Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני פרוייקט - PROJECT FORKLIFT - או הסובארו מתחדשת ברמקולים ואינטגרטור


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא מכשיר מאוד מתקדם. 

 

לגבי מיניDSP ולגבי כל מוצר היי אנד אחר כמו למשל ביט1 וירטואוזו שמגיע עם 9 ערוצים במצב פילטר FIR (מה שיש גם בMDSP ממה שאני מבין) מה שאתה לא לוקח בחשבון זה: 

 

א. המחיר - הMDSP עולה 500 דולר ואם אתה רוצה את הDIRAC LIVE אתה צריך לקנות פלאגין תוכנה של עוד 330 דולר - 850 דולרים זה 2700 שקלים לפני מיסים ומשלוח. 

ב. הפתרון הזה לא נותן לי בתוכו הגברה משולבת. 

ג. עד כמה שהפתרון הזה מיועד לרכב - אתה לא יודע כאן עד כמה הם חשבו והשקיעו בUSABILITY ותיכף תבין למה אני אומר את זה כי כאן - גם למוסקוני וממה שאני מבין גם למוצרים של הליקס - יש אס אמיתי בשרוול. 

 

למוסקוני הזה למען האמת יש כמה אסים בשרוול שבגללם הוא היה שווה כל שקל ששילמתי עליו - ואל תשכח קניתי אותו יד 2 באחריות מהיבואן בהרבה פחות ממחיר של אחד כזה חדש ביחד עם השלט שלו וכל צמות החיבורים שהייתי צריך כי מי שהזדכה עליו - כבר רכש אותם. 

 

האס הראשון הוא - היכולת לבצע "טריגר" לשלוש מקורות ניגון במקביל לראשי: 

 

image.thumb.png.40b2d49f705d7ed2f7813de8b0eb6c9d.png

 

התמונות נלקחו מהתכונה במצב אופליין - אז לא תראה מכאן שום דבר לגבי הכוונים. 

 

מה שקורה כאן זה GAME CHANGER מבחינתי - מה היתה הבעיה הכי קשה שלי עד היום? 

לא יכלתי להשתמש בו זמנית בHU המקורי של הרכב או בHU אפטר מרקט ובדיבוריות שלהם כי בזמן שהיתה נכנסת שיחה ואני הייתי על מקור אופטי (דיגיטלי) - הייתי צריך לקבל את השיחה ולעבור מקור ידנית. 

 

את זה הביט1 פתר לי בעזרת דיבורית חיצונית שיש לה קו ששולח סיגנל שהביט1 ידע לקבל ואז מבצע MUTE - אבל אני תלוי כאן בהתקנה של דיבורית חיצונית ויש לי HU שהוא תכלס מושבת או שכל הזמן צריך לעבור בין מקורות. 

 

בDS - יש לי HU עם יציאה אופטית - שזה כבר צעד אחד קדימה - הכל מנוגן מהHU אבל מה - זה הכניס אותי להתקנה מאוד מתוסבכת בה נאלצתי להשאיר את המערכת המקורית בשביל חלק מהפונקציות של הרכב (יפתר כנראה עם השלמת הדיקודר קאן באס שיותקן במהלך האביב\קיץ) וכמובן אני תלוי בHU שיתפקד. 

 

עכשיו עם המוסקוני הזה - בסובארו - 

 

אני יכול 

א. לזרוק את הדיבורית לפח! 

ב. להשתמש בHU כל הזמן וכשאני רוצה לשמוע דרך BT מהAMAS באופטי ישירות לPICO - הוא מזהה אותו על טריגר 3 למשל לפי הדוגמא מעלה ובלי שאצטרך לעבור מקור ידנית הוא מנתב את הכניסה אליו.

אפשר אפילו לשמוע במקביל. 

ג. אם נכנסת שיחה לדיבורית של הHU - אני פשוט מדבר. 

ד. אני יכול להוסיף עוד שני מקורות כי יש מקום לעוד שני טריגרים אז אם בא לי נגן ברזולוציה גבוהה - אפשר! או כל קריזה אחרת. 

 

זה מבחינתי כבר היה שווה כל אגורה ששמתי על המכשיר הזה. 

