Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכבוד

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

לכבוד

מוטי א.

Moti-Miata R

 

לכבוד

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

ידידי היקר

 

בוקר טוב גם לך :wink:

 

1.זו מדינה חופשית.

 

2.קראק :?::shock: חס וחלילה, מציאות ו...כביש , בהחלט כן.

 

3.מסכים איתך בעיניין סיבובים, בלימות ,יבש , רטוב...ונהגתי עליה , אז חוויתי זאת 1:1, בעיניין הישורת- מה שעיניי ראו, זו לא פאטה מורגנה, ו/או סרט שאני חי בו. לא לקחתי כלום לפני כן

"אני לא שותה ,לא מעשן, לא משחק סנוקר... "

ואכן ה EVO 8, נבנתה מלכתחילה כמכונית מירוץ הרי היא רפליקת ראלי לכביש.

 

4.לא הייתי מעלה זאת ע"ג הפורום לולא הייתי בטוח ב100% אני לא חבר ב...

פסטיבל מספרי סיפורים.

 

5.אכן כפי שאמרת (חסיד ההנאה האחורית), אכן הנעה זו המהנגת בעולם המוטורי,

אך אין להתכחש לעובדה כי אותה FIAT Coupe 20V Turbo, למרות כי בעוונותיה

שודכה לסוג ההנעה ה"לא נכונה", למרות כל זאת "על הכביש" בה בעת כי זה נפתח

כלומר ישורת, אותה EVO 8 מגויירת ולא משנה צבעה, תראה את סימול FIAT

על עכוזה של ה Coupe מתרחק קדימה. איך אומרים בברנז'ה ?"תראה לה את האגזוז".

מה זה משנה כי ההנעה לא מחוברת לגלגלים הנכונים :?: בישורת, הEVO8

הארצישראלית ,משתחווה ל"בייבי פרארי".

 

6.דר"א אתה מוזמן לכרמיאל...

 

7.ד" ש לסבתא שלך, הצחוק בריא לבריאות.

 

 

סופ"ש מהנה

 

בכבוד רב

לכבוד

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה זה משנה כי ההנעה לא מחוברת לגלגלים הנכונים :?: בישורת, הEVO8

הארצישראלית ,משתחווה ל"בייבי פרארי".

.

אם כך קנה איזה סיוויק משופרת שעל עכוזה מתנוסס הסמל של הונדה שתראה לפיאט, שעל עכוזה מתנוסס הסמל של פיאט, את האגזוז שנעוץ בעכוזה.

באמת, להגיע לרמה של מי לוקחת "בפתיחות"...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם כך קנה איזה סיוויק משופרת שעל עכוזה מתנוסס הסמל של הונדה שתראה לפיאט, שעל עכוזה מתנוסס הסמל של פיאט, את האגזוז שנעוץ בעכוזה.

באמת, להגיע לרמה של מי לוקחת "בפתיחות"...

 

לכבוד

falou

 

חברי הפורום

 

 

לכבוד

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אמרתי והדגשתי זאת בעבר ושוב אציין עיניין ה"פתיחות" לא מדבר אליי,

אך יש להעמיד דברים ועובדות על דיוקן, ולכן אני מעביר עובדה שהוכחה

בקשר ל האצות בקו ישר בין FIAT Coupe 20V Turbo, ל MITSUBISHI Evo 8.

אני לא מבין לשם מה נפתחו כ 7 דפים :?: אנו לא ילדים קטנים, ואנו לא נמצאים

כאן בפסטיבל מספרי סיפורים . כולנו (בערך) אנשים מבוגרים,ויש להתייחס ברצינות

המכובדת והראויה לדברים ,וכך גם בן אדם לחברו בפורום מכובד זה.

 

שוב מודה ומתוודה ואין עוררין על כך כי אותה רפליקת ראלי בשם MITSUBISHI EVO 8,

נחשבת לעילוי מבחינת הנאה בנהיגה, אחיזה, ניהוג, היגוי פשוט עונג שמיימי.

