Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: Stellantis: מנכ״ל פיג'ו עובר לנהל את אלפא רומיאו, ועוד שינויים בצמרת...


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 1182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין לראות איך זה ישפיע על היבואנים. 

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

לנצ'יה בעלת ההיסטוריה המפוארת של רכבי כביש וראלי שהפכו לאגדות ממש כמו דלתא אינטגרלה והפלאביה קופה לפניה בין השאר, הפכה היום לחברה עצובה משהו שמייצרת דגם אחד יחיד ומתיישן -  האפסילון שהדור הנוכחי והשלישי שלו הוצג כבר ב-2011. נותר רק לחכות ולראות אם התוכנית האסטרטגית לכלל הקבוצה שתוצג בעוד מספר חודשים, תכלול החייאה למותג, או וידוי הריגה סופי, אבל נכון לעכשיו המטרה היא לנסות ולשמר את כל המותגים.

 

לפי כמה פרסומים מסתמן כיוון חיובי ומעניין למותג לנצ'יה. למרות חששות של חובבי המותג שהקץ קרוב עם המיזוג  נראה כי לתאגיד החדש יש תכניות אחרות. 

לפי פרסום רשמי של קבוצת Stellantis עולה שתאגיד החדש לא רק שישמר את שלל המותגים אלא מחלק אותם לסגמנטים ברורים, חלקם יהוו שינוי מהמצב הקיים:

בתחתית המיצוב סגמנט בסיס "CORE" שכולל את המותגים סיטרואן, פיאט+אבארת'. 

מעליו סגמנט המכונה : " Upper mainstream" שכולל את המותגים פיג'ו ואופל/ווקסהול. 

מעליו בהיררכיה סגמנט פרימיום "Premium" שיכלול את מותגי אלפא רומיאו , DS ו- לנצ'יה. 

בשיא הפירמידה -  סגמנט הפאר "Luxury" תוצב מאזרטי. 

 

בנוסף יש סגמנטים נפרדים :

 

- סגמנט SUV של המותג JEEP.

- סגמנט אמריקה של דודג' ,קרייזלר וראם. 

 

אינדיקציה לתכניות לקדם את לנצ'יה כמותג פרימיום מתחברת היטב לאיוש של מנכ"ל  FCA  לוקה נפוליטנו, שהיה עד לאחרונה אחראי על פיאט/אבארט ולנצ׳יה , שעובר לנהל את לנצ'יה בלבד.

אם הייתה כוונה לשמר את לנצ'יה רק בסגמנט האיפסילון הנוכחי המותג היה משויך לקטגוריה מהנמוכות יותר. 

 

להלן ציטוט מפרסום רשמי של התאגיד עם החלוקה לסגמנטים ואיושם:

 

20210119-pr-stellantis-appointment-top-management-eng.pdf

 

https://www.globenewswire.com/news-release/2021/01/19/2160823/0/en/Appointment-of-the-Top-Executive-Team-to-steer-Stellantis.html

עריכה אחרונה על ידי orankohn
תוספת
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, guy.a כתב:

בד"כ זה אומר שיהיה איחוד יבואנים. לדעתי פיאט תעבור ללובינסקי

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

לא בהכרח, ישנם יבואנים המחזיקיםמכוניות מתוצרות שונות שלא קשורות אחד לשני כמו מאיר המייבאים את הונדה ואת וולבו, או הפוך- יונדאי מיובאת על ידי כלמוביל שמייבאת גםאת מיצובישי, וקיה אחותה לקונצרן עם מכוניות מקבילות שחולקות מנועים גירים שלדות ושאל ירקות מיובאת על ידי טלקאר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


בתחתית המיצוב סגמנט בסיס "CORE" שכולל את המותגים סיטרואן, פיאט+אבארת'. 
מעליו סגמנט המכונה : " Upper mainstream" שכולל את המותגים פיג'ו ואופל/ווקסהול. 
מעליו בהיררכיה סגמנט פרימיום "Premium" שיכלול את מותגי אלפא רומיאו , DS ו- לנצ'יה. 
בשיא הפירמידה -  סגמנט הפאר "Luxury" תוצב מאזרטי. 
 
בנוסף יש סגמנטים נפרדים :
 
- סגמנט SUV של המותג JEEP.
- סגמנט אמריקה של דודג' ,קרייזלר וראם. 

בדיוק מה שהיתה לי כוונה להוסיף למאמר ושכחתי...
תודה!
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הרגשה שאלפא רומיאו הולכת לקפוץ פלאים במכירות עכשיו.

