Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב בתקציב צנוע


bigbosf
שימו לב! השרשור הזה בן 1535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם. לאחר שלא הצלחתי למצוא ידנית שאהבתי (מנוע 1.4 עם 100 כ"ס לפחות ולא איביזה), נאלצתי לעבור שומו שמיים לאגף האוטומטיות. ניסיתי לחשוב מה יתן לי את התמורה הכי גבוהה לכסף, וגם עודף מ-10k. בלב כבד סימנתי ביד 2 , סיטרואן c4 ויצאתי לדרך. ראשונות בחיפוש עלו ה1.6 110 כ"ס (מניח שהם אלו עם הגיר הידוע לשמצה Al4 ומנוע של הקונצרן זהה למנוע שיש ב-206 nfu?). מכיון שרצתי קצת כח בגלגלים ,חיפשתי יותר סוסים . השלב הבא היה דגם comfort pack עם 120 כס. אז חיפשתי יותר חזק, ומה שמצאתי היה דגמים sx pk 1.6 ו - 2.0 . קצת מוזר לי שההבדל בין המנועים הוא 3 כ"ס (140 , 143) . אמרתי נחפש עוד כח מה אכפת לי , ואז גיליתי עוד גרסה שנקראת 1.6 exclusive עם 156 סוסים באורווה.

אוקיי אז אחרי כל ההתלהבות , הרכב ישמש רוב הזמן לנסיעות שלי , מרחק של משהו כמו 30 קמ ביום , אולי קצת פחות , ומדי פעם סופשבוע נסיעות לצפון.

 

אני צריך את עזרתכם כמובן באיזה מנוע הוא העדיף ביותר, וגם מבחינת סחירות (אני יודע שהרכב לא סחיר) ולכן מוזר לי שיש כמה מוכרים שמבקשים מעל המחירון .

אם נראה לכם שיש אופציות עדיפות במחיר הזה, גם אשמח.

תודה לכולם.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לגעת (!) בכל מנועי ה-1.6 טורבו, כלומר אלו עם 140 או 156 כ"ס. פשוט לא לגעת. ערימה של בעיות חוזרות ולא זולות. לא דור ראשון ולא דור שני.

 

מנוע ה-2 ליטר (rfj אאל"ט) לעומתם אמין מאוד, אבל קיים רק בדור הראשון ורק בשנים מוקדמות יחסית. גם מנוע ה-1.6 110 כ"ס די בסדר. שניהם מגיעים עם AL4, שהאמינות שלה היום כבר די סבירה, אבל הפעולה שלה קצת פחות נעימה. לא אסון לטעמי, בטח בטווח מחירים כזה.

 

הבחירה הכי סבירה בתקציב נמוך תהיה כנראה 1.6 מהדור הראשון (עד אמצע 2011), כמה שיותר חדשה, אלא אם תמצא במקרה איזו 2 ליטר שמורה ומלוקקת.

 

שים לב ליחידת המזגן הפנימית - היא נוטה לדלוף והחלפה שלה לא זולה. שווה לחפש רכב שכבר עבר החלפה כזו.

 

ד"א אם מצאת אחת כזו ידנית (לא דיזל שחוטה עם חצי מיליון ק"מ, ולא ה-vts הספורטיבית) - הרווחת.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לגעת (!) בכל מנועי ה-1.6 טורבו, כלומר אלו עם 140 או 156 כ"ס. פשוט לא לגעת. ערימה של בעיות חוזרות ולא זולות. לא דור ראשון ולא דור שני.

 

מנוע ה-2 ליטר (rfj אאל"ט) לעומתם אמין מאוד, אבל קיים רק בדור הראשון ורק בשנים מוקדמות יחסית. גם מנוע ה-1.6 110 כ"ס די בסדר. שניהם מגיעים עם AL4, שהאמינות שלה היום כבר די סבירה, אבל הפעולה שלה קצת פחות נעימה. לא אסון לטעמי, בטח בטווח מחירים כזה.

