבר תיקן את הבעיה, מקווה מאוד שלא נחזור על טעויות כלו.

 

תודה 

×
×
  • תוכן חדש...