Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 0.9 ידנית


רותם ביתן
שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כאשר חיפשתי תמיד ביצעתי נסיעת מבחן, לפעמים נתנו את הרכב לבד.

תנסה לחפש אולי רכבים ממגרש בשביל לנסות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מוכרים לא מסכימים?!

 

שלא ימכרו,

מעולם לא הסכמתי לקנות רכב אפילו לקחת לבדיקה לפני שאני נוהג ברכב כמובן כאשר הבעלים לידי, כי שיטה זו תעזור לך לסנן מהר מאוד רכב חלש, או עם בלאי בהיגוי/בלמים/הילוכים וכו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.11.2020 בשעה 20:00, raz2058 כתב:

בתור בעל של 0.9 שנת 2014 כבר 3 שנים, חוץ מזה שהמזגן מאוד חלש (בחום של ישראל הוא לא באמת מקרר אלה מוציא אוויר מעט קר שאתה חייב לכוון את הפתח לכיוונך), בידוד רעשים גרוע (בדיבורית על 100-120 קמש לא שומעים אותי מרוב הרעשי רוח, וגם ברכב עצמו זה בלתי נסבל ללא מוזיקה), הילוכים ארוכים (לוקח זמן לעבור מראשון לשני וכו), והכי חשוב הירידת ערך של הרכב  כזה כואבת בכיס

חוץ מהדברים האלה הרכב מבחינתי מושלם לרווק, מנוע חסכוני בדלק, נוח ואמין מבחינה מכנית.

 

ניסית למכור שאתה יודע שירידת הערך כואבת בכיס? אני כן אבל יחסית חדשה (בת שנתיים וחצי) ועם אחריות אז אולי זה אחרת אצלי אבל ירידת היתה סבירה לגמרי והרכב זכה לביקוש טוב ביד 2.

 

לטעמי בקטגוריה שלו במיוחד עבור רווק זה רכב פצצה, גם נראה מעולה, גם מאובזר, אמין וכיפי לנהיגה (כמובן ביחס לקטגוריה) ועם הרבה אופי, לטעמי מי שמחפש סופר מיני ידנית עממית בשנתון מתקדם - זו האופציה הכי טובה בארץ (האופציות מבית וואג גם פחות מהנות וגם עירומות בצורה זוועה)

 

בידוד הרעשים אחרי המתיחת פנים היה לי נסבל לגמרי, מזגן חלש זה חיסרון לא קטן אבל לפחות אחרי המתיחה אין את הבעיה שיוצא אוויר חם אבל הוא אכן חלש, אני הסתדרתי איתו אבל אנשים שסובלים מאוד מחום חייבים לבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מוכרים לא מסכימים?!
 
שלא ימכרו,
מעולם לא הסכמתי לקנות רכב אפילו לקחת לבדיקה לפני שאני נוהג ברכב כמובן כאשר הבעלים לידי, כי שיטה זו תעזור לך לסנן מהר מאוד רכב חלש, או עם בלאי בהיגוי/בלמים/הילוכים וכו...
איך נותנים לך לנהוג ברכב במידה והביטוח של המוכר לא מכסה אותך ( מוגבל לנהגים נקובים או מעל גיל מסויים)? רכב יד ראשונה מפנסיוניר שבקושי נסע מבחינתך פסול?
ואתה יודע, יש עכשיו קורונה...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Doron_Z כתב:

 

ניסית למכור שאתה יודע שירידת הערך כואבת בכיס? אני כן אבל יחסית חדשה (בת שנתיים וחצי) ועם אחריות אז אולי זה אחרת אצלי אבל ירידת היתה סבירה לגמרי והרכב זכה לביקוש טוב ביד 2.

 

לטעמי בקטגוריה שלו במיוחד עבור רווק זה רכב פצצה, גם נראה מעולה, גם מאובזר, אמין וכיפי לנהיגה (כמובן ביחס לקטגוריה) ועם הרבה אופי, לטעמי מי שמחפש סופר מיני ידנית עממית בשנתון מתקדם - זו האופציה הכי טובה בארץ (האופציות מבית וואג גם פחות מהנות וגם עירומות בצורה זוועה)

 

בידוד הרעשים אחרי המתיחת פנים היה לי נסבל לגמרי, מזגן חלש זה חיסרון לא קטן אבל לפחות אחרי המתיחה אין את הבעיה שיוצא אוויר חם אבל הוא אכן חלש, אני הסתדרתי איתו אבל אנשים שסובלים מאוד מחום חייבים לבדוק.

 

הסתכלתי ביד 2 לראות כמה מוכרים את הרכב, המחירון של הרכב שלי שנת 2014 לפני כ3 שנים היה 55 אלף, כיום אם אצליח למכור את הרכב ב20 אלף (ולפי דעתי הוא שווה יותר) אגיד תודה.

הביקוש בישראל לרכבים ידניים הוא מאוד נמוך ולכן גם יותר קשה למכור אותם בשוק הפרטי, ובמגרשים שוחטים אותך במחיר שעדיף להמתין עוד ולא להחליף.

בנוסף עמידות צבע הרכב בשמש של ישראל מאוד גרוע, כל קורות הגג שלי ומכסה המנוע כבר אכולים וישנם כתמי צבע דהויים ברמה שלא אופניינית כלל לרכב מ2014.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף יולי מכרתי את שלי, מפברואר 2018 ב 52 אלף, וזה כשבעבר גם נתנו לי 55 אלף ואף יותר (לא מכרתי בסוף), אף פעם לא באמת התקשתי למצוא קונה, לא אומר עכשיו שהוצפתי בטלפונים אבל תמיד כשרציתי הגיע מישהו רציני, כל כמה ימים התקשר לפחות מישהו.

 

מה שכן הייתי גם עם הרחבת אחריות לשנתיים נוספות (שזה טפשי בעיני לא לעשות כי יש לזה ערך סחירותי גם אם לא מנצלים את זה) והקילומטר שלי לא גבוה. יכול להיות ששנתונים ישנים יותר עם קילומטר גבוה סובלים מתדמית האמינות הצרפתית והישראלי הממוצע חושש להתעסק איתן אבל לפחות מעדות אישית כשהרכב יחסית חדש ובאחריות יש לו שוק טוב מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, raz2058 כתב:

הביקוש בישראל לרכבים ידניים הוא מאוד נמוך ולכן גם יותר קשה למכור אותם בשוק הפרטי, ובמגרשים שוחטים אותך במחיר שעדיף להמתין עוד ולא להחליף.

בנוסף עמידות צבע הרכב בשמש של ישראל מאוד גרוע, כל קורות הגג שלי ומכסה המנוע כבר אכולים וישנם כתמי צבע דהויים ברמה שלא אופניינית כלל לרכב מ2014.

אפשר למצוא קונים לרכב ידני, אם יש לך רכב במצב טוב עם נתונים טובים.

אני מכרתי לפני קצת יותר משנה רכב ידני מעל המחירון הרגיל.

אצל היבואנים לא קיבלתי הצעות מפתות במיוחד לעסקאות טרייד אין.

 

עמידות הצבע מושפעת גם מאופי השטיפות של הרכב.

מי ששוטף במכוני שטיפה שמשתמשים בחומרים לא מוכרים ונותן שירססו לו כל מיני חומצות על הפח ומקנח בשטיפת במכונה או עם מטאטא, מאפשר ללשלשת יונים לשבת על הצבע זמן רב ולא מסיר אותה וכו', שלא יתפלא למצוא דברים כמו שציינת.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי ב 2015 קליאו חדשה מהחברה.

החזקתי ברכב שנתיים.

כבר לא זוכר עם העלתי שרשור לגבי הרכב לאחר שנתיים אבל ממה שאני זוכר:

מזגן מתקשה לקרר בקיץ , ברנו אמרו שתקין.

כיסאות לא הכי תומכים אבל די נוחים, שיבושים בכביש מורגשים.(המתלים על הצד הקשיח)

רעשי רוח מורגשים ומציקים ב 100 קמש ומעלה, היה קשה לשוחח בדיבורית ברכב, הרבה התלוננו בצד השני של הטלפון.