 

האס השני בשרוול - 

 

אי אפשר להתעלם מזה שבמכשיר שעולה חדש פחות מ3K אתה מקבל - 

12 ערצוי DSP

8 ערוצים מוגברים 60 וואט (לא תומכים גישור) 

 

ואז מגיעים עוד כמה דברים ממש נחמדים כמו הNOISE GATE 

 

image.png.a3abc59bc8fb8b7b126aa2301e4fe894.png

 

שזה דבר נחמד שאומר שאפילו אם יש לך משום מה משהו שמרעיש בזמן שהמערכת שקטה אתה יכול לכוון את רצפת הרעש שתעשה MUTE לכל הרמקולים בזמן ששום דבר לא מתנגן. 

 

יש לו יכולת לקבל כרטיס הרחבה לכניסות אנלוגיות למקרה שאתה רוצה לחבר אותו למערכת מקורית של רכב יוקרה (עד 8 רמקולים נוספים) ואז אתה לא צריך לוותר על אף פונקציה של הרכב + אתה יכול להפעיל פשוט טריגר על כניסה דיגיטלית. 

 

ואם אתה גם אוהב את עולם הFIR אז יש להם משהו דומה שזה מחשבון ALLPAS שמבצע חיתוך ALLPAS (מה שFIR עושה אבל לא לאיקולציה אלא לנקודות חיתוך בלבד בין זוג רמקולים שאתה בוחר) 

 

ולזה קוראים - PHAC 

 

image.thumb.png.a37e51cdf1119f9b494e770164a34b16.png

 

 

מחקתי שם כמה דברים שלא צריך שאנשים יראו כי זה לא קשור לכאן. 

 

מה שהדבר הזה עושה הוא מיישר את הסטיה בפאזות בין זוג רמקולים כמו למשל מידבאס וסאב וופר או מידריינג' ומידבאס ובזמן שהם נחתכים בנקודות מסויימות ובמתלול מסויים - הפאזה ביניהם מיושרת. 

 

לאמר לך שזה עושה הבדל - בהחלט כן. 

נכון לעכשיו עד כמה ההבדל הזה גדול? - זה לא מה שהיה גורם לי להשקיע את הכסף שלי על המוצר הזה - באמת, בשיא הכנות - זו דעתי. 

 

ולגבי עוד פיצ'ר שאתה ממש אוהב - רמקולים אחוריים בקרוס מיקס! 

 

כן כן - במיוחד בשבילך ביקר. 

 

image.png.33979574dd97daba88f00136f6993150.png

 

 

שים לב שהערוצים שמוגדרים REAR העברתי למוד CROSSMIX ואז תביט למטה אתה תראה את הסלייד בר שדיברתי עליו. 

 

יש למכשיר הזה גם יתרונות ביכולות המדידה שלו וזה היכולת לפתוח טבלאת מדידה בשביל RTA, בשביל פאזות, בשביל מדידת TC ופאזות - מאוד נחמד, אני עדיין חושב שברגע שאתה מגיע למדידות לצורך השוואות ממוצעים - אין על REW והיכולת שלה לבצע OVERLAY למספר של מדידות ולהקיש מהן ממוצעים. 

 

אבל המכשיר הזה בשביל מה שהוא עולה לעומת מה שהוא מסוגל לעשות - כן, אתה יכול לקנות מכל מתחרה מוצר עם איכויות טובות יותר אולי של פילטרים, תוכנה וגם הגברה משולבת חזקה יותר - אבל כמו שכל אחד מהם ייחודי בפן שלו, המוצר הזה נותן חבילה בלתי נתפסת לעומת מה שאתה משלם עליו. וגולת הכותרת כאן אל תבין אותי לא נכון, היא לא רק המחיר אלא הרבה מעבר לזה. הכל כתוב למעלה. 

 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 37 דקות, lanosforce כתב:

 

ולגבי עוד פיצ'ר שאתה ממש אוהב - רמקולים אחוריים בקרוס מיקס

אני גרופי של האפקט הזה,

הוא בעייתי להשגה אבל כשזה עובד? זה נשמע כמו חלום.

 

הכיוון חייב להיות מדוייק:

כשעוצמה חזקה מדי? במה רצה אחורה

עוצמה חלשה? אפקט לא מורגש

השהיית זמן קטנה מדי? מוריד במה למטה

השהיית זמן גדולה? אפקט גורם לפיזור במה וקבלת "הד" כמו בחדר ריק.

 

אז זה משהו שdsp איכותי יכול מאוד לעזור, בטח לעומת ציוד אולד סקול שכל נסיון לבצע ריר פיל למערכת sq היה מאמץ כמו לחצוב בסלע

 

 

  • אהבתי 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין בשלבים מוקדמים - כרגע הסט הקידמי פתוח יותר מידי ואני צריך להוריד ממנו הרבה. 

 

אני כרגע מכוון על זמנים ונכון לעכשיו על פאזות אבל מן הסתם אחרי שינויים גדולים באיזון הספקים - צריך לבחון את הכל מחדש. 

 

ברגע שאני אעשה לכל הדבר הזה DIAL DOWN לאיזון הנכון - אז כבר אכנס יותר לנסיונות כיוון של הקרוס מיקסינג. 

 

יש לי עוד דרך ארוכה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב אדי - LANOSFORCE, בהקשר לקונפיגורציה של 5.1 לשמוע גם מרמקול סנטר  זה דבר טוב במעבד DSP של מוסקוני. אני עושה את זה בדרך אחרת, ואכן שומעים מושלם ליושבי הרכב. אני לא יודע אם יש כזאת פונקציה במכשיר DSP HELIX ULTRA, אני אדבר עם רודי.

כאמור אני עושה את זה בדאך אחרת, יש לי 2 תוכנות עריכת סאונד, אחת קטנה של מיקרוסופט בשם : DBpoweramp, שילמתי עליה 30$ והיא מאפשרת לי לעשות המרה לקבצי שמע לכל פורמט QUDRO, - 5.1, ועוד. אני מקליט את השירים, מעבד אותם ומוריד לסטיק USB.

תוכנה שניה היא : COOL EDIT PRO, איתה אני עורך, מנקה מגביר את השירים.

שומעים נהדר 5.1 כאשר יש לי 10 רמקולים ברכב, מכוונים מעולה ע"י רודי  " הקוסם " . כן, זה מדמה 5.1 סראונד ברכב.  

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש בDBPOWERAMP כבר שנים ארוכות - מעולם לא ניסיתי את זה - השאלה היא מה מפענח אצלך את הפורמט הזה? איך המערכת שלך יודעת לחלק את זה בין הרמקולים? 

 

המוסקוני עושה את זה בעצמו אז ברור לי איך. 

 

בהתקנה הקודמת של הסובארו השתמשתי בסכימת סנטר של הביט1 עצמו שגם עובדת טוב סה"כ ועבדתי מאוד קשה לאזן בין הסנטר לאחוריים לשאר המערכת. 

 

יש היום כל מיני פורמטים שגם אפשר למצוא ביוטיוב למשל 8D שזה אלגוריתם "טיפש" מההתרשמות שלי שגורם לסאונד פשוט לנוע סביבך במעגלים. יש לזה אפקט נחמד בהתחלה אבל מהר מאוד זה נהיה מאוס כי הסאונד פשוט נע מסביבך במעגלים במקום להיות היקפי באמת. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי המכשיר תואם מקור של סינקופה SYNCOPE מפענך את השירים ומחלק אותם לפי התוכנה של DBPOWERAMP. לא תאמין כמה טוב זה נשמע פגז !

אני לא מגזים בכלל לגבי 5.1 בסטאפ של 10 רמקולים כולל רמקול סנטר.

אכן,  כפי שכתבתה LANOSFORCE זה לא סטאפ לנהג בלבד, הסטאפ התחרותי, אלא סטאפ ליושבי הרכב מלפנים, וזה טוב מאוד שאני נוסע עם אשתי.

עריכה אחרונה על ידי Dani Cohen
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבדוק את זה בהמשך! תודה! 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Dani Cohen כתב:

אצלי המכשיר תואם מקור של סינקופה SYNCOPE מפענך את השירים ומחלק אותם לפי התוכנה של DBPOWERAMP. לא תאמין כמה טוב זה נשמע פגז !

אני לא מגזים בכלל לגבי 5.1 בסטאפ של 10 רמקולים כולל רמקול סנטר.

אכן,  כפי שכתבתה LANOSFORCE זה לא סטאפ לנהג בלבד, הסטאפ התחרותי, אלא סטאפ ליושבי הרכב מלפנים, וזה טוב מאוד שאני נוסע עם אשתי.

LANOSFORCE אני אצטט אותך בפוסט הזה הרבה פעמים, יתכן שזה לא 5.1 אמיתי אלא רק הדמיה. למרות זאת האפקט והאשליה היא החשובה לאוזן, כפי שאתה כותב עשרות פעמים, ולא רק פעם אחת ! בנוסף אני בעצמי לא האמנתי שהמכשיר מולטימדיה של סינקופה, יכול לקרוא 24BIT לפי קצב דגימה של 48 של DAT כמו תקליטור  

DVD !! פשוט מכשיר מעולה . אתה הרי חבר של הבעלים של סינקופה תפנה עליו תברר.

