Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים! הגיע זמני לרכוש גם סט לתינוק, ואנחנו מחפשים חנות למוצרי תינוקות\ילדים שבהם ניתן לעשות קניה מרוכזת של כל הציוד לנולד החדש.

יחסית גמישים מבחינת אזור בארץ מרכז-י"ם-דרום.

חשוב מחיר טוב ושירות לאחר מכן,  מתכוון לקנות את כל החבילה בפעימה אחת.

אודה להכוונה לחנות טובה!

תודה!

פורסם

חסדי שמואל בירושלים. לא יודע לגבי המחיר (היה פחות או יותר דומה לאחרים לפני כשנתיים) אבל ממשיכים לקנות בגלל השירות.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 1 שעה, MadCat_LE כתב:

חסדי שמואל בירושלים. לא יודע לגבי המחיר (היה פחות או יותר דומה לאחרים לפני כשנתיים) אבל ממשיכים לקנות בגלל השירות.

שווה להגיע אליהם? איכות השירות מורגשת באמת?
בהחלט שווה בדיקה לפי מה שאתה אומר..

פורסם

אם אין לך בעיה להגיע לירושלים אז כן. אנחנו בדקנו כל מיני חנויות בירושלים ומודיעין אך לא רחוק יותר ובסוף אנו מרוצים. בוודאי הרבה יותר נעים שם מאשר בחנות שילב כלשהי.

 

אציין רק שהשירות זה מה שגרם לנו גם לחזור לחנות פעם אחר פעם ואנחנו גרים בירושלים אז זה קרוב. אם אתה רוצה לבצע קניה ראשונית גדולה מאוד ואתה יודע פחות או יותר מה אתה רוצה, יתכן שתמצא חנות זולה יותר ולא כדאי סתם לנסוע לירושלים (אנחנו לא, אבל יכול להיות שבמרכז התחרות גבוהה יותר).

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

האמת שאנחנו לא מעט באזור, וזה מעניין מה שאתה אומר על עניין השירות.
כמה הפער יהיה דרמטי מול החנויות הגדולות במרכז?
בשביל 100-200 שח אני לא אשבור את הראש..
 

פורסם

ממה שאני זוכר בהזמנה של בערך 7k ההבדלים היו כמה מאות לפה ולשם, אבל גם כי המוצרים מעט שונים - עגלה ממותג שונה, למשל. זה משהו שהייתי ממליץ בכל מקרה, אגב - להשוות בין כמה מותגים ולודא שזה משהו שנראה לך איכותי ומוצא חן בעיניך. אנחנו בסוף היינו מוגבלים פרקטית למשהו מסויים (לספארק אין מקום לשום עגלה שבדקנו חוץ מהסייבקס מיוס, מסתבר...) אבל את זה גילינו רק בסוף אחרי השוואות שעשינו. החנות לא יקרה במיוחד או משהו, היא לא חנות בוטיק למרות שאינה חלק מרשת.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

מוצצים (רשת), טוילנד (כפר סבא) וכל-בו סימה (רשת)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ממליץ בחום (מנסיון כמובן) על חנותו של חבר הפורום @tinoki, הנמצאת במודיעין עילית.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
×
×
  • תוכן חדש...