 

*לא מדובר כלל במכוניות משופרות - אלא מקוריות מהיצרן.

 

לכבוד

חברי הפורום.

 

בכבוד רב

אילן פ.

שבת שלום

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קראתי את זה עכשיו, ה106 הלבנה של עומר (כך קוראים לו נראה לי), ממש יפה, ונחמד לראות אותה ביחד עם איוו או הטיל עם ה400 כוח סוס.

אגב, יש שם איזה כתבה מעניינת על החדרת ווירוס למחשב המכונית, מומלצת.

פורסם
הכנף האחורית הנמוכה פשוט נראית מחריד על איבו... או הכנף הגבוהה או בלי כנף!

 

מוטי.

פתגם סיני עתיק אומר: כגודל הכנף כך גודל הערסמוביליות... או משהו כזה...

זאת דעתי בכל מקרה...

אין הרבה על מה להתווכח.. עניין של טעם

 

 

 

וד"א מארקסאב: לא, היא לא מגיעה עם קלאץ' קראמי מהחברה... הם החליפו אותו לקראמי בגלל שהקלאץ' הלא-קראמי נשרף כל כך הרבה פעמים

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

כנראה שכל קבוצות ה-F1, WRC, INDY, BTCC, DTM, JGTC, ALMS וכו' מלאות בערסים.

דווקא באיבו, הכנף הגבוהה אכן מייצרת מספיק כוח הצמדה בשביל ליצור הבדלי התנהגות באוטו, רק שתהיה בעניינים... מדוד על סטופר.

 

מוטי.

פורסם

רפרפתי על המבחן, לא קראתי הכל (מעצבן אותי מאוד סגנון הכתיבה של יואב קווה). מה שכן קראתי, זה את המבחן על האודי מול הב.מ.וו. בעיקר בגלל שיצא לי לנהוג בדיוק על הב.מ.וו הזאת לפני כמה ימים. המבחן הזה כל כך עיצבן אותי, יש בו כל כך הרבה דברים שגויים לדעתי, והוא כתוב בצורה מאוד לא מקצועית.

 

בכל מקרה, התמונות במבחן המשופרות יפות (רק למה כל המכוניות מצולמות בתת היגוי? :wink::lol: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כנראה שכל קבוצות ה-F1, WRC, INDY, BTCC, DTM, JGTC,

ALMS וכו' מלאות בערסים.

 

אני מודע לכך שבמסלול יש חשיבות לכנף הגבוהה...

 

דווקא באיבו, הכנף הגבוהה אכן מייצרת מספיק כוח הצמדה בשביל ליצור הבדלי התנהגות באוטו, רק שתהיה בעניינים... מדוד על סטופר.

 

אבל אני אם היה עליי לבחור לחיי היומיום בשום אופן לא הייתי משלם 5000 שקל על כנף ענקית ודי וולגרית כמו זו שהייתי מתבייש להסתובב באיבו שלי כשהדבר הזה מורכב לי שם מאחורה.. אפילו אם זה בא במחיר של להגיע למכולת באיחור של כמה עשיריות השנייה. כמובן שאם הייתי גם משתמש בה כמכונית מסלול הייתי לוקח את הכנף ואולי מרכיב אותה בשעת הצורך. היא פשוט נראית לי קצת מוגזמת זה הכל....

שוב, זה הכל עניין של טעם

 

ד"א היא תיגנב תוך כמה דקות מיום הקנייה בכל מקרה אז כל זה לא ממש משנה

מוטי.

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

הכנף הגדולה נמכרת כסטנדרט בארה"ב (5000 ש"ח על כנף, כלמוביל הגנבים!) ובתוספת של משהו כמו $450 גם תקבל אותה כשהיא עשויה מסיבי פחם (מהיצרן).

את הכנף הקטנה תצטרך להזמין במיוחד אם תרצה כי כולם חושבים שהיא מכוערת! :-P

.

.

.

.

.

.

קצת סארקסטיות, חייך :wink:!

 

מוטי.


×
×
  • תוכן חדש...