אשמח מאוד בהמשך לחוות דעתך המלומדת בנושא.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי היום בבוקר לעבודה בסובארו ויצא לי לשם שינוי פשוט להאזין למערכת במקום לנסות לכוון אותה ולהבין יותר טוב איפה אני באמת נמצא מבחינת הכוונים. 

 

יש לי עוד הרבה עבודה - זה בטוח! 

 

הסטאפ הרגיל הוא פשוט עונג צרוף! אין מילים! אבל הוא דורש הנחתה רצינית כי הוא פתוח מידי וזה פוגע ברגישות של שלט הווליום בראש ובראשונה ומעבר לזה טעות עם כפתור הווליום ויכול להגרם נזק. אבל אני מאוד אוהב את האיזון שלו כפי שהוא עכשיו ולא ממש רוצה לשנות - הRTA יהיה סתם בשביל הכיף כאן. 

 

הסטאפ השני שהוא - סנטר מונוראלי עם אחוריים בקרוס מיקס - הבאס בסטאפ הזה לא בא לידי ביטוי - יש שם בעיית פאזות עם הסאב או אחד הרמקולים ואני צריך קודם לפתור את זה ורק אז אוכל באמת להתייחס לנושא האחוריים בקרוס מיקס, לאזן אותם כמו שצריך וגם לבדוק את השפעות הקרוס מיקס. 

 

הסטאפ השלישי עם הUP SCALER ל5.1 או מה שנקרא הסראונד של מוסקוני - גם כאן יש את אותה בעיית פאזות עם הסאב רק שפה אני יכול לאמר בפירוש! שזה סטאפ ALL SEATER מובהק! 

 

במעבר לסטאפ הזה אני מקבל במה משלי במרכז ההגה ומי שיושב בכסא הנוסע מקבל במה משלו במרכז מושב הנוסע - זה פשוט תענוג של סטאפ כשנוסעים עם נוסע ברכב או עם משפחה שלמה. - אני חושב שבסטאפ הזה אני אשנה את התזמון כך שלא יהיה תיקון של צד שמאל מול צד ימין בכלל אלא רק תיקון של הרמקולים בצד שמאל כלפי הרמקול הכי קרוב בצד שמאל וכנ"ל לגבי צד ימין - אשתמש במדידה של הפיקו אבל את התיקון אזין בצורה ידנית בלבד. 

 

יש לי לדעתי לפחות שני סשני כוונים בשבוע למשך חודש לעשות עד שאגיע לנקודה שבה אעשה כוונים עדינים לכל סטאפ. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, lanosforce כתב:

הסטאפ השלישי עם הUP SCALER ל5.1 או מה שנקרא הסראונד של מוסקוני - גם כאן יש את אותה בעיית פאזות עם הסאב רק שפה אני יכול לאמר בפירוש! שזה סטאפ ALL SEATER מובהק! 

 

זה הסט-אפ היותר מעניין לדעתי,

מכיוון שהוא אמור להיות הדומה ביותר לבמה של מערכת SQ ותיקה,

בצירוף סנטר.

 נשמח אם תעדכן,

מכשיר מעניין מאוד

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול בערב יצאתי לשעה ורבע של כוונים על בסיס שמיעה - כוונים ואיזונים יותר נכון. 

 

ברכב הזה יש 10 ערוצי הגברה ובפועל 14 אולי אפילו אפשר לאמר 15 רמקולים.

מה שצריך להבין זה את העוצמה של מערך כזה של רמקולים - זה מאוד, מאוד! חזק בתוך קבינה של רכב. 

 

חזרתי הביתה עם ראש מסתובב למען האמת גם עכשיו אני עדיין מרגיש את זה. 

 

קודם כל - שלושת הסטאפים הונחתו בלא פחות מאשר 12 דיבי! והאחוריים ב10 דיבי. 

 

בשני הסטאפים שלי עם הסנטר במצב מונוראלי והאחוריים במצב קרוס-מיקס וגם בסטאפ סראונד (5.1 אפסקיילר) - היה לי חסר המון באס! 

