Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני הייתי בהתלבטות דומה לפני כשנתיים.

לאחר לא מעט חפירות, הגעתי למסקנות הבאות.

היתרון העיקרי של האינדוקציה הינו במהירות החימום העדיפה.

מנגד זו מערכת הרבה יותר יקרה. הן הכיריים עצמם, ובפרט הצורך בהחלפה של מפסק הפחת בלוח החשמל (וזה בהנחה שיש לך מקום פנוי בלוח - אחרת תצטרך להחליף את כל הלוח וזה כבר הוצאה עוד יותר כבדה) וכן את השקע בקיר לתלת פאזי (בשל ההספק הגבוה הנדרש) ובנוסף, החלפה של כל הסירים והמחבתות שלא תואמים לאינדוקציה.

ההוצאה המצטברת של כל האמור יכולה להגיע בקלות לאזור ה-5,000 ש"ח וצפונה.

מנגד, לכיריים החשמליות הרגילות (ראדיאנים) יש את אותם יתרונות והנוחות כמו של האינדוקציה (למעט מהירות החימום - אבל בפועל, אחרי שגוף החימום מגיעה לתפוקה מקסימלית זה כבר פחות משמעותי) אך הרכישה הבסיסית זולה (כ-1,000 ש"ח) ואין צורך בהגדלת מערכת החשמל או בהחלפת הסירים.

 

אם אתה לא רוצה להיכנס להוצאות האמורות ובפרט לא רוצה להחליף את השקע לתלת פאזי - כיריים חשמליות יתנו לך מענה מספק והכי חשוב, יעבדו היטב על שקע רגיל.

 

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
פורסם

תפעול שוטף? כלום ורבע. מבחינת יעילות הם היעילים ביותר, שכן הם מחממים את הסיר נטו, לא את הסביבה. אבל, אתה יודע, זה כמו רכב: אין הרבה משמעות אם הוא צורך 1:12 או 1:14, מה שחשוב הוא ירידת הערך (בכיריים זה מחיר הרכישה, כיוון שנדיר למכור אותם ליד השניה).

 

כפי שנאמר, הבעיה היא עלות הרכישה וההתקנה אם אין לך תשתית, ועלות הסירים אם אין לך מתאימים (כמעט כל סיר שיוצר ב-5 השנים האחרונות מתאים). מצד שני, סירים איכותיים מחזיקים הרבה שנים, וסירים זולים אתה צריך להחליף כל שנה כך או כך, לא משנה אם יש או אין להם הצ'ופצ'יקים בתחתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...