Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ויכוח מקצועי בין מוסך טויוטה מורשה לבין חשמלאי מצברים


shmulik88
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

תשמ'ע, אם האלטרנטור לא היה תקין מנורת אזהרה בלוח השעונים הייתה נדלקת.

 

שאלת מדוע אצלך המנורה לא דולקת ?

  • אהבתי 1

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

במכוניות ישנות יש לעיתים כשלים וגם בלאי. ממליץ לבדוק היטב את כבל ה (+) שיוצא מהאלטרנטור ומגיע למצבר. אם הוא דק או אם יש סימנים של בלאי בסופיות הידוק שלו, החלף אותו באחד עבה יותר עם סופיות חדשות.

לדעתי במקרה ומפעילים מפוח על מהירות גבוהה בנוסף למה שכתבת המתח יירד לערכים של מחת ל-13 וולט. שלא נזכיר אם מדובר על מאוורר חשמלי לרדיאטור שמתחיל לעבוד בסל"ד סרק אז בכלל אין שום סיכוי שהאלטרנטור יעמוד ב

כתבתי "מחודש". הכוונה היא לאלטרנטור מקולקל שתוקן...   לא בטוח כמה אתה מוכן להשקיע אך הפיתרון האופטימלי הוא יכלול פו"ה האלטרנטור ותיקון (בהנחה כי לא יותר מדי ליפופים הלכו...). אאל"ט, מארק כתב

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, מרק10 כתב:

תשמ'ע, אם האלטרנטור לא היה תקין מנורת אזהרה בלוח השעונים הייתה נדלקת.

 

שאלת מדוע אצלך המנורה לא דולקת ?

שאלה טובה.

השאלה מתי נדלקת המנורה?
שאין טעינה או שמתחילה פריקה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר קיימת תקלה באלטרנטור ומתח המוצא לא תקין.

 

מאיזה סיבה החלפת מצבר ? האם החלפת המצבר פתרה בעיה מסויימת ?

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לבדוק זרם כיסוי טעינה עם צבת זרם, בדיקה פשוטה מאוד.

כאשר מזגן ואורות דולקים וללא שום עומס חשמלי נוסף, אמור להיות לך כיסוי טעינה חיובי ופחות רלוונטי  המתח הנבדק.

אם אין כיסוי טעינה אז לפני שפוסלים את האלטרנטור יש לבדוק מפלי מתח בין המצבר לבין גוף הרכב והאלטרנטור, לתקן חיבורים, אם יש מפלי מתח גבוהים ולחזור על הבדיקה.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, מרק10 כתב:

כאשר קיימת תקלה באלטרנטור ומתח המוצא לא תקין.

 

מאיזה סיבה החלפת מצבר ? האם החלפת המצבר פתרה בעיה מסויימת ?

החלפת המצבר פתרה כרגע את הבעייה למרות שהחשמלאי טען שאין צורך.

רק לטעון את המצבר אצלו ל-24 שעות.

לפני כשעה, danniel כתב:

צריך לבדוק זרם כיסוי טעינה עם צבת זרם, בדיקה פשוטה מאוד.

כאשר מזגן ואורות דולקים וללא שום עומס חשמלי נוסף, אמור להיות לך כיסוי טעינה חיובי ופחות רלוונטי  המתח הנבדק.

אם אין כיסוי טעינה אז לפני שפוסלים את האלטרנטור יש לבדוק מפלי מתח בין המצבר לבין גוף הרכב והאלטרנטור, לתקן חיבורים, אם יש מפלי מתח גבוהים ולחזור על הבדיקה.

אתה אומר שהמתח לא חשוב, חשוב הזרם.

טויוטה קורולה 1994 מצבר 46A.

עם צבת זרם, מה המינימום ומה המקסימום הזרם  צריך להיות?

עריכה אחרונה על ידי shmulik88
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתח הטעינה הא חשוב אבל פחות בבדיקה זו.

 הזרם בבדיקת כיסוי עינה צריך להיות חיובי וזהו, גם אמפר שתיים זה בסדר, החשוב הוא שהמצבר נטען ולא נפרק. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי טויוטה קורולה 1994.

אני צריך/רוצה להחליף אלטרנטור.

אני מראשון לציון.

מי יודע לעשות את העבודה בצורה הכי מקצועית?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחפש לעשות את העבודה לבד או ללכת למוסך?
 

עריכה אחרונה על ידי Trhtkf
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, shmulik88 כתב:

יש לי טויוטה קורולה 1994.

אני צריך/רוצה להחליף אלטרנטור.

אני מראשון לציון.

מי יודע לעשות את העבודה בצורה הכי מקצועית?

 

אז אני מבין שהחלפת מצבר לא פתרה את התקלה. מה עם בדיקת זרם כיסוי טעינה? מה התוצאה? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, danniel כתב:

אז אני מבין שהחלפת מצבר לא פתרה את התקלה. מה עם בדיקת זרם כיסוי טעינה? מה התוצאה? 

 

בדיקת זרם כיסוי טעינה לא נעשתה.

החלפת המצבר פתרה את הבעייה.

אבל,

החשמלאי אומר לי לנסוע בלי אורות או בלי מזגן אבל לא שניהם ביחד כי אז אין טעינה.

האלטרנטור או הווסת חלשים לדבריו וזה בניגוד למוסך טויוטה מורשה שטוענים שהכל תקין.

לא בא לי להיתקע באמצע הדרך בגלל האלטרנטור.

עריכה אחרונה על ידי shmulik88
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת שלא תחליף חלק מקורי, שאולי עדיין לגמרי תקין, בחלק משופץ בעל איכות לא ידועה, אני מציע שתתארגן עם מד זרם השראתי, ברגע שהיה ברשותך כלי מדידה זה, אסביר לך בפרוטרוט כיצד לבדוק כיסוי טעינה.

 

אגב, המתח טעינה במצב של עומס מרמז שכן יש כיסוי (אמרת 12.9 וולט, נכון?)אבל הבדיקה הכי נכונה ומדוייקת זה עם מד זרם. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה הנשאלת האם מתח המוצא נדבק בסל"ד של 1500-1800 סיבובים לדקה עם עומס או רק בסל"ד סרק.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טובה.

בכל מקרה, כיסוי טעינה בודקים בשני מצבים, סרק וסל"ד גבוה יותר. 

הציפייה היא שבסרק יהיה כיסוי למצב של אורות עם מזגן ואפילו עם מפשיר אדים של שמשה אחורית. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, danniel כתב:

על מנת שלא תחליף חלק מקורי, שאולי עדיין לגמרי תקין, בחלק משופץ בעל איכות לא ידועה, אני מציע שתתארגן עם מד זרם השראתי, ברגע שהיה ברשותך כלי מדידה זה, אסביר לך בפרוטרוט כיצד לבדוק כיסוי טעינה.

 

אגב, המתח טעינה במצב של עומס מרמז שכן יש כיסוי (אמרת 12.9 וולט, נכון?)אבל הבדיקה הכי נכונה ומדוייקת זה עם מד זרם. 

אני ישאיל מחבר.

אנא הסבר בפרוטרוט איך לבדוק בדיקת זרם טעינה.

תודה מראש.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...