Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום נדלקה בלוח מכוונים נורה בצורת מנורה.

חשבתי בהתחלה שנשרפה נורה אבל התברר שכול הנורות בפנס אחורי ימני לא עובדות.

שאר הנורות בפנסים אחרים דולקות רגיל.

מה זה יכול להיות?

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

פורסם

זה משתנה בין יצרנים, יש כאלה שזה תאורה ימין ותאורה שמאל.

תבדוק את כל הפיוזים שקשורים לתאורה.

מה מופיע בספר תחת תאורה, איזה פיוזים?

פורסם
לפני 2 שעות, דניאל1983 כתב:

 

שלום,

היום נדלקה בלוח מכוונים נורה בצורת מנורה.

חשבתי בהתחלה שנשרפה נורה אבל התברר שכול הנורות בפנס אחורי ימני לא עובדות.

שאר הנורות בפנסים אחרים דולקות רגיל.

מה זה יכול להיות?

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

 

חוט חשמל או פיוז

מת על טיולי שטח


פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, דניאל1983 כתב:

יכול להיות שיהיה פיוז נפרד לפנס אחורי ימין?
בספר רכב לא מצאתי...

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

 

אין פיוז נפרד. הכול נשלט על-ידי יחידת בקרה כלומר כול התאורה ברכבך עוברת דרך יחידת בקרה ראשית.

 

תבדוק את כול האורות ברכבך האם עובדים כולל אור בלימה.

 

1. תבדוק שהקונקטור לפנס האחורי ימני תקין ומחובר היטב.

2. תבדוק פיזית שכול המנורות בפנס האחורי תקינות.

 

* לך תדע...אולי מנורה אחת שרופה גורמת למודול הבקרה לכבות את כול המנורות באותו צד.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

פירקתי את הפנס.

בפין אחד שחוט מהצמה החשמלית מתחברת דרכו לקונקטור היה הרבה קורוזיה והוא היה משוחרר.

דחפתי אותו פנימה והפנס התחיל לעבוד.

זה כנראה זמני...

מה לעשות כדי לחזק אותו?

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם

תבדוק תקע שמחובר לבית נורות.יש בעיה נפוצה בדגם הזה כאשר התקע נמס ומפסיק להעביר מתח.לרוב מחליפים תקע,משחזרים חלק מצמת חוטים ומחליפים את הבית נורות

פורסם

הבעיה היא בקונקטור שמחבר את הצמה לפנס.

נראה לי צריך להחליף את כולו כי על חוט אחד היה הרבה קורוזיה וחוט אחר היה קצת משוחרר.

חשמלאי רכב רגיל יכול להחליף את הקונקטור הזה לחדש או שצריך לנסוע למרכז שרות של צמפיון?

זה ריבוע פלסטיק שחור ש 6 חוטים נכנסים אלו, בקצה כול חוט בתוך הקונקטור יש פין מתכתי.

 

 

מצאתי דוגמא בדיוק לאותה בעיה כמו אצלי. כנראה זה בעיה נפוצה...

 

 

https://www.audiworld.com/forums/www.audiworld.com/forums/showthread.php?t=2940694

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם

ברוב המקרים גם בית נורות לא שמיש כבר אז מחליפים גם אותו.התקע הוא די זול אבל חייבים להחליף את הפינים שבתוכו.במוסך של צ'מפיון התיקון מגיע לכמה מאות שקלים.אם מחליפים רק תקע זה אולי יהיה פתרון זמני וגם זה לא בטוח

פורסם (נערך)

תצטרך להוציא את הפין עם החוט התקול מהקונקטור. בשביל לעשות את זה, יש שני "סלוטים" בין כל פין שאפשר להכניס אליהם כלי מיוחד כדי לשחרר את הפין החוצה מהקונקטור. 

 

image.png.2e29a571af7c88d94f63a5689b07e206.png

 

בשביל להוציא את הפינים, צריך כלי מיוחד של פולקסווגן שנראה כך: 

 

image.png.a4d0dce060a8d5c9f931dff97363d807.png

 

אחרי שהוצאת את הפין התקול, אתה יכול להלחים חוט חדש מגשר. אם הפין עצמו תקול, תגיד לי ואחפש לך את המק"ט הרלוונטי שאתה צריך. יש מצב שיש לי אותו (אני מהמרכז). 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, דניאל1983 כתב:

פירקתי את הפנס.

בפין אחד שחוט מהצמה החשמלית מתחברת דרכו לקונקטור היה הרבה קורוזיה והוא היה משוחרר.

דחפתי אותו פנימה והפנס התחיל לעבוד.

זה כנראה זמני...

מה לעשות כדי לחזק אותו?

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

 

 

 

 

תיקון ברמה מקצועית הוא לא פשוט.

 

במידה ותצטרך להחליף פינים בקונקטור תצטרך לרכוש פינים+קונקטור וכמובן כלי ללחיצת הפינים לקונקטור.

כלים מתאימים בדרך כלל קיימים רק במוסך הייבואן.

 

אם הפין בקונקטור בבית המנורות משוחרר תצטרך לנקות היטב את הפין עם בד שמיר ולחזק אותו למקום עם דבק אפוקסי.

 

 

אפשרות יותר פשוטה לחובבי DIY.

 

לרכוש מפירוקיה צמה כהוללת קונקטור ולחתוך את החוטים יחד עם הקונקטור ולהלחים לחוטים ברכב. זה מה שבדרך כלל עושים מוסכים שאין ברשותם ציד מתאים ללחיצה נעלי כבל מתאימים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם

רוצה לעדכן שהשבוע הייתי במוסך אנרג'י.

גרישה הציעה לי שני פתרונות, הראשון זה להחליף את כול הפנס והרתמה, כי הפין בפנס גם היה שרוף.

והפתרון השני, שאמור להיות יותר אמין והרבה יותר זול מהראשון, זה להלחים חוט בין האדמה ברתמה לגוף הפנס.

בחרתי את השני. עלה 170שח.

 

זה בדיוק הפתרון כמו שכבר פרסמתי: https://www.audiworld.com/forums/audi-a1-191/audi-a1-tail-light-harness-burned-2940694/page2/

×
×
  • תוכן חדש...