Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 35 דקות, איצי בר כתב:

^

ברור שיש ווירוסים ויש ווירוסים,

אבל אם הפחד כרגע הוא ממוטציה עתידית שונה, אנחנו אמורים לפחד ממוטציה כזו לווירוס השפעת בכל חורף, להזכירך השפעת התחילה בתור מגיפת השפעת הספרדית ואז מתו עשרות מיליונים. אז הגיעו מוטציות חלשות יותר אך יכולים לצוץ בכל רגע מוטציות מדבקות וקטלניות יותר. לכן אני טוען שכל עוד ולא סגרו את השמיים בגלל מוטציה שאולי תבוא מווירוס השפעת לא נכון לעשות את זה עכשיו.

הגיע הזמן שסוף סוף, האנשים יבדילו בין ווירוס השפעת, לבין הווירוס הזה.

-ווירוס השפעת מגיע רק בחורף, לאומת זה, שמדביק כל השנה,

-גם אם יש מוטציה לשפעת, יש הרבה זמן לפתח חיסון, עד החורף הבא,

-השפעת אינה מדביקה באחוזים כל כך גבוהים כמו הקורונה,

-היא אינה משאירה תופעות לוואי כל כך קשות, אפילו לשנים קדימה, כמו זה,

-גם שיעור התמותה מהשפעת אינו מתקרב בכלל לווירוס הקורונה,

 

 

את כל זה כבר יודעים מזמן. הגיע הזמן שנשלים עם העובדות הללו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 19 דקות, yossiaviel כתב:

הגיע הזמן שסוף סוף, האנשים יבדילו בין ווירוס השפעת, לבין הווירוס הזה.

-ווירוס השפעת מגיע רק בחורף, לאומת זה, שמדביק כל השנה,

-גם אם יש מוטציה לשפעת, יש הרבה זמן לפתח חיסון, עד החורף הבא,

-השפעת אינה מדביקה באחוזים כל כך גבוהים כמו הקורונה,

-היא אינה משאירה תופעות לוואי כל כך קשות, אפילו לשנים קדימה, כמו זה,

-גם שיעור התמותה מהשפעת אינו מתקרב בכלל לווירוס הקורונה,

 

 

את כל זה כבר יודעים מזמן. הגיע הזמן שנשלים עם העובדות הללו.

 

אתה מזכיר לי אנשים שאמרו שלא יהיה חיסון עד 2025 בערך

דיי מספיק

יהיו מוטציות יהיה עידכון לחיסון

ומי שלא ישמור על עצמו ידבק וימות

גם ככה פחות כמה עשרות אלפי מתנגדי חיסונים בארץ זה לא באמת אובדן

פורסם
לפני 26 דקות, yossiaviel כתב:

הגיע הזמן שסוף סוף, האנשים יבדילו בין ווירוס השפעת, לבין הווירוס הזה.

-ווירוס השפעת מגיע רק בחורף, לאומת זה, שמדביק כל השנה,

-גם אם יש מוטציה לשפעת, יש הרבה זמן לפתח חיסון, עד החורף הבא,

-השפעת אינה מדביקה באחוזים כל כך גבוהים כמו הקורונה,

-היא אינה משאירה תופעות לוואי כל כך קשות, אפילו לשנים קדימה, כמו זה,

-גם שיעור התמותה מהשפעת אינו מתקרב בכלל לווירוס הקורונה,

 

 

את כל זה כבר יודעים מזמן. הגיע הזמן שנשלים עם העובדות הללו.

 

אתה מפספס את מה שאני טוען,

לא השוויתי לרגע בין ווירוס השפעת לווירוס הקורונה בכל מה שנוגע לתסמיני המחלה, חומרתה, שיעור ההדבקה שלה,תופעות הלוואי ועוד.

אני רק אומר שמוטציות קטלניות ומדבקות יכולות להתפתח מכל ווירוס,

כרגע יש חיסון, זו עובדה. כרגע הוא עובד על כל המוטציות הידועות, זו גם עובדה.

אנשים אומרים בוא נסגור את נתב''ג כי אולי תגיע מוטציה חדשה, אם זה כיוון החשיבה אפשר לסגור את נתב''ג לתמיד בגלל מוטציות שפעת, שאולי אולי יהיו קטלניות ומדבקות הרבה יותר מקורונה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, yossiaviel כתב:

הגיע הזמן שסוף סוף, האנשים יבדילו בין ווירוס השפעת, לבין הווירוס הזה.

