Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הדין של רכב חשמלי\היברדי, בתום עמידה של חודש?.


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 1094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהי רכשה פה פריוויוס היברדי ושמו גם עמדות טעינה לחשמלים\פלאג אין.

 

עלתה לי מחשב, אנשים פה מעמידים את הרכב והוא יכול להישאר כך במשך שבוע, שבועיים ללא כל תזוזה.

ויש אנשים שנוסעים לחו"ל.

 

במידה ואתה נוסע לחו"ל או מעמיד רכב לשבועיים\חודש, המצבר נחלש ויכולות להיות בעיות בהנעה. (לא מדבר על מצב המצבר)

 

מכונאי אמר לי שיונדאי איוניק, כאשר המחשב מזהה שהמצבר חלש, הוא "משאיל" חשמל מהסוללות לשם הנעת הרכב, זה נכון?.

 

אז מה הדין של רכב חשמלי לאחר חודש?, והיברדי?

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיה נירו יש מצבר נוסף 12V שכאשר יש התרוקנות של המצבר הראשי - ניתן להשתמש בו באמצעות לחצן להעברת מתח למצבר הראשי המספיק להתנעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה מעניינת, העולם מתקדם לחשמל אבל ציינת פה משהו שיכול להיות מאוד בעייתי.

אני אשמח לראות מה המבינים הגדולים חושבים בעניין כי עלות המצברים והסוללות זה ממש לא זול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, ldti כתב:

למה אתה חושב שמשהו ייקרה למצבר 12 וולט לאחר חודש? ולמה שתהיה בעיה להדליק אותו , גם אם קרה לו משהו?

 

אני?, אני לא יודע ואין לי מושג, לכן העליתי את השאלה הזו, כי חשבתי שכמו שזה מסקרן אותי, אולי זה יסקרן אחרים.

לכן גם כתבתי, לא משנה מצב המצבר ונתתי מתב היפוטתי שיכול לקרות לכל אחד ואחת בכל מקום וכל זמן כלשהו.

 

אתה יודע?, בבקשה, תחלוק עימנו את הידע, אני אשמח ללמוד.

 

 

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נתקעתי פעמיים בזמן הקורונה עם רכב היברידי, נאלצתי להזמין חילוץ. הסיבה הייתה שהייתי מנקה כל הזמן את הרכב

כאשר הוא לא מונע, או לפעמים מונע ללא תזוזה. איך שהוא המצבר התרוקן פעמיים. מאז הקפדתי לעשות נסיעות יותר ארוכות.

(הייתי נוסע מידי פעם, אך נסיעות קצרות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, banji man כתב:

בטסלה, בתנאים מסיימים (קיץ), הסוללה תרד מ90 אחוז טעינה ל20 אחוז תוך כחודשיים.
 

 

מאוד מעניין.

אז מה עושים אם מגיעים ל-5%?, זה יניע?.

הגעת ל-0%, זה הורס את הסוללה?.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ירידה רק אם מפעילים מערכות שצורכות חשמל כמו Sentry Mode (שכרגע לא קיים בישראל) או הגנת טמפרטורה (שמפעילה את המזגן כשהטמפרטורה בתא הנוסעים עולה על 40 מעלות). אם הכל באמת מכובה הירידה די זניחה, מנסיון.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, eladts כתב:

שום בעיה. איך אתה חושב מכוניות חשמליות והיברדיות מחזיקות על האוניה בדרך לישראל?

התשובה הכי נאייבית של החודש, 

הרכבים שמגיעים לישראל עוברים הכנה לפני מסירה ללקוח וזה כולל טעינת הסוללה של רכב חשמלי/היברידי,

אני לא זוכר איפה בדיוק, אך קראתי לא מזמן על זה שרכב חשמלי שיעמוד הרבה זמן יעלה הרבה יותר להחזיר אותו על הכביש מאשר רכב עם מנוע בעירה פנימית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, wildlands2019 כתב:

התשובה הכי נאייבית של החודש, 

הרכבים שמגיעים לישראל עוברים הכנה לפני מסירה ללקוח וזה כולל טעינת הסוללה של רכב חשמלי/היברידי,

אני לא זוכר איפה בדיוק, אך קראתי לא מזמן על זה שרכב חשמלי שיעמוד הרבה זמן יעלה הרבה יותר להחזיר אותו על הכביש מאשר רכב עם מנוע בעירה פנימית.

 

זה בגלל שיהיה צורך בהחלפת סוללה?.

ראיתי כתבת בynet, הרכב הכי זול בארץ להחלפת סוללה, זה mg, בעלות של 40 אלף שקל.

 

השאלה אם בבוא עת של תקלה, מעבר לאחריות, מצריכה החלפה של כל הסוללות או שאפשר להחליף תא תקול?.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב עם מנוע בערה אם מנתקים את המינוס של המצבר אפילו לחודשיים יש מצב שזה יניע בלי בעיה, או מקסימום להוציא את המטען ולהטעין אותו, כאן סיימנו.

 

ברכב חשמלי,

 ממה שזכור לי זה שקודם כל צריך לדאוג שהסוללה לא תהיה מלאה או ריקה זה יגרום הכי רבה נזק,

אחרי תקופה כזו דבר ראשון זה ידרוש גרר עוד לפני שנגענו ברכב,  

אחרי זה בדיקת סוללת 12 וולט שנמצאת גם ברכבים חשמליים,

אחרי זה בדיקת תאים שנזוקו והחלפתם, ולפי הכתבה, עמידה רציפה של חודש תספיק לנזק של כ2-3 אחוזים מחיי הסוללה.

 

אחרי הכתבה הזו ישירות עלה לי לראש שצריך להיזהר בקניית רכב חשמלי מ0 ק"מ שעמד תקופה ארוכה בלי טיפול כלשהו.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
תיקונים
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתם מוציאים את גיבובי השטויות האלו? 
אני נדהם כל פעם מחדש...

הדבר היחיד שייעשה לך בעיות אחרי חודש *אולי* זו סוללת ה12 וולט. וגם אליה, חבר בוסטר, תפעיל את הרכב, ותן לו לטעון אותה בשקט. עוד יותר טוב אם תטעין את הרכב , והוא כבר ייטען את סוללת ה12 וולט תו"כ..

הדבר היחיד שנכון זה לא להשאיר סוללה ראשית מלאה לאורך זמן, וכמובן לא ריקה. עדיף על 50-80%.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השטויות האלה הם מחקר של חברות,

תחפש בגוגל אני בטוח שתמצא, כמובן באנגלית.

כל עוד אין לך מחקר או איזשהו מאמר להתבסס עליו, אז גיבוב השטויות בינתיים זה רק מה שאתה כתבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...