Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 28.4.2020 בשעה 13:11, Nakamichi כתב:

באופן מעשי האם יש באפשרותך לרכוש/להמיר בצורה עדיפה מהשער היציג?


תאורטית, כן. 

 

בתקופה היפה לפני הקורונה כשהיו הרבה תיירים בארץ, צ׳יינג׳ים בעיר העתיקה בירושלים היו מוכרים לפעמים דולרים/יורו מתחת לשער היציג, כי רוב התנועה שלהם הייתה בכיוון אחד (מדולר לשקל). אישית קניתי ב-3 אגורות מתחת לשער היציג של אותו היום. 

 

אבל זה פינאטס. כרטיס עם 1% מעל על השער היציג זה כמעט הכי טוב שאפשר להשיג כרגע בארץ (יש כמה חברות שיש להן הסדר מיוחד עם חברות אשראי ובהם תשלומים במטבע זר מומרים לפי שער יציג - כלומר 0%)

 

מצד שני, באירופה וארצות הברית הרבה יותר נפוץ שיש כרטיסי אשראי שמאפשרים המרה בשער יציג לעשרות מטבעות. 

פורסם
בתאריך 30.4.2020 בשעה 22:45, garicho כתב:


תאורטית, כן. 

 

בתקופה היפה לפני הקורונה כשהיו הרבה תיירים בארץ, צ׳יינג׳ים בעיר העתיקה בירושלים היו מוכרים לפעמים דולרים/יורו מתחת לשער היציג, כי רוב התנועה שלהם הייתה בכיוון אחד (מדולר לשקל). אישית קניתי ב-3 אגורות מתחת לשער היציג של אותו היום. 

 

אבל זה פינאטס. כרטיס עם 1% מעל על השער היציג זה כמעט הכי טוב שאפשר להשיג כרגע בארץ (יש כמה חברות שיש להן הסדר מיוחד עם חברות אשראי ובהם תשלומים במטבע זר מומרים לפי שער יציג - כלומר 0%)

 

מצד שני, באירופה וארצות הברית הרבה יותר נפוץ שיש כרטיסי אשראי שמאפשרים המרה בשער יציג לעשרות מטבעות. 

 

אתה יודע להגיד איזה חברות?

 

פורסם (נערך)

סוד כמוס. אלה תנאים מיוחדים. אם אתה עובד בחברה כזו כבר תקבל הצעה מפתה.

 

סה"כ לרובנו ההבדל לא גדול. בוא נגיד שאתה קונה מחו"ל ב-2000 דולר בשנה. אז ההבדל יהיה 20-60 דולר (1-3% מעל היציג), ובעברית 70-200 ש"ח, בהתאם לסוג הכרטיס. לא שובר את השוק. כמובן שאם אתה קונה בסכומים גדולים מדובר בסיפור אחר, אבל אם המחזור שלך גדול יש סיכוי לקבל תנאים משופרים בבנק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 59 דקות, arik100 כתב:

 

אתה יודע להגיד איזה חברות?

 

 

לא רוצה להגיד סתם, אבל אם אני לא טועה לאורבוטק היה הסכם כזה לחלק מהעובדים. ייתכן שגם לאמאזון, פייסבוק וכ״ו.

×
×
  • תוכן חדש...