 

בסטאפ עם ה"ריר-פיל" נקרא לזה ככה מעכשיו (סנטר על מצב מונו סכום חצי חצי ע"י פרוטוקול ואחוריים במצב קרוס מיקס) בדקתי את הפאזות של הסאב וופר וזה לא שינה דבר מבחינת כמות הבאס - ואז גיליתי מה ביטל לי שם לחלוטין כמעט את הסאב וופר וזה באופן מפתיע היה הקרוס מיקס של האחוריים. 

 

וזה מוזר כי, הם בכלל לא מנגנים באס! אפילו לא קרוב! הם חתוכים ב400 הרץ חד! 

 

אבל ברגע שקצת ביטלתי את ה100 אחוז קרוס מיקס - טיפה נגעתי בסלייד באר - בום! כל הבאס מהסאב וופר חזר. 

 

אז עשיתי בדיקה - רציתי בכלל להבין מה באמת הקרוס מיקס עושה?! 

 

לשם כך הפעלתי רק את הסנטר והאחוריים - הסנטר נתן לי אימג' של זמר במרכז הרכב בחזית שלו ואז יכלתי לבדוק איך האחוריים משפיעים על כך. 

 

בקיצור בקרוס מיקס מלא - נוצר לי ממש MIRROR IMAGE של הסנטר! בחלקו האחורי של הרכב ובעוצמה הנכונה זה ממש "מושך" את הסנטר יותר לכוון מרכז הרכב ומפריד אותו מהבמה הקידמית.

 

בכדי שלא יבוטל לי הסאב וופר הורדתי קצת מהקרוס מיקס אבל האפקט על הסנטר נשמר.

 

ואז החזרתי את כל שאר הרמקולים ובחיי - זה הסטאפ שאני עכשיו אוהב הכי הרבה! 

 

לגבי הPHAC - וואו כמה שטעיתי - זה רחוק מלהיות גימיק!

 

בזמן שעברתי על הסטאפים שמתי לב שהסטאפ הראשון נשמע הרבה יותר נקי, ברור ומה שבמרכז ממש מודגש וגם קל מאוד להבחין בין הקצוות של הבמה. 

הגדרתי את הPHAC גם בשני הסטאפים האחרים וההבדל היה באותו רגע כבר ברור - הבנתי מה פספסתי מקודם וזה הבדל גדול מאוד. 

 

לגבי הסטאפ 5.1 

 

בסטאפ 5.1 הבאס של הסאב וופר הכי פחות בא לידי ביטוי ואני מתקשה מאוד להבין עדיין למה - לא שלא שומעים טוב, שומעים יפה מאוד פשוט יש פחות באס. 

קודם כל ביטלתי את ההגדרות של הTC בסטאפ הזה היות ואני לא מעוניין אפילו לנסות ליצור אימאג' בשביל מושב נהג אז הטיימינג הזה מפריע ולא עוזר אז יצרתי TC שמתקן את המרחקים בין רמקולים באותו הצד ולמרבית הפלא - עכשיו אני מקבל מכל כסא במה שנשמעת לגמרי כאילו ועשו TC נפרד לכל מושב - תמוה - אבל חתיכת אפקט. 

 

בסשן הבא אני אעבוד על הסטאפ הרביעי - שזה בעצם להעתיק מחדש את P1 לP4 ופשוט לבטל שם את הסנטר. 

 

מדידות "בחוואה" 

 

למה בחוואה? כי לקחתי את שתי המדידות הבאות שאתם תראו כאן כשאני יושב במושב הנהג, מחזיק את המיקרופון ביד שלי קרוב לפנים והמיקרופון בכלל מופנה כלפי מעלה - בסה"כ רציתי לראות תמונה "גסה" של היענות הכוח של הסט הקידמי בלבד (ביחד עם הסנטר) וכל המערכת. 

 

והתוצאות שקיבלתי במדידה אחת נראות סה"כ בסדר אבל בשניה זה נראה כאילו שהמיקרופון חי בלה-לה לנד 

 

זו המדידה של הסט הקידמי בלבד 

 

4bb85a50-cc91-4dd7-9725-c74f9b86588f.jpg.c26d0e8a0cda88abbfce3b0714c2bf10.jpg

 

הבור הקטן ב250 זה תוצאה של NOTCH פילטר ב250 ששמתי על המידבאסים - זה בדיוק מה שרציתי שיקרה - הבור הזה נועד בכדי ליצור כניסה נכונה יותר לכל תחום המיד והוא מבטל המון מההדהוד של הווקאל האנושי. 

 

הבור ב5K כאן לא נראה כזה נורא אבל במדידה הבאה אתם תראו משהו ממש מוזר לגבי זה. 

