Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת סדר במנועים (ואולי גם רמות איבזור) של הS80


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 1047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי!

אני בעיצומו של חיפוש הרכב הבא שלי ובין רכבים נורמליים כגון מאזדה 6, סוזוקי קרוסאובר טורבו, S60 משנת 2015 בערך (המכנה המשותף אם שאלתם זה התקציב 😉) וכו', אני מדי פעם מתפתה לבדוק כל מיני רכבים שקצת יותר מוצאים חן בעיני כמו E39 וE60 של במוו לדוגמה. 

כך הזדמן לי לעשות סיבוב על S80 ואני חייב לציין שמאוד מאוד נהנתי מהנסיעה בה! נכון לעכשיו עשיתי סיבוב על אחת משנת 2009 עם 2.5 ליטר טורבו 200 כ"ס ומאז הסיבוב הזה התחלתי לחרוש באופן אקטיבי את הלוחות בחיפוש אחר אקזמפלרים שמורים.

ואז נתקלתי במנועים הבאים:
2 ליטר 203 כ"ס יחד עם ה1.6 טורבו של פורד שנפסלים על הסף.

מנוע ה2.5 ליטר 200/230 כ"ס שאני מכיר ומבחינתי זה הפייבורית.

ומנועי 2 ליטר טורבו החדשים יותר שלגביהם יש לי סימני שאלה - הדגמים האחרונים הגיעו עם 245 כמו הS60 שזה אחלה. אבל יש כאלו שרשום להן ברישיון 240 כ"ס. האם מדובר במנוע וולוו או מנוע פורד?

 

ואם מישהו יודע לעשות סדר ברמות הגימור - ביזנס/לקצ'ורי/פרימיום אני אודה לו מאוד. לא מובן לי מי ממוצב מעל מי ומה ההבדלים ביניהם.

 

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...