-ווירוס השפעת מגיע רק בחורף, לאומת זה, שמדביק כל השנה,

-גם אם יש מוטציה לשפעת, יש הרבה זמן לפתח חיסון, עד החורף הבא,

 

 

Wat8.jpg.69ad902421905d9aced56540caae02f4.jpg

 

אני מציע לבדוק את המקורות שלך.

 

עונת השפעת היא אכן סביבות החורף, אבל יש סיכוי (קטן) להידבק גם בקיץ. יש גורמים שונים שמקטינים/מגבילים את ההתפשטות, אבל זה לא שהוירוס פשוט נעלם מעל פני האדמה.

 

לגבי המשפט השני אני לא יודע אם לצחוק או לבכות - אתה חושב שהוירוס מודיע מראש מה יהיה שנה הבאה?

כבר היו שנים שיעילות החיסון הייתה כ-10% מכיוון שהוירוס השתנה והפתיע את המומחים.

 

אם כבר, אז כדאי שאנשים יזכרו שהחיסון לשפעת קיים עשרות שנים, עבר ו/או עדיין עובר לא מעט שינויים, והיעילות שלו לא מתקרבת ליעילות של החיסון נגד קורונה.

עם הטכנולוגיה החדשה וההתקדמות במדע/רפואה, יש סיכוי שגם הקורונה תהפוך למחלה עונתית.

 

ואני שוב מציע - מי שמפחד מוריאנטים שישאר בבית בשנתיים-שלוש הקרובות.

אי אפשר להבטיח 100% הגנה מוריאנטים. עובדה שהוריאנטים הגיעו איכשהו גם לניו זילנד.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, gadik6 כתב:

 

אני שוב מציע - מי שמפחד מוריאנטים שישאר בבית בשנתיים-שלוש הקרובות.

אי אפשר להבטיח 100% הגנה מוריאנטים. עובדה שהוריאנטים הגיעו איכשהו גם לניו זילנד.

 

 

 

אני לא חושב שיש מישהו שחושש אישית שוריאנט יגיע וידפוק לו בדלת וידביק אותו אישית.

הסיכוין האישי נמוך.

החשש הוא קולקטיבי , חשש לחזור 3 חודשים אחורה.

פתאום תהיה מוטציה עמידה לחיסונים וכולם ישאלו ,  איפה נכשלנו? הכתובת הייתה על הקיר.

שים לב שאישית כמעט אף אחד לא נפגע שהנסיעות לדובאי ,  אני אישית לא נדבקתי בגלל הנסיעות של הישראלים לדובאי .

אבל קולקטיבית , כנראה הכניסו הרבה תחלואה משם 

 

 

image.thumb.png.4c45b5b0ce200af27f6436018c564301.png

 

 

אל תיבהלו מהגרף, שימו לב שעיוותו את הגרף בגלל שמשווים חולים קשה יומי למיליון נפש.

המספרים האבסלוטים לא כל כך דרמטיים כמו שהגרפים מראים.

מתוך כ-100 חולים קשה כל יום.

כ-50 מהמגזר הערבי 

כ-47 מהמגזר הכללי 

כ-3 מהמגזר החרדי 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מעניין 1
פורסם

בשעה טובה אחרי שנה שלא הרגשנו ככה

סוף סוף חזר הלחץ בטלפונים

ההרגשה הזאת שאתה לא מספיק לחזור לכולם

 

אז בואו נקדיש שיר של הזמר הכי טוב שידעה מדינת ישראל

 

 

  • משעמם 1
פורסם (נערך)

הגרפים האלה מדהימים אותי, אני לא מצליח להבין את התופעה.

מהגרפים מראים  באופן מובהק שהתחלואה בארץ יורדת ,

כמות הבדיקות עולה ואחוז החיוביים יורד,  לכן זה מעיד בוודאות על ירידה בתחלואה.

 

ואז עולה השאלה ? מי אלו ה 100,000 שרצים לעשות בדיקות כל יום? 

מאיפה הם מגיעים?   