לא היו תקלות מיוחדות חוץ מטיפולים שוטפים ולא שמעתי גם לאחר מכן על בעיות בכללי על הדגם הידני הנ"ל.

לאחר חודש היה לי רעשים מכיוון הגלגל ימני/ שמאלי( לא זוכר בדיוק) בפניות, התגלה שהיה צורך לעשות חיזוק אם איני טועה במתלה( כנראה משהו בייצור) תוקן על ידי האחריות.( לא משהו גורס לכולם, נקודתי ברכב שהיה בראשותי)

 בסך הכל רכב מהנה, אחלה מולטימדיה, צבעוני וחסכוני.( 1/17 אצלי)

מבחינת ביצועים, זריז אבל צריך בהתחלה מעט למשוך אותו למעלה בסל"ד כיוון שאת ההספק הוא מקבל קצת יותר מאוחר( מעל 2000 סל"ד)  ממנועי טורבו אחרים שמקבלים מתחת ל 2000 סל"ד.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, dorsht כתב:

אפשר למצוא קונים לרכב ידני, אם יש לך רכב במצב טוב עם נתונים טובים.

אני מכרתי לפני קצת יותר משנה רכב ידני מעל המחירון הרגיל.

אצל היבואנים לא קיבלתי הצעות מפתות במיוחד לעסקאות טרייד אין.

 

עמידות הצבע מושפעת גם מאופי השטיפות של הרכב.

מי ששוטף במכוני שטיפה שמשתמשים בחומרים לא מוכרים ונותן שירססו לו כל מיני חומצות על הפח ומקנח בשטיפת במכונה או עם מטאטא, מאפשר ללשלשת יונים לשבת על הצבע זמן רב ולא מסיר אותה וכו', שלא יתפלא למצוא דברים כמו שציינת.

הרכב עבר שטיפות במקום בו כל המשפחה+חברים שוטפים את הרכב, לאחרונה התחילו אצלי שיפוצים מתחת לבית ולכן אין סיבה לשטוף את הרכב כי האבק שנגרם מחזיר את הרכב למצבו הקודם אך עדיין הקילופים התחילו לפני כשנה ובקיץ האחרון זה ממש החמיר, כולל מכסה המנוע.

רק גילוי נאות קטן הרכב בצבע שחור ואין לי חנייה מקורה, אך עדיין לשנת 2014 מאוכזב מאוד מהאיכות שלו (לכמה ממי שאני מכיר יש רכבים שחורים בשנתון יותר נמוך ואין שום דהייה או כתמים מהשמש והרכבים שלהם כמעט זהים לשלי מבחינת חנייה מקורה, אצלי ממש כל קורות הגג קילופים)

לפני 10 שעות, Doron_Z כתב:

בסוף יולי מכרתי את שלי, מפברואר 2018 ב 52 אלף, וזה כשבעבר גם נתנו לי 55 אלף ואף יותר (לא מכרתי בסוף), אף פעם לא באמת התקשתי למצוא קונה, לא אומר עכשיו שהוצפתי בטלפונים אבל תמיד כשרציתי הגיע מישהו רציני, כל כמה ימים התקשר לפחות מישהו.

 

מה שכן הייתי גם עם הרחבת אחריות לשנתיים נוספות (שזה טפשי בעיני לא לעשות כי יש לזה ערך סחירותי גם אם לא מנצלים את זה) והקילומטר שלי לא גבוה. יכול להיות ששנתונים ישנים יותר עם קילומטר גבוה סובלים מתדמית האמינות הצרפתית והישראלי הממוצע חושש להתעסק איתן אבל לפחות מעדות אישית כשהרכב יחסית חדש ובאחריות יש לו שוק טוב מאוד.

הרכב אצלי 3 וחצי שנים, היית אחריות ונגמרה כמובן, מבחינה מכנית הרכב ברוך ה חוץ מטיפולים שיגרתיים לא היית שום בעיה, רק לאחרונה התחיל בעיה בגיר שפתחתי פה נושא בעבר הרכב היה במוסך מורשה ומרפי החליט שהתקלה הסתדרה ברגע שהמכונאי עשה על הרכב סיבוב, כרגע מקווה מאוד שהתקלה לא תחזור ואם כן שיצליחו לאבחן אותה.

רכשתי את הרכב ב55 אלף קמ ויחסית לשנה הרכב שלי כרגע על 105 אלף קמ שזה סביר מאוד, חוץ מהתיקוני צבע שצריך לעשות (הבנתי שצביעה של הקורות מוריד מהערך אבל אין ברירה ואצלם את הקורות בכדי שהקונה יבין שזה נטו קוסמטיקה ולא עקב תאונה) הרכב במצב מצויין ועדיין קשה לי לאמין שאקבל עליו מעל 20 אלף שקל בשוק הפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@raz2058 הרכב שלך כבר מתקרב לגיל 7, כשהוא חדש הוא עלה בסכ"ה 70 אלף. בהנחה שאתה יד 2 ושהבעלים הקודמים היה פרטי המחירון שלו יושב על 27,000. עכשיו יש לך גם צבע שנוי במחלוקת שמתפורר - כמה אתה רוצה לקבל? 20 נשמע לי סביר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@raz2058 זה משהו שעבר על הרכב שלך כנראה.

שלי גם 2014, אצלי בדיוק 4 שנים, הצבע בסדר גמור.

הרכב משתזף בשמש כל הזמן נדיר שאני בחנייה מקורה ומאז שנולד לי ילד, לשפוך את הפח מאחורה נחשב אצלי ניקיון של הרכב.

 

מסכים שלא שווה למכור כי הערך שלו, לדעתי, גבוהה מהמחיר שניתן לקבל עליו במכירה.

זו הסיבה שאני אוריש אותו למישהו כשאוכל להחליף.

 

אגב להפתעתי, יש ביקוש לא קטן לרכב הזה בשוק היד 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדבי הצבע, לאבא שלי מודל 2014, סטיישן, הפלסטיקים השחורים מתחת לפגוש דהויים, הספולייר מעל תא המטען שעשוי מפלסטיק גם דהוי ואיבד את הברק.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלים של קליאו 900 טורבו ידנית כבר 7 שנים (2014), עושה כמעט ורק נסיעות בין עירוניות ממושכות (משפחה של שלושה). רכב זריז, מהנה, נוח, חסכוני מאוד- נסיעה בין עירונית לא עדינה סביבות ה17 קילומטר לליטר, בנסיעה רגועה עובר את ה20.

החסרונות כמו שרושמים הם בעיקר במזגן, אבל גם לא דיל ברייקר. סובל בעיקר בקיץ של אילת, 40 מעלות ומעלה, כשהרכב לא בתנועה.

לגבי רעשי רוח, בשנה הראשונה בערך היו רעשי רוח סביב 90 ק"מ. בשלב מסויים התלוננתי במוסך המורשה, ומישהו שם שמכיר את הבעיה סידר את זה כך שנעלמה לגמריי. למעשה הבידוד רעשים בפנים הרכב מעולה.

מבחינת אמינות, באמת לא רואה מוסך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את הדגם של שנת 2015(לפני מתיחת פנים) ברמת גימור הגבוהה.
זה לא הרכב הזריז ביותר, אבל לא היה מקום בארץ שלא יכולתי לנסוע בו במהירות סבירה. בחמש שנים שהיה לי את הרכב עשיתי נסיעות לצפון, לאילת, לירושלים, אפילו לקחתי אותו כמה פעמים לסיבוב בנס הרים.
גם מבחינת המרווח הרכב היה אחלה, לא הייתה בעיה להכניס שני כסאות ילדים ועגלה. אומנם היה קצת צפוף במושב האחורי, אבל זה בסה״כ סופר מיני.
הדבר שהכי הרגיז אותי בכל השנים האלה זה מערכת מולטימדיה - הייתה פשוט מזעזעת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...