 

הבחירה הכי סבירה בתקציב נמוך תהיה כנראה 1.6 מהדור הראשון (עד אמצע 2011), כמה שיותר חדשה, אלא אם תמצא במקרה איזו 2 ליטר שמורה ומלוקקת.

 

שים לב ליחידת המזגן הפנימית - היא נוטה לדלוף והחלפה שלה לא זולה. שווה לחפש רכב שכבר עבר החלפה כזו.

 

ד"א אם מצאת אחת כזו ידנית (לא דיזל שחוטה עם חצי מיליון ק"מ, ולא ה-vts הספורטיבית) - הרווחת.

מדבר על sx pk 2.0?

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן (לא ידניות, אני חושב שידניות היו רק 1.6 פשוטות וגם זה בכמות ממש מצומצמת).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן (לא ידניות, אני חושב שידניות היו רק 1.6 פשוטות וגם זה בכמות ממש מצומצמת).
ראיתי שיש מנוע 1.6 עם 140 ומנוע 2.0 עם 143. יודע להגיד לי מה ההבדל ביניהם ? (חוץ מה-3 כ"ס).

בטוח שיש טורבו לדגמים עם ה-140 כס? מדובר על שנתונים 2008-2009 .

אשמח לדעת אם הם נמכרים במחירון/מעל/מתחת. תודה :)

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

e3d2e26133bae01f89fde837ca173917.jpg

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-1.6 הספציפי הזה (וגם זה עם 156 כ"ס) מוגדשים, ולא מאוד מומלצים (או יותר נכון, מאוד לא מומלצים). ה-2.0 הוא אטמוספרי, ומאוד אמין לכשעצמו (בהנחה שטופל כראוי, כולל החלפת טיימינג פעם ב-5 שנים).

 

אני לא חושב ש-c4 דור ראשון נמכרת בסכום שיש בו יותר מ-4 ספרות, אלא אולי אם תמצא vts שמורה במצב תצוגה. סכום ספציפי כבר יהיה תלוי בכל הפרמטרים הרגילים + הנואשות של המוכר. לא יודע אם המחירון מעניין במצב כזה.

 

עוד משהו, אל תצפה לביצועים עוצרי נשימה מה-2 ליטר. עדיין מדובר במנוע אטמוספרי וגיר 4 הילוכים. בסה"כ זה מספיק לגמרי להתנהלות סבירה גם בכביש 6, אבל זה לא רכב שמרגיש חזק באופן מיוחד, בטח לא בהשוואה לרכבים מוגדשים מודרניים.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-1.6 הספציפי הזה (וגם זה עם 156 כ"ס) מוגדשים, ולא מאוד מומלצים (או יותר נכון, מאוד לא מומלצים). ה-2.0 הוא אטמוספרי, ומאוד אמין לכשעצמו (בהנחה שטופל כראוי, כולל החלפת טיימינג פעם ב-5 שנים).

 

אני לא חושב ש-c4 דור ראשון נמכרת בסכום שיש בו יותר מ-4 ספרות, אלא אולי אם תמצא vts שמורה במצב תצוגה. סכום ספציפי כבר יהיה תלוי בכל הפרמטרים הרגילים + הנואשות של המוכר. לא יודע אם המחירון מעניין במצב כזה.

 

עוד משהו, אל תצפה לביצועים עוצרי נשימה מה-2 ליטר. עדיין מדובר במנוע אטמוספרי וגיר 4 הילוכים. בסה"כ זה מספיק לגמרי להתנהלות סבירה גם בכביש 6, אבל זה לא רכב שמרגיש חזק באופן מיוחד, בטח לא בהשוואה לרכבים מוגדשים מודרניים.

מוזמן לראות בכמה לוי יצחק מתמחר את ה2.0. רמז , חמש ספרות . יותר מוזר זה שיד 2 מתומחר נמוך יותר, בדרכ זה הפוך.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה קלאסי של "תמכור למחירון". ה-2 ליטר שווקה עד 2008, אני רוצה לראות מישהו שישים סכום של 5 ספרות על סיטרואן סטנדרטית בת 12 (או יותר).

