Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עתיד תעסוקתי בתחום הרכב


חדש123
שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 29.5.2020 בשעה 10:03, halperin96 כתב:

אתה עוד כמה שנים תבין שלשבת במוסך מסריח מחומרי עבודה ורכבים מונעים בלי מזגן ותנאים טובים בשביל לעשות ביום טוב 7-8 נטו בתור מכונאי זה דיל הרבה יותר גרוע מלשבת לכתוב קוד לרכב במבנה נקי וממוזג עם תנאים נוחים בשביל נטו גדול פי 2.

 

במוסך אין ולא יהיו לך תנאים סוציאליים שתקבל שם ואתה תישחק מהר מאוד.

 

בכסף העודף תקנה רכב אספנות או איזה גרוטאה ותתעסק איתו בזמנך הפנוי.

יש הבדל גדול בין מה שאתה אוהב לעשות למה שאתה רוצה לעבוד בו,באידאל זה לא מתנגש אבל במציאות כן.

 

 

כל אחד מסתכל על דברים אחרת - כמי שיושב במזגן אפשר להגיד אני יכול להגיד לך שאני אישית מת על העבודה שלי אבל סביבי אני רואה המון מדוכאים שמצטערים על הרגע שנכנסו למקצוע, מקצועות המחשב עלולים להתגלות ככלוב של זהב מאוד מהר למי שלא נהנה ממה שהוא עושה.

 

התנאים זה לא הכל בחיים - בסופו של יום העבודה היא אחוז גדול מחיינו וצריך לנסות ולהגיע למצב שמתעסקים במשהו שאנחנו אוהבים(או לפחות סובלים).

 

 

  • אהבתי 1

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

וגם התמורה לעבודה חשובה. כשהבחור יגיע לגיל 35 ויגלה שכמוסכניק הוא גר בשכונה בינונית מינוס וזה החינוך שמקבלים הילדים שלו, בעוד שהיה לו פוטנציאל להרויח כפליים ולתת להם חינוך ותנאי מחיה הרבה יותר טובים, הוא יחיה עוד 40 שנה בתסכול עמוק. 

 

והחשוב ביותר - לא לסגור את הדרך בגיל 18. בגיל הזה אנשים עדיין לא בשלים ולכן חשוב לשמור על אופציות פתוחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין מנהל מוסך(מרכז שירות) שמצריך תואר ראשון כלשהו ורוב העבודה היא שירות וקשרי לקוחות, ניהול כללי, שכר, גיוס עובדים וכו', לבין מנהל מקצועי/מנהל עבודה של מח' מכונאות/דיאגנוסטיקה באותו המוסך.

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 4 שעות, dorsht כתב:

12 אלף ש"ח ברוטו?

לא..נטו.

 

מנהל מוסך מרכזי או מוסך מורשה יבואן, לא מתעסק הרבה עם עניינים טכניים, אלא ניהול העסק כלכלית, עובדים, ת"ש,  יעילות עבודה, יעדים, סקרים, ביקורות,ץ ולקוחות קשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שכר לא רע, אבל נשמע שצריך לעבוד די קשה בשביל להגיע למצב שתאה מקבל שכר כזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, danniel כתב:

 

לא..נטו.

 

מנהל מוסך מרכזי או מוסך מורשה יבואן, לא מתעסק הרבה עם עניינים טכניים, אלא ניהול העסק כלכלית, עובדים, ת"ש,  יעילות עבודה, יעדים, סקרים, ביקורות,ץ ולקוחות קשים.

אתה בטוח שזה נטו אחרי גילום של רכב שטוענים שמגיע?

 

ובכל מקרה,אין הרבה כאלה ומגיעים לשם עם קשרים ובגיל מאוחר.

לפני 7 שעות, noknok כתב:

 

כל אחד מסתכל על דברים אחרת - כמי שיושב במזגן אפשר להגיד אני יכול להגיד לך שאני אישית מת על העבודה שלי אבל סביבי אני רואה המון מדוכאים שמצטערים על הרגע שנכנסו למקצוע, מקצועות המחשב עלולים להתגלות ככלוב של זהב מאוד מהר למי שלא נהנה ממה שהוא עושה.

 

התנאים זה לא הכל בחיים - בסופו של יום העבודה היא אחוז גדול מחיינו וצריך לנסות ולהגיע למצב שמתעסקים במשהו שאנחנו אוהבים(או לפחות סובלים).

 

 

אמר לי פעם מישהו,

מעדיף לשנוא את העבודה ולהרוויח 16 ולא לשנוא אותה ולהרוויח 6.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבדתי בעבר מספר שנים במגזין רכב. חבר טוב אמר לי שם משפט שעד היום מהדהד לי בראש: "אם אתה רוצה להיות בעלים של רכבים יפים, אל תעבוד בתעשיית הרכב".

היום אני מהנדס, נוסע ברכב מדהים (לטעמי), ומודה לו כל יום על הטיפ. מכיר עוד מספר אנשים שעשו בדיוק את אותה הדרך.

 

כן אומר, שלקום בכל בוקר למבחן רכב זה חלום, לגמרי העבודה הכי טובה שהייתה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שעובד בהיי טק יותר מעשור עם תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במדעי המחשב אני יכול להגיד לך ש:

א) זה תחום ענק, כל מי שאומר לך שהנדסה/מדעי המחשב זה לשבת לכתוב קוד 12 שעות לא מכיר את המקצוע. יש כל כך הרבה תפקידים שונים ומשונים מכתיבת אתרים ועד כתיבת קוד לטילים מונחים ואפילו תפקידים שלא כותבים קוד בכלל.

ב) אם יש לך ראש למתמטיקה אין סיבה שלא תימצא עבודה בתחום, חבר טוב שבחר לא להצתף אלי ללימודים בתחילת התואר הראשון אמר לי "לא שווה ללמוד, אף אחד לא מבטיח שהיה לי עבודה". מאז הוא עדין עובד כמחסנאי ומתחרט עד היום שלא הצתרף אלי ללימודים.

ג) כמו שכתבו לפני, תפריד בין העבודה שלך לתחביבים שלך. כל דבר שאתה חייב לעשות שוחק לאורך זמן, יש לי חבר אחד מכל החברים שעובד בתחביב שלו ועושה מזה כסף וגם הוא עובד מאד קשה. כל השאר כולל אותי פשוט מחזיקים תחביבים ונהנים. (למרות שאני אוהב את העבודה שלי)

 

אתה עדין ילד, אחרי הצבא אתה תבין מה פרוש המשפט "יש דרג ויש זרג" ומה שמנסים להגיד לך פה.

אם אחרי צבא אתה עדיין מאד חזק בקטע של ברכבים ויש לך את היכולת (פסיכומטרי + בגרויות) אני ממליץ על תואר ראשון במדעי המחשב + קורסי דיאגנוסטיקה.

עולם הרכב עף לכיוון מחשבים ורכבים אוטונומים והמוסכניקים של היום כבר מתקשים עם השינוי, יש חוסר של אנשים מעולם המחשבים בתחום הרכב והמוסכים.

לפי דעתי לבחור צעיר עם השכלה אקדמאית שאוהב את עולם הרכב ובעל קורסי דיאגנוסטיקה יהיה מאד מבוקש (למרות שאני מאמין שבמידה ותהיה טוב כנראה שתלך אחרי הכסף לחברת היי טק :) ) ויוכל להרוויח בהתאם.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.5.2020 בשעה 00:57, חדש123 כתב:

לתכנת קוד לרכב אוטונומי זה אולי נוגע כנושא בתחום שאני אוהב, אבל זה ממש לא שקול ללעסוק בתחום הרכב.

זה שהקוד בסופו של דבר יניע את הרכב זה יפה, אבל אני לא זה שאשב בו, או יהיה קשור לתפעול שלו וכו'.

פה הטעות שלך.

מנסיון, יש דברים שאתה בודק בתוך הרכב. נכון שאתה לא מפרק את המנוע בשביל זה, אבל בהחלט יש "נסיעות מבחן" על רכב אמיתי.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מהמהנדסים במובילאיי נוסעים על הרכבים שלהם כבר? מקבלים נתונים עובדים איתם.

 

לכוון לתפקידים של אחד למאה זה לא פרקטי.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי פעם איזו טענה שאנשים אינטליגנטיים נוהגיםמגרוע, כי הם משתעממים מהנהיגה .

 

סה"כ אני מבין בחור בן 18 שזה עתה קיבל את הרשיון, הנהיגה מלהיבה אותו. בדרך כלל זה עובר, אם כי כתחביב אפשר להתמקד במשהו מאתגר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, borsood כתב:

פה הטעות שלך.

מנסיון, יש דברים שאתה בודק בתוך הרכב. נכון שאתה לא מפרק את המנוע בשביל זה, אבל בהחלט יש "נסיעות מבחן" על רכב אמיתי.

 

וכאן עולה השאלה האמתית, האם אתה מאמין בקוד שלך מספיק שתיתן לו לנהוג כשאתה בתוך הרכב?.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, כן. למרות שספציפית הקוד "שלי" לא "נוהג" אלא עושה דברים אחרים.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...