Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוסאובר/ג׳יפון - למה?!


Tibbyle
שימו לב! השרשור הזה בן 1418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, hans כתב:

הנקודה שלי פשוטה - היצרנים שיפרו את המתלים לרמות כאלה שמגיעים לשילובי נוחות/התנהגות שמגמדים את הטובות שבמכוניות השטוחות לפני עשור.

 

כן, אבל ההשוואה הנכונה היא למכונית שטוחה של היום. אם תיצוק את טכנולוגית המתלים והשלדה של ג'יפון בן זמננו (ואני מסכים שמעטפת הביצועים והתנהגות הכביש שלהם בסדר לחלוטין) לרכב נמוך יותר, בהחלט יהיה לו יתרון. לא של יום ולילה כפי שחלק מהמגיבים גורמים לזה להישמע (כמה מרכז הכובד באמת גבוה יותר?) אבל עדיין.

 

אישית, תמיד חשבתי שהיתרון המעשי העיקרי של ג'יפון הוא בנוחות הכניסה והיציאה מהרכב, אבל נראה לי שרוב האנשים שרוכשים רכבים כגון אלו עושים זאת משיקולי מראית עין (קניתי "ג'יפ"!).

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
  • רעיון טוב! 1
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור



 

אישית, תמיד חשבתי שהיתרון המעשי העיקרי של ג'יפון הוא בנוחות הכניסה והיציאה מהרכב, אבל נראה לי שרוב האנשים שרוכשים רכבים כגון אלו עושים זאת משיקולי מראית עין (קניתי "ג'יפ"!).


ביד 2 רוב הג'יפונים נמצאים תחת קטגוריית "ג'יפ" ולא "פרטי", כנראה שעשו שם שיעורי בית

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, hans כתב:

אגדה אורבנית. המצאת את זה.

 

 

ניקח לדוגמא אלפה רומיאו ג'וליה מול המקבילה ה SUV סטלביו (נשווה בין תפוחים לתפוחים כי ההשואות שאתה מציג די מוזרות).

לשתיהן אותו מנוע ואותה פלטפורמה כמובן.

ג'וליה 6.6 שניות  למאה, סטלביו 7.2 שנות

מהירות מהירבית 230 קמ"ש לג'וליה מול 215 קמ"ש לסטלביו

צריכת דלק 17 קמ/ל ג'וליה מול 14 קמ/ל לסטלביו

מחיר בסיסי של ג'וליה בכ 50 אלף פחות מהדגם הביסי של סטלביו

זה רק הנתונים היבשים עבור שתי המכוניות במפרט הבסיסי.

מה קיבלת בתמורה לכל החסרונות של סטלביו? קצת גובה.

סוף

 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו? הכל מסתכם בביצועים? - מנקודת מבט כזאת בטח שלא קונים SUV או קרוסאובר. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, lanosforce כתב:

זהו? הכל מסתכם בביצועים? - מנקודת מבט כזאת בטח שלא קונים SUV או קרוסאובר. 

 

 

לא הכל מסתכם בביצועים, אף אחד לא היה קונה סטלביו אם זה היה ככה.

פשוט הבחור טוען שפגיעה בביצועים היא "אגדה אורבנית" והנתונים מראים אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיעון העיקרי שלו היה לגבי ביצועים דינמיים. אתה הבאת ביצועים בקו ישר.

 

עכשיו, אין לי ספק שגם הביצועים הדינמיים יהיו פחותים משל דגם משפחתי מקביל, השאלה כמה; ותזכור שאנחנו מנצלים אחוז מאוד קטן ממעטפת הביצועים של הרכב בעיקולים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, חן ג. כתב:

הטיעון העיקרי שלו היה לגבי ביצועים דינמיים.

 

אתה הבאת ביצועים בקו ישר.

קו ישר זה סטטי?

ההבדלים בקו ישר מחזקים עוד יותר את ההבדלים ב"ביצועים הדינמיים".

הרי אם הביצועים של סטלביאו פחות טובים בקו ישר (איפה שאין חסרון ממשי למרכז מסה גבוה),

מה יקרה בסיבוב?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקר אופנה.

