Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיוני שאין לי עדיין ג'ולייטה?!


erezger
שימו לב! השרשור הזה בן 1426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים 

 

כבר יותר מחודש אני במסע חיפושים אחרי ג'ולייטה בתקציב של 50K

דיברתי אולי עם 20 אנשים שיש להם ג'ולייטה למכירה ואני מבקש מכולם היסטורית טיפולים

ובתיאום עם מיכאל אלפא כמעט הכל נפסל (החלפת שמנים וטיפול כל 10,0000 גג 15) ואלה שלא נפסלים יקרים או שלא בטוח מוכרים חח

עכשיו אני תוהה לעצמי האם באמת שווה כל הבדיקות האלה לגבי ההיסטוריה?

האם הפדנטיות הזאת משתלמת?

האם אפשר תמיד לעשות יישור קו? מכנית כמובן

 

בואו נדון קצת לגבי חשיבות ההיסטוריה של הרכב וטיפולים בזמן


 

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתאר לעצמי שאתה מחפש לך בשנתונים 2013 ומטה, בשנתונים האלה הוראת היצרן הייתה לטפל כל 30 אלף וכך עשה המוסך המורשה, זאת הסיבה שיותר קשה לך למצוא אחת שטופלה כל 10-15 אלף.

בגולייטות האלה חשוב לשים לב טוב להיסטוריית הטיפולים בעיקר כי המולטיאייר רגיש לתחזוקה וסביר להניח שילך לעולמו ברכבים שטופלו כל 30, והחלפה שלו מאוד יקרה. (אלפי שקלים)

הנזק לרכב שהוחלף בו שמן כל 30 אלף כנראה בלתי הפיך.

אם אתה שואל אותי, כן, הפדנטיות במקרה הזה מאוד משתלמת. יישור קו לדעתי זה חובה תמיד, אבל כאן יש משהו קצת מעבר וזה לא לגמרי יעזור ברכב לא שמור.

חוץ מזה, חודש - חודשיים זה לא כזה הרבה, אני מחפש הרבה יותר זמן. אבל אני פשוט פדנט בצורה קיצונית ויכול להרשות לעצמי לחכות קצת. בשורה התחתונה, אל תתייאש!

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם 2014-5 יכולות להיכנס אם אמתח טיפה את התקציב אז אני גם מחפש כאלה אבל גם שם קשה מאוד למצוא

כמעט ואין כאלה שמטפלים בצורה מאוד טובה וזה ממש מתסכל 

 


 

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החשש במולטיאייר הוא רק הטורבו, או גם נזק נלווה למנוע?

אם זה רק טורבו, מהו מחיר התיקון?

או במילים אחרות: כמה 'שווה' הסיכון ברכב שהוחלף שמן כל 30K?

אפשר לקנות אותה במחיר שיגלם את הסיכון שישרף הטורבו ובבא היום להחליף. האם זו סיבה להימנע לגמרי מרכישה?

ולהרפתקנים - אפשר להפוך את הלימונים ללימונדה: לשדרג לטורבו גדול/חזק יותר, להתאים תוכנה, להוסיף... בקיצור, הבנתם את הקטע.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"סיכון" שווה בסביבות 10 אלף שקל תיקון, אם מזמינים מאיטליה את החלקים זה יעלה קצת פחות. (אבל הרכב יושבת להרבה זמן)

אני לא יודע על נזקים נלווים לרכב עצמו, אבל הנזקים הנלווים האחרים הם כמובן זמן ועוגמת נפש. 

אם אפשר עדיף להימנע מרכבים כאלה, הם לא שווים את זה. 

לגבי שדרוג הטורבו, אני לא יודע על זה וזה דווקא מעניין, למרות שלסחוט 170 כ"ס ממנוע 1.4 זה נראה לי די והותר.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שעדיף להימנע, אבל אם אנשים אומרים שאין רכבים מטופלים כהוגן בשוק השאלה היא כמה ההימנעות הזו אכן אפשרית.

למי שרוצה רכב כזה משנתון לא מאוד חדש, כמובן.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאתה מאוד צודק אבל קשה כי הנפילה פה יכולה להיות מאוד כואבת (כלכלית)
הייתי אומר כחצי מעלות הרכב (שזה מטורף לא?!)

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכחו גם שמיכאל הוא מבית שמאי, כלומר - (גם כפי שאני מכיר אותו) מהמחמירים בכל הנוגע לבחירת רכב וגם לטיפול בו.

(אחרת - מישהו אחר היה ממליץ לך כבר על רכב, ועכשיו - תבקר אותו כל שבוע בשביל לתקן כל פעם משהו אחר).

לטווח הרחוק - כדאי לעשות סינון קפדני.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, erezger כתב:

האמת שאתה מאוד צודק אבל קשה כי הנפילה פה יכולה להיות מאוד כואבת (כלכלית)
הייתי אומר כחצי מעלות הרכב (שזה מטורף לא?!)

 

חצי מעלות הרכב זה מוגזם.. בכל זאת זה רכב ב50-60 אלף לא רכב ב20 אלף.

אבל כן, רכב לא שמור עלול להוות צרה כלכלית. 

 

מי זה מיכאל? איפה הוא יושב? אליי איציק אלפא מאוד קרוב ואליו הלכתי להתייעץ.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכאל אלפא בתל אביב
מומחה אלפא (בפורום פה ממליצים עליו)

דיברתי איתו הרבה מאוד - כן מאוד מחמיר

בן אדם מאוד מאוד נחמד

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, GR8Day כתב:

החשש במולטיאייר הוא רק הטורבו, או גם נזק נלווה למנוע?

אם זה רק טורבו, מהו מחיר התיקון?

או במילים אחרות: כמה 'שווה' הסיכון ברכב שהוחלף שמן כל 30K?

אפשר לקנות אותה במחיר שיגלם את הסיכון שישרף הטורבו ובבא היום להחליף. האם זו סיבה להימנע לגמרי מרכישה?

ולהרפתקנים - אפשר להפוך את הלימונים ללימונדה: לשדרג לטורבו גדול/חזק יותר, להתאים תוכנה, להוסיף... בקיצור, הבנתם את הקטע.

לא, לא רק טורבו.
קודם כל המולטיאייר עצמו - מערכת ניהול השסתומים של המנוע - עלות (נכון ללפני כ-5 שנים כששאלתי) של כ-6K לפני עבודה. מניח שזה זול יותר היום כי המנוע הפך להרבה יותר נפוץ.

אחרי זה ראש המנוע ידרוש עבודה כי מצטבר פיח על השסתומים (מה שהורג את המולטיאייר).
וזה בתנאי שאתה תופס את זה בזמן, אחרת גם בנזין לא שרוף יכול להגיע למערכת הפליטה ולגמור את הממיר.

 

@erezger תעשה מה שמיכאל אומר לך. זה עוזר פלאים לאמינות של המכונית.
*גילוי נאות - אני מטפל אצלו מזה 5 שנים. בינתיים עם 160K ק"מ ומולטיאייר/מנוע/טורבו ושאר חלקים יקרים - מקוריים לגמרי וללא שום סימנים שמעידים על החזרת ציוד קרבה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...