 

והבור ב500 אין לי שום הסבר לזה כי סה"כ הסנטר לבדו מנגן את התחום הזה וגם זוג מידבאסים. 

 

בפועל הנפילה מהקצה העליון של המידבאסים באזור 80-90 עד לפיק של הטוויטרים הוא בתחום התקין והתוצאות ברכב מדברות בעד עצמן. 

 

אבל תראו עכשיו את המדידה של כלל המערכת - סאב ואחוריים מצטרפים כאן

 

df5d7cf5-e92c-411e-b6e2-52d3a788de60.jpg.19fc88d503901eda2b1d8c224a6f28ff.jpg

 

קודם כל אין מצב בשום צורה פנים ואופן שסאב וופר 10 אינטש שמסוגל לספוג 500 וואט, בתוך תיבה פורטד ממש קטנה (20 ליטר לערך) יפיק 135 דיבי - לא מאמין לזה בשום צורה בטח שלא ב40 הרץ!

 

עדיין רואים את הבור ב500 אבל התופעה הממש מוזרה היא שיש נפילה שטוחה בין 5K ל10K של שלוש דיבי - אני שוקל לתת כאן למידריינג'ים בוסט של 3 דיבי 

 

אבל לא לפני שאני אקח מדידה כשהמיקרופון מקובע למשענת המושב ומפונה כלפי הרמקולים ועם מכסה ספוג עליו בכדי לאמת שבאמת זו קריאה יציבה של התחום הזה. 

 

מעבר לזה אני לא רוצה לגעת יותר בסטאפ הזה - אני פשוט מת על התוצאה מחד ומצד שני אני גם כמעט וכבר לא נוהג ברכב הזה וכשאני כן זה עם המשפחה והילדים ואז מן הסתם אפילו לא מתקרבים לעוצמות שמע כאלו. 

 

אני מאמין שעוד שניים שלושה סשנים ואני פשוט אניח למערכת הזו לנפשה. 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, lanosforce כתב:

בקיצור בקרוס מיקס מלא - נוצר לי ממש MIRROR IMAGE של הסנטר! בחלקו האחורי של הרכב ובעוצמה הנכונה זה ממש "מושך" את הסנטר יותר לכוון מרכז הרכב ומפריד אותו מהבמה הקידמית.

 

הללויה!

כשזה עובד, זה עובד :)

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה בהחלט עובד ביקר. 

 

אבל בו זמנית זה מעלה אצלי גם כמה שאלות קשות מאוד לגבי מה באמת קורה בפרוססור הזה והנה כמה מאוד מעניינות. 

 

1. למה קרוס מיקס באפקט מלא כמעט ומבטל את כל תדרי הבאס הנמוכים ברכב? בייחוד כשהרמקולים עליהם מופעל הקרוס מיקס לא מנגנים בטווח הזה בכלל? 

 

זה ממש מרים לי גבה כי האחוריים לא אמורים לעבוד בהתאבכות הורסת לא כלפי המידבאסים ובטח שלא כלפי הסאב. 

וזה גורם לי לפקפק מאוד באלגוריתם ועל מה עוד הוא משפיע בצורה שאני לא יודע או לא שם לב אליה. 

 

2. למה אין לי יכולת להשפיע על תחום הבאס בסטאפ של ה5.1? הדבר היחיד שאני אולי מפספס שם זה שיתכן ואני בכלל לא צריך לתזמן את הסט הקידמי כלפי הסאב כי זה הדבר היחיד שנשאר. 

 

3. איך יצאה לי ככה מדידת RTA?  - כאן אני חושד במחשב ובמיקרופון - התברר לי דרך שני חברים שלשניהם קוראים עמרי וגם אביחי שיש קובץ כיול למיקרופון שלי למצב בו הוא ב90 מעלות - כשרכשתי את הUMIK ממיניDSP הקובץ הזה לא היה קיים, התחברתי היום לחשבון שלי אצליהם והורדתי את הקובץ. שבוע הבא אחזור על המדידות. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי LANOSFORCE ברוך הבא לקונפיגורציה של יותר מ - 10 רמקולים ברכב !  כן, אני יודע מרודי המכוון הקוסם, שלשלוט על הרבה רמקולים מעל 10, במה קידמית 3 WAY ועוד סנטר, 2 רמקולים  REAR FILL ועוד סאבוופר זה דבר קשה שמצריך המון ידע וזמן.

אבל התוצאה היא נפלאה בהחלט !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...