Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המנוע נכבה באמצע נסיעה, היגוי כוח ננעל - מאליבו 2006


Batata20
שימו לב! השרשור הזה בן 1280 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים! 

 

לאחרונה(חודשיים אחרונים) אני נתקל לצערי בבעיה מעצבנת ואף מסוכנת עם הרכב. בבעלותי שברולט מאליבו 2009 גרסת ה3.5 ליטר וי6. הרכב אצלי מעל ל3.5 שנים ועד לאחרונה היה פינוק אמיתי, אבל התדירות של הבעיה גברה לצערי, כעת אני מחפש פתרון. 

 

במהלך נסיעה אקראית, לרוב במהירויות יחסית נמוכות (איזור ה20-30קמש), המנוע נכבה והטורים כמובן על 0. האור והמערכות כמו הרדיו לא נכבים, רק המנוע. סיטואציה זו קרתה לי גם בנסיעה באיזור ה50 קמ"ש. הקטע הנוסף זה שההיגוי כוח ננעל מיד עם מות המנוע במהלך הנסיעה. ניתן לסובב אותו עם קושי ומאמץ רב, לכן האפשרות היחידה שלי היא להתאמץ קצת ולהזיז את ההגה הסופר קשיח עד שאני עוצר בבטחה בצד. הרכב מניע מיד אחרי ללא שום בעיה וללא שום היסוס/רעידות או צליל חשוד. 

כמו כן שמתי לב שלרוב זה קורה בהאטה/עיקול/מהירות נמוכה כמו שציינתי. 

 

הרכב מטופל לרוב כל 7.5 למרות שלאחרונה (עם כל המצב סביב בארץ ובעולם) קצת הזנחתי וכרגע אני באיזור ה8 וחצי-9 אלף ללא טיפול. הזמן מתפנה קצת לכן אכניס את הרכב לטיפול בכל מקרה שבוע הבא או בהקדם. 

 

אשמח לקבל עצות או הכוונה כלשהיא לגבי הבעיה הנ''ל וטיפול בה. 

 

תודה רבה! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולות להיות מספר סיבות, הייתי מתחיל עם בדיקה של מערכת הדלק, וממליץ בחום על בדיקת פקק התדלוק, זה פתר לי בעיה דומה, ירידת לחץ במיכל בגלל פקק תקול.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, בנצי כתב:

יכולות להיות מספר סיבות, הייתי מתחיל עם בדיקה של מערכת הדלק, וממליץ בחום על בדיקת פקק התדלוק, זה פתר לי בעיה דומה, ירידת לחץ במיכל בגלל פקק תקול.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk
 

רשמתי לעצמי, אבדוק זאת בהקדם שבוע הבא. 

תודה על התגובה המהירה! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Audi-T כתב:

חיישן קרנק תקול יכול לגרום לכיבוי המנוע, האם יש נורת תקלה או סממן נוסף המלווה את התקלה?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

היי, לא. אין סממן או נורת תקלה כלשהיא. 

היה לי חיישן קראנק תקול בהונדה סיביק הקודמת שלי, לפי מה שאני זוכר הרכב היה נכבה לגמרי ולא נדלק לפחות חצי שעה-שעה אחרי. 

במקרה הנוכחי הוא נדלק מיד חזרה ללא שום בעיה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1280 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...