דימוי מופרך של בטיחות לעומת סדאן (נכתב כאן מספיק על הנושא).

ובהחלט היתרונות של עליה על מדרכות,הכנסת ילדים למושבים.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, Lauri Törni כתב:

הרי אם הביצועים של סטלביאו פחות טובים בקו ישר (איפה שאין חסרון ממשי למרכז מסה גבוה),

מה יקרה בסיבוב?

 

כמו שאמרתי, אין לי ספק שהביצועים יהיו נחותים מאלו של רכב משפחתי מקביל.

 

השאלה היא כמה, כי אני לא בטוח עד כמה מרכז הכובד באמת גבוה יותר. כמובן, הג'יפון גם שוקל יותר, אבל עדיין.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן שאתם מתווכחים כל העולם ואחותו דוחפים מנועים חזקים לקרוס אוברים, ושום קרוסאובר לא מתהפך משום מה.

אתם חושבים ברצינות שב.מ.וו, מרצדס, והשאר מייצרים מכוניות מיטלטלות, מסוכנות ולא יציבות שמאיצות ב-4-6 שניות למאה? ברצינות??

 

זאת לא אופנה. זאת התקדמות. פיתוח חיובי. יותר נפח לאותו גודל בלי התהפכויות ובלי פחדים ואגדות.

 

  • משעמם 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, hans כתב:

בזמן שאתם מתווכחים כל העולם ואחותו דוחפים מנועים חזקים לקרוס אוברים, ושום קרוסאובר לא מתהפך משום מה.

אתם חושבים ברצינות שב.מ.וו, מרצדס, והשאר מייצרים מכוניות מיטלטלות, מסוכנות ולא יציבות שמאיצות ב-4-6 שניות למאה? ברצינות??

 

זאת לא אופנה. זאת התקדמות. פיתוח חיובי. יותר נפח לאותו גודל בלי התהפכויות ובלי פחדים ואגדות.

 

לא מסוכן ולא מתהפך, פשוט הביצועים של הרכב בצורת סדאן יהיו יותר טובים משל ה SUV המקביל שלו, זה הכל.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר הטסטים אינו נתון נכון שכן יש קבוצה של אנשים שנכשלים בידני וחושבים שהאוטומטי יהיה יותר קל.

 

המספר הנכון צריך להיות מספר הרשיונות שניתנו בכל שנה בלי ועם הגבלה לאוטומט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לסכם את הכל כך:

אני:  האוקטביה בת כמעט שלוש. הגיע הזמן להחליף

אשתי:  מעולה! חשבתי הפעם על רכב גבוה

אני:  האוקטביה הייתה אחלה, המון מקום לכולם. נתנה שרות מעולה למשפחה.
       נזמין שוב את האוקטביה החדשה? 

אשתי:  הפעם נלך על ג'יפון

אני: אבל באוקטביה יש יותר מקום והיא גם יותר יציבה בסיבובים

אשתי: סיבובים זה בשבילך.  הפעם ג'יפון! יהיה לי יותר נוח עם הקניות והילדים

אני: את יודעת, זה גם יותר יקר

אשתי:  אנחנו עובדים קשה בשביל זה. ה CX5 מצאת חן בעני

אני: אם כבר עוברים לסגמנט אחר אולי נלך על הסופרב?  זה בעצם אוקטביה משודרגת וגדולה יותר

אשתי: אני עדיין לא סגורה על הצבע של ה CX5 חשבתי על לבן פנינה, מה אתה אומר? 

אני:  הוזמן.  הרכב יגיע בעוד כחודש

 

כמובן שהסיפור דמיוני ואין לו שום קשר למציאות

עריכה אחרונה על ידי banji man
  • מצחיק 2

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, sperial כתב:

מספר הטסטים אינו נתון נכון שכן יש קבוצה של אנשים שנכשלים בידני וחושבים שהאוטומטי יהיה יותר קל.

 

המספר הנכון צריך להיות מספר הרשיונות שניתנו בכל שנה בלי ועם הגבלה לאוטומט.

התבלבלת באשכול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...