Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תסתבך.

אם החוטים המזינים את הדוד הם של 2.5 ממ"ר ויש נתיך של 16 אמפר הזמן מראש גוף חימום של 3 קילווואט באריזת נירוסטה. כמובן שלפלנג' שתקנה צריך להיות מאיץ ומגנזיום.

דאג שצינור המאיץ יגיע לא יותר מ-15 או 20 ס"מ מראש הדוד.

מבטיח לך שתלקק את האצבעות.

אם אין אצלך חוטים כאלה עדיף לדאוג להשחלה של מוליכים חדשים. נתיך בארון קל להחליף.

את גוף החימום אפילו אל תחלום לקנות עם הפלנג', הזמן במיוחד, למשל אצל 'שפי גופי חימום' בתל-אביב.

 

יוסי

פורסם
אל תסתבך.

אם החוטים המזינים את הדוד הם של 2.5 ממ"ר ויש נתיך של 16 אמפר הזמן מראש גוף חימום של 3 קילווואט באריזת נירוסטה. כמובן שלפלנג' שתקנה צריך להיות מאיץ ומגנזיום.

דאג שצינור המאיץ יגיע לא יותר מ-15 או 20 ס"מ מראש הדוד.

מבטיח לך שתלקק את האצבעות.

אם אין אצלך חוטים כאלה עדיף לדאוג להשחלה של מוליכים חדשים. נתיך בארון קל להחליף.

את גוף החימום אפילו אל תחלום לקנות עם הפלנג', הזמן במיוחד, למשל אצל 'שפי גופי חימום' בתל-אביב.

 

יוסי

 

מה מיוחד בגוף חימום של שפי?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
מה מיוחד בגוף חימום של שפי?

 

שום דבר מיוחד מעט העובדה שיש לי ניסיון טוב עם מה שהוא מספק.

הוא יצרן של גופי חימום ויכול לייצר גופי חימום בהספקים שונים, כשהמעטה החיצוני שלהם מנירוסטה וכך הלאה.

גוף חימום סטנדרטי שקניתי עם פלנג' לא מזמן בדודי שמש ירדן ברמת-גן מייצר בקושי 2350 וואט וזה מעט. עדיף גוף חימום חזק יותר שעדיין מתאים לחיווט מקובל. זה מאיץ מאד את החימום ומקצר את זמני ההמתנה.

אפשר כמובן להתחכם, להשחיל חוטי 4 ממ"ר עם ברייקר מתאים ועם ממסר שימתג את העסק אבל זה מיותר.

 

יוסי

פורסם

אני כבר כמה זמן חושב לבדוק מה המצב שם של הדוד, מה דעת המומחים על מאיץ?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מצאתי זמן היום להתעסק עם זה.

קניתי מאיץ של כרומגן, לא היה לי איך להגיע למה שהומלץ פה לגבי הגופי חימום במרכז.

בכל מקרה, עליתי למעלה, וראיתי שהטרמוסטט לא הוכנס עד הסוף. הוא היה מעל חמישה ס"מ בחוץ. לא יודע אם זה קשור או לא, אבל החזרתי אותו למקום, ואני נותן לזה עוד שבוע הזדמנות.

תכלס, לפי ההיגיון הוא אמור בגלל שהיה בחוץ להעלות את הסף כיבוי, כי הוא לא הרגיש את הטמפרטורה של המים כמו שצריך.

אני יעדכן בהמשך.

ליאור.

פורסם
תודה לכם.

אחזור לעדכן אבל רק בתנאי אחד: שלא אשכח... :-(

כניראה אתעסק עם זה בשבוע הבא.

שוב תודה.

 

חזרתי לתת בדיווח: שלפתי את המיכלול הישן וקצת נבהלתי לראות שמדובר בפלאנג' עם מיגרעת בהיקף כאשר לגומיית האטימה בליטה נגדית, בהיקף.

להזכירכם הגומיה שמצורפת למכלול שקונים כיום היא חלקה ופני השטח בדוד, הנגדיים, חלקים אף הם.

לבסוף מילאתי את החריץ/מיגרעת בדוד בגריז, הרכבתי את הגומיה וסגרתי המכלול.

נכון לעכשיו זה מחזיק.

גומיית דוד ישנה.jpg

פורסם
חזרתי לתת בדיווח: שלפתי את המיכלול הישן וקצת נבהלתי לראות שמדובר בפלאנג' עם מיגרעת בהיקף כאשר לגומיית האטימה בליטה נגדית, בהיקף.

להזכירכם הגומיה שמצורפת למכלול שקונים כיום היא חלקה ופני השטח בדוד, הנגדיים, חלקים אף הם.

לבסוף מילאתי את החריץ/מיגרעת בדוד בגריז, הרכבתי את הגומיה וסגרתי המכלול.

נכון לעכשיו זה מחזיק.

 

ונכון להיום - לא מחזיק :-(

פורסם

תודה רבה רבה.

מתקין הדוודים שהגיע התבקש לטפל גם בחיבור וביצע עם מה שהוא מכנה - "מחבר דוודים". מסתבר שהמתקינים אוהבים אותו ועובדים איתו בהצלחה.

כ- 30 ס"מ צינור פלסטיק שחור למים חמים, צד אחד מתחבר לדוד וצד שני לצינור הנחושת העתיק. אני די בטוח שבצד של צינור הנחושת הישן יש במחבר גומייה כזו.

שוב תודה על זמנך 8):wave:

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 30.1.2020 בשעה 13:20, innvision כתב:

 

1. לא דיברתי ספציפית על הצנרת של ירחמיאל (ישנה מאוד, דיברתי על צנרת "מודרנית").

 

2. כמו שרשמתי, אין לי גישה לתקן המלא, אבל יש גישה לגיליונות תיקון שלו. ממה שאני רואה התקן הישראלי דווקא מסתמך על התקן האמריקאי NSF/ANSI 372. בנוסף ממה שאני רואה תכולת העופרת המרבית נקבעה לרבע אחוז ולא אחוז וחצי.

 

3. קיימות צנרות נחושת העומדות בדרישות התקן הנ"ל (האמריקאי).

 

בהחלט קיים בתקן הישראלי צנרת מים העשוייה מנחושת.

 

99 אחוז מהתקנים הישראלים מבוססים על תקני DIN/ISO/ANSI עם שינויים קלים (וגם טעויות).

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...