יש בערך מיליון בני 16 ומעלה שלא התחסנו ?  ועוד אולי 2 מיליון ילדים שלא התחסנו ולא חלו.

איך יכול להיות ש 100,000 מהם רצים להיבדק כל יום ? אחד מכל 30?

לדעתי מדובר סתם בביזבוז בז כספי ציבור - זה עולה כמה מיליונים טובים כל יום .

צריך לשנות את התקנות מייד,   אישור לבדיקה חייב להיות למי שיש לו תסמינים בלבד באישור רופא של הקופה.

וכל מי שלא התחסן ורוצה סתם לקצר את הבידוד שלו , או סתם שיהיה לו אישור להיכנס למסעדה שישלם 200 ש"ח לבדיקה. 

 

רק ככה ניתן יהיה להגדיל את התחלואה ולסיים את החיסון הטבעי של כל מי שלא התחסן עדיין.

 

 

image.thumb.png.b202d073d27a6cd69e1e7873d1e30ef2.png

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כל יום אני נכנס לפה רק בשביל לקרוא את ההודעות של קורולה כפרה עליו. איך אתה משקיע בנו.

  • אהבתי 3

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני שעתיים, korola כתב:

הגרפים האלה מדהימים אותי, אני לא מצליח להבין את התופעה.

מהגרפים מראים  באופן מובהק שהתחלואה בארץ יורדת ,

כמות הבדיקות עולה ואחוז החיוביים יורד,  לכן זה מעיד בוודאות על ירידה בתחלואה.

 

ואז עולה השאלה ? מי אלו ה 100,000 שרצים לעשות בדיקות כל יום? 

מאיפה הם מגיעים?   

יש בערך מיליון בני 16 ומעלה שלא התחסנו ?  ועוד אולי 2 מיליון ילדים שלא התחסנו ולא חלו.

איך יכול להיות ש 100,000 מהם רצים להיבדק כל יום ? אחד מכל 30?

לדעתי מדובר סתם בביזבוז בז כספי ציבור - זה עולה כמה מיליונים טובים כל יום .

צריך לשנות את התקנות מייד,   אישור לבדיקה חייב להיות למי שיש לו תסמינים בלבד באישור רופא של הקופה.

וכל מי שלא התחסן ורוצה סתם לקצר את הבידוד שלו , או סתם שיהיה לו אישור להיכנס למסעדה שישלם 200 ש"ח לבדיקה. 

 

רק ככה ניתן יהיה להגדיל את התחלואה ולסיים את החיסון הטבעי של כל מי שלא התחסן עדיין.

 

 

image.thumb.png.b202d073d27a6cd69e1e7873d1e30ef2.png

 

 

בדיקות קורונה בתשלום.

בדיקות חינם רק לאנשים עם חום

 

כיף לראות את הירידה

אני עד חודש מאי לא פותח שמפניות

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אני רוצה לראות את הגאון התורן שיגיד בשלב זה שהחיסונים לא עובדים/תרמית/"דילול אוכלוסיה". האפקט לא פחות מדרמטי, בוודאי ובוודאי לאחר ההתקהלויות של פורים. בתקווה שהנתונים האלו ידרבנו עוד אנשים להזיז את התחת לקופ"ח הקרובה (גילאי 16-30, שנראה שלא ששים להתחסן כנראה בגלל הקשקשת ברשת), אם ההסברה תהיה יעילה וזה יקרה, נוכל לטעום מאוד בקורב שוב משהו שאפשר לקרוא לו שגרה, קולנוע, האירועים של טרנספורטר ומה לא. בחלק מהישובים כבר רואים חסינות עדר, חבל שהממשלה שלנו מהיום הראשון ועד עכשיו לא מוכנה בשום אופן לפעול בצורה דיפרנציאלית, יש חלקים שלמים בארץ שמספר החולים החודשי בהם חד ספרתי או אפילו אפס. סתם עדיין יושבים נעולים ובקושי עובדים.

 

קורולה, מה תעשה ביום שאחרי תחזיות האימים?

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • מצחיק 1
פורסם

יחזור לטראוורס שלו

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דווקא בזמן האחרון התחזיות של קורולה אופטימיות ומעודדות.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

הרבה זמן לא קראתי תגובות של sperial באשכול.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...