כאשר קניתי את הפוקוס הייתי בודק באופ קבוע ג'וליות ביד 2, אך המחיר היה לי קצת יקר,

עכשיו עם הסיוע של PSA נראה לי שהרכבים שלהם יהיו עוד יותר מעניינים.

יש לי מכר מאז שנגע באלפא לא עוזב אותם, אפילו פעם ניסה להחליף לסקודה סופרב, אחרי נסיעת מבחן חזר מהר מאוד לאלפא.

 

שיהיה להם בהצלחה רבה, בינתיים נראה שהרכב הבא שלי כנראה יהיה שלהם, אולי אפילו איזה אלפא רומיאו מעניינת 😅

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם שהתאגיד החדש נוקט בחכמה. 

יש לו בארסנל שלל מותגים גדול. חלקם,אם לא רובם,  עם מורשת מפוארת.  לחלק מהמותגים לא רק וותק של בסביבות  מאה שנה אלא תדמית גבוהה שטרם התעמעמה. 

יצא לי לאחרונה לדבר עם קולגות גרמניים מתחום המסחר והשיחה נסובה לעינייני רכב. דיברנו מהי המכונית הכי כיפית לנהג במחיר שפוי. ציפיתי שכמובן יהיה קונצנזוס שמותג BMW הוא הבחירה האולטימטיבית. מאוד הופתעתי שחלק ציין ביוזמתו שדגמי לנצ'יה של פעם נתפסים אצלם כרכב הכי מעניין ומיוחד מבחינת עיצוב והתנהגות. הם ציינו כמה חבל שהמותג ירד מגדולתו. הם התייחסו אליו כ"פרארי נגישה". 

פיאט שהשתלטו על המותג לפני עשרות שנים לא ידעו לנצל זאת נכונה. 

היות ועיקר ההשקעה בפיתוח רכב הינו בפלטפורמה וביחידות ההנעה הרי תאגיד רב מותגים כמו Stellantis יכול לאפשר עיצובים ייחודים למותגים שונים כך שיענו למיצוב ותדמית מרובים ויתרמו לריווחיות. 

דווקא יהיה מעניין לראות מה צופן העתיד - אולי לנצ'יה SUV היברידית/חשמלית שאפילו תהיה מעוצבת ומתנהגת....

 

עריכה אחרונה על ידי beamvelavan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הרגשה שאלפא רומיאו הולכת לקפוץ פלאים במכירות עכשיו.

קשה לי לראות את זה. אני מניח שהם ישקיעו יותר כסף בשיווק אבל בעיקר בצפון אמריקה. הם צריכים עוד דגמים , וגם שני הדגמים הנוכחיים מתחילים להתקרב לסוף חייהם במונחים של מעגל חיים ממוצע של רכב (הג׳וליה תהיה בת 6 שנה הבא).
אין ספק שמגיע להם למכור יותר. הרכבים נהדרים (הג׳וליה במיוחד) ולאחר מתיחת הפנים בשנה שעברה גם השתפרו מאוד מבחינת האיכות והאיבזור (דבר שמאוד הפריע לי כששקלתי אחת לפני שרכשתי את הב-מ-וו שלי). אבל זה סוג של נישה. הייתי רוצה להגיד שהמכירות בארץ צולעות יחסית כי יש פה בעיית סטיגמות/תדמית, אבל גם בחו״ל המכירות חלשות יחסית וגם הג׳וליה וגם הסטלביו לא בדיוק מאיימות על שלישיית היצרניות מגרמניה (ב-מ-וו, מרצדס, אאודי).
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה איחודים היו כבר לפיאט בשנים האחרונות?

היה את הסיפור עם GM, ממנו האמריקאים נחלצו בשן ועין. איחוד עם קרייזלר (שלה היה סיפור לא מוצלח עם מרצדס לפני כן). ועכשיו זה.

אני מקווה שהצרפתים יצליחו יותר.

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה איך אלפא עתידה לקפוץ במכירות בדיוק, הליין הנוכחי של המותג מורכב ממכוניות מעולות בכל קנה מידה ועדיין החנויות ריקות, לא רק כאן אגב.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארהב רוב השוק של המכוניות האלה, הוא בליסינג, צריך לבדוק מה בדיוק ההצעה שלהם, ולמה זה לא עובד להם. כי המכוניות באמת טובות.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי היא שאולי המיזוג הזה ישפר את התדמית והטכנולוגיה של אלפא רומיאו כמו שפיג'ו עשו עם ה3008, שבעיקר זה מה שחסר לאלפא, כי מעבר לזה יש להם אחלה מכוניות, שלא נופלים ממותגי היוקרה הגרמניים, בעיקר בכל מה שקשור להנאה מנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...