Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
discoTD5

החלפת שמנים (OILS) לשמני מוביל1 - תחילת התנסות

Recommended Posts

מי שזוכר, בסוף המפגש השני שערכה חברת טלרון יבואנית שמני מוביל1, הצענו לחברה לעשות ניסוי החלפת שמנים לשמני מוביל1 למספר מכוניות של משתתפי המפגש.

יוסי, סמנכ"ל טלרון הסכים, בתנאי שהוא ואנשיו לא יצטרכו להתעסק עם מעקב אחרי רשימות ומסירת שמנים לגולשים.

אספנו פרטים, ו'יום אחד היה לילה' ומצאתי את עצמי במרלו"ג של טלרון עם הקורולה, כשמלגזה מורידה לידי משטח עם שמנים שונים.

מרבית השמנים כבר חולקו לחברים.

 

לפני כשבועיים ביצעתי טיפול + טסט ללנדקרוזר במוסך הבוטיק האישי שלי (מוסך 'סע-קל' בת"א). הבעלים של המוסך, ישראל, הוכן מראש לזה שאני מגיע עם שמנים מהבית, אבל לא אמרתי איזה. הוא היה מוטרד שאביא את השמנים הזולים ביותר, ורק ביקש בדאגה שאוודא שלשמנים יש את התקן הנדרש. (יש להם כמובן). כשהגעתי עם שמני מוביל הוא היה בערך ככה :shock: ו "הלכת על הכי טוב שיש". הסברתי את הסיפור עם טלרון ומוביל, והוא ציין שזה בהחלט השמנים הטובים ביותר שיש, אבל אני לא ארגיש בהבדל.

 

מפה לשם, בוצע טיפול, הרכב עבר טסט וחזר אלי.

 

הבדל - אני לא מסוגל להרגיש בהבדל, יכול להיות שאחרי מספר נסיעות ארוכות, אוכל לראות משהו אבל כרגע, בקיץ, אני כמעט ולא מטייל.

 

הבדל אחד כן קיים, והוא פסיכולוגי. אני יודע שהפעם הכנסתי לרכב את השמן הטוב ביותר שניתן להשיג, ובתחושתי - אמשיך לטפל עם השמנים האלה, ההפרש בעלויות זניח.

 

מכיוון שגם חברים נוספים כבר ביצעו טיפולים, והם נוסעים הרבה יותר ממני - הם מוזמנים לשתף.

 

לגבי הג'ריקן 20 ליטר - אחד המשתתפים עם דודג' ראם. טלרון לא רצו להתעסק עם מיכלים קטנים.

IMG-20190625-WA0016.jpg

IMG-20190625-WA0017.jpg

IMG-20190625-WA0018.jpg

IMG-20190618-WA0036.jpg

IMG-20190618-WA0035.jpg


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת לא הייתי במפגשים ואין לי מושג על מה מדובר, היית עושה תקציר קטן למי שלא יודע במה מדובר כי לי לא ברור למה אני צריך להרגיש הבדל בין שמן איכותי (לפחות ככה אני חושב) שאני משתמש בו לעומת שמן של מוביל, מה התאוריה מאחורי זה?

 

אני עם מנוע 1.2tsi מהדור הישן 105 כ''ס, משתמש בקסטרול בתקן התואם את המנוע.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה שתרגיש בהבדל?

לא הצלחתי להבין את מהות ה"ניסוי",אחרי 15 אלף ק''מ ייבדקו תכונות השמן ביחס לשמן אחר אחרי 15 אלף ק''מ?

 

לקבל מוצר חינם כספונסר זה נחמד,אבל קשה לי לראות פה מעבר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

האם נשאר עוד שמן לחלק?

אמורים להגיע אלי פילטרי שמן שהזמנתי מחו"ל ובהחלט אשמח לבצע החלפה.

כרגע משתמש בקאסטרול.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לגבי הג'ריקן 20 ליטר - אחד המשתתפים עם דודג' ראם. טלרון לא רצו להתעסק עם מיכלים קטנים.

 

אתה קראת לי שמנה?!? :x


You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתייחס רק לחשש של המוסכניק שלך.

 

אצלי במועדון (קליאו ספורט) לא חושב שיש מישהו שמגיע לטיפול בלי שמן משלו, באיכות משמעותית יותר גבוהה ממה שיש במוסך.

 

גם בכנופיית הטיפולים דואגים להזכיר את חשיבות השמי האיכותי.

 

אולי כדאי לאמץ ולהפיץ את הרעיון הזה לכולם.


Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם מישהו יפרט קצת יותר, לא הבנתי את מטרת הניסוי ואיך הוא מתבצע...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הניסוי הא לא ניסוי מדעי אלא יותר התנסות.

ישבנו עם אנשי טלרון בסוף המפגש שהם יזמו והתפתחה שיחה חופשית בה הם כמובן בטוחים מאוד באיכות המוצר שלהם.

אמרנו להם שאם זה המצב, בואו נארגן עשר מכוניות של מי שהשתתף במפגש, אתם טלרון, תביאו שמנים, וננסה לראות אם אנחנו חשים בהבדל כלשהו או לא.

אנחנו נעמיד את המכוניות הפרטיות שלנו לניסיון. ברור שמבחינתנו אין שום סיכון, כי הרי ברור שלא ייגרם למנוע כל נזק בשימוש בשמן איכותי.

מצידם הסיכון הכי גדול הוא שאנחנו נאמר שאין הבדל. אבל למען הכנות, ככל הנראה יהיה קשה מאוד לחוש בהבדל.

הרכב שלי, לנדקרוזר שנמצא עכשיו בחופשת קיץ, לפני ספטמבר / אוקטובר אני לא אוכל לדווח שום דבר. כשתתחיל עונת הטיולים אני אוכל לדווח על צריכת דלק אם השתנתה, וכד'.

בעבר כשהיו לי לנדרוברים, הייתי מטפל ברכב לבד. אחרי טיפול של החלפת שמנים, החלפת פילטרים, הוספת תוסף לניקוי מזרקים ישירות לפילטר דלק וכד', אני מוכן להישבע שהיתה לי תחושה שהרכב נוסע יותר טוב. אבל זו היתה תחושה.

 

ההבטחה היחידה שלנו היא לדווח אמת.


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמן אכותי ישמור על המכלולים של המנוע בצורה טובה יותר ויאבד את התכונות שלו לאט יותר משמן זול.

איזה תתחושה אתה בתור הנהג אמור להרגיש? כמו שצינו מעלי, אם אתם הולכים לבדוק את השמן אחרי 15 אלף ולהראות שהוא עדין שומר על התכונות שלו אז יש משמעות אם לא אני לא בטוח מה אתם אמורים לדווח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה לנסות את השמן שלהם בטיפול הבא וההפרש במחיר הוא זניח אבל באמת לא מבין לאיזה הבדל אתם (או אני אמור) מצפים?

טלרון עצמם מבטיחים הבדל כלשהו?

 

מאמין שאם יש הבדל אני כן אמור להרגיש אותו עם מנוע 1.2 טורבו שעובד במאמץ ומורכב על רכב כבד, אבל שוב? לאיזה הבדל אתם מצפים?

 

היית רושם קודם מה הרציונל והציפיה על סמך ההבטחות ואז בודק האם זה התרחש

 

דבר נוסף, אנשים פה כנראה לא משתמשים ברגיל שלהם בשמן זול ככה שבאמת שלא הייתי צופה שיפור.

 

רוצה לעשות בדיקה? קח כמה רכבים, לחלקם תשים שמן מוביל, לחלקם תשים שמנים אחרים מבלