Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב חדש לפני 3 שנים (וחודשים).

בחודש יוני האחרון (החודש בו נגמרת לי האחריות) המזגן ברכב שלי התחיל לא לקרר.

עקב נסיעה לחו״ל + חוסר זמן הגעתי למוסך בחודש יולי. שם גילו שחסר הרבה גז, מילאו לי גז ואמרו בוא נקווה שאין נזילה.

הגז החזיק למשך חודש ואז חזר לא לתפקד. חזרתי למוסך ולאחר בדיקה התברר כי הלכה היחידה הפנימית ואני אמורה להחליפה.

 

אספתי את הרכב וכשבאתי לנסוע בו ואני רואה שחסר נוזל קירור. נסעתי שוב למוסך היום, ומסתבר שהלכה משאבת מים.

 

היבואן מסרב להכיר באחריות ואמר שהייתי צריך להגיע במהלך יוני להתלונן על המזגן (וכמובן שלא מכיר בצירוף המקרים התמוהה שיום אחרי שהרכב הגיע לבדיקה משאבת המים נוזלת)

 

לרכב פחות מ-55K ק״מ והיה מטופל באופן רציף במוסכי יבואן רשמי.

רק על יחידת הקירור המוסך רוצה 8500 ש״ח (ובטח עוד כמה אלפים על המשאבה).

 

כיצד אתם ממליצים לי לפעול מול היבואן?

פורסם

דלג על היבואן, כתוב אימייל ישירות לפולקסוואן ובקש אחריות "רצון טוב"

 

אם בסוף לא תצליח, גש לרון. יעלה הרבה פחות ויהיה הרבה יותר אמין ומקצועי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
דלג על היבואן, כתוב אימייל ישירות לפולקסוואן ובקש אחריות "רצון טוב"

 

אם בסוף לא תצליח, גש לרון.

יעלה הרבה פחות ויהיה הרבה יותר אמין ומקצועי.

למה אתה מפנה אותו לפולקסווגן.

לא זכור לי כי פולקסווגן, קנו לאחרונה :wink: חברה איטלקית..

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

טוב, חזרו אלי מהמוסך.

יחידת קירור -->8870 ש״ח.

משאבה-->3221 ש״ח.

סה״כ 12000 ש״ח תיקון לרכב שהיום שווה 90K שקל.

הם מוכנים לתת 30% הנחה, זה עדין מחיר הזיה ועלות לא הגיונית על רכיב שהתקלקל עוד בתקופת האחריות

פורסם
דבר עם שירות הלקוחות של צמפיון, ברכב פרימיום כמו גולף לא צריך ללכת מדחס לאחר 3 שנים.

לך לרון אם הוא קרוב, אולי האבחון שגוי.

 

לא ידעתי שגולף זה רכב פרימיום..

 

ובעיות במערכת המיזוג זה דבר די נפוץ ברכבים של ואג,גם בסקודות.

פורסם
לא ידעתי שגולף זה רכב פרימיום..

 

ובעיות במערכת המיזוג זה דבר די נפוץ ברכבים של ואג,גם בסקודות.

ומשאבה שהולכת מיד אחרי ביקור במוסך?

פורסם (נערך)

זה צירוף מקרים בלתי תלוי .

משאבות מים זה סיפור ישן בוואגיות. אבל אני זוכר שעלות החלפה היתה ₪2500. מעניין שעדיין לא נפתר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
טוב, חזרו אלי מהמוסך.

יחידת קירור -->8870 ש״ח.

משאבה-->3221 ש״ח.

סה״כ 12000 ש״ח תיקון לרכב שהיום שווה 90K שקל.

הם מוכנים לתת 30% הנחה, זה עדין מחיר הזיה ועלות לא הגיונית על רכיב שהתקלקל עוד בתקופת האחריות

 

נסה למצוא חלקים מפירוק , תקן ותוציא את הרכב למכירה.

באופן אישי היה לי ניסיון מר עם היבואן אשר התנער בעבר מכשל ברכב אשר נגרם עקב רשלנות של המוסך המטפל שלו.

נוהג היום על גטה בת 3 עם 82 אלף ק"מ על השעון ללא בעיות כך שאינני חושב שמדובר בבעיה של התוצרת אלא מקרה נקודתי שלך בכל הנוגע ליחידת הקירור, בנוגע למשאבת מים מדובר על בעיה מוכרת, אחת הסקודות אצלנו סבלה מכשך במשאבה בסביבות ה 100,000 ק"מ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

משאבת מים במוסך שאינו מורשה יבואן יכולה לעלות 2000-1500 ש"ח בלבד.

אם ערעור ליצרן לא ישא פרי, תוכלי להוזיל עלויות משמעותית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
נשמח אם תאמר איזה מוסך זה בדיוק.

לא חושב שיש קשר למוסך הספציפי.

מדובר על מוסך שליין בקרית ביאליק.

×
×
  • תוכן חדש...