 

אישית, מכרתי c5 2007 במצב די סביר ב-5,800 לפני שנתיים, ואני עדיין מרגיש שזו היתה עסקה די מוצלחת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C4 עם מנוע אטמוספרי, אם היא שמורה במיוחד, היא קנייה מצויינת. הגיר "הידוע לשמצה" מתנהג בסדר ואמין מאוד בוודאי ביחס לרוב תיבות ההילוכים במכוניות החדשות יותר.

 

העניין הוא באמת למצוא אחת מאוד שמורה ומטופלת, עם היסטוריה מתועדת (שתדע מתי עשו טיימיניג, אם החליפו משאבת מים, ואם טיפלו כבר בשסתומים בגיר).

 

במחיר שלהן? - שווה כל אגורה, שלא לדבר על רמת הבטיחות הגבוהה יחסית למה שאפשר לקבל בעלות כזו.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C4 עם מנוע אטמוספרי, אם היא שמורה במיוחד, היא קנייה מצויינת. הגיר "הידוע לשמצה" מתנהג בסדר ואמין מאוד בוודאי ביחס לרוב תיבות ההילוכים במכוניות החדשות יותר.

 

העניין הוא באמת למצוא אחת מאוד שמורה ומטופלת, עם היסטוריה מתועדת (שתדע מתי עשו טיימיניג, אם החליפו משאבת מים, ואם טיפלו כבר בשסתומים בגיר).

 

במחיר שלהן? - שווה כל אגורה, שלא לדבר על רמת הבטיחות הגבוהה יחסית למה שאפשר לקבל בעלות כזו.

מתייחס ל1.6 או 2.0?

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני המנועים מוצלחים ביותר.

 

 

מתייחס ל1.6 או 2.0?

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציפיות שלך מהרכב יכולות להיות שונות לגמרי ממה שבמציאות.

 

ה1.6 טורבו מנוע בעייתי מאוד ואל תתקרב אליו. ה-2 ליטר משודך לגיר 4 הילוכים איטי שלא מרגיש חזק יותר ממאזדה 3 1.6. ובלי קשר מסיטרואן בסכום של 4 ספרות אני אתן הימור גדול שאתה תקבל בעיקר ביצועים במוסך, ולא על הכביש.

 

לא יודע למה הסיבה שאתה לא רוצה איביזה, אבל במקומך הייתי מגדיל את הסכום מעט והולך עליה או על פאביה או אולי גם על סובארו בי 3 ידנית(לא מכיר בכלל את הרכב, אבל ניראה שווה בחינה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציפיות שלך מהרכב יכולות להיות שונות לגמרי ממה שבמציאות.

 

ה1.6 טורבו מנוע בעייתי מאוד ואל תתקרב אליו. ה-2 ליטר משודך לגיר 4 הילוכים איטי שלא מרגיש חזק יותר ממאזדה 3 1.6. ובלי קשר מסיטרואן בסכום של 4 ספרות אני אתן הימור גדול שאתה תקבל בעיקר ביצועים במוסך, ולא על הכביש.

 

לא יודע למה הסיבה שאתה לא רוצה איביזה, אבל במקומך הייתי מגדיל את הסכום מעט והולך עליה או על פאביה או אולי גם על סובארו בי 3 ידנית(לא מכיר בכלל את הרכב, אבל ניראה שווה בחינה)

האם אתה מדבר מניסיון?

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, לכל רכב בארבע ספרות יש סיכוי לבקר לא מעט במוסך.

 

היתרון העיקרי של סיטרואן בארבע ספרות הוא שהיא עדיין יכולה להיות יחסית חדשה ועם ק"מ סביר, מה שקשה להגיד על רכבים אחרים בארבע ספרות, בוודאי יפניים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1535 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...