Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

זקוק לעצה ברכישת רכב ראשון. 

1. אני גבוה 1.87 

2. תקציב עד 50,000

3. לא מבין בכלל ברכבים - ולכן חושש מאוד "ליפול" בנושא

מחפש בקטגוריית הסופר מיני (בתקווה שבכל זאת ארגיש בנוח למרות הגובה)

מחפש רכב בטיחותי ואמין

 

עד כה משיטוטים באינטרנט - מאזדה 2/סוזוקי סוויפט - שנתונים? 

 

רכישה מליסינג או מ"אתר יד 2"? 

פורסם

ממליץ על קטגוריה מעל. 

יונדאי i30 או קיה סיד הצבק. 

לא מאמין שיהיה לך נוח במאזדה 2 או בסוויפט. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
בתאריך 12.9.2020 בשעה 19:34, markb205 כתב:

ממליץ על קטגוריה מעל. 

יונדאי i30 או קיה סיד הצבק. 

לא מאמין שיהיה לך נוח במאזדה 2 או בסוויפט. 

חייב להודות שאני לא מסכים.

אני מטר 90, היו בבעלותי מספר רכבים (כולל פיג'ו 206, מספר איביזות, אפילו סיטרואן C3 ישנה).
מעולם לא הרגשתי אי-נוחות מיוחדת עקב הגובה שלי. 

מה שכן שווה לשאול, הוא מה הצרכים שלך? אתה נוסע בעיקר לבד? יש מחשבות על תינוק ותצטרכו עגלה בעתיד?(מה שמבטל את הסוויפט בקלות, הרי שכמעט ואין לה תא מטען)
מה הנסועה שלך? אם אתה חורש על כבישי ישראל מהדרום לצפון כל יום - בהחלט שווה לבחור רכב גדול ונוח יותר.

פורסם

אני גם לא נמוך במיוחד, והרגשתי דווקא מאוד נוח במאזדה 2. לא רכב הכי מבריק ומעט נוקשה

אבל זריז ולא הרגשתי שאני נמצא ברכב ממש קטן. יש גם רכבים "משפחתיים" שבתוך הרכב מרגישים צפוף (תקרה נוגעת בראש למשל)

למרות ממדים גדולים כביכול. 

×
×
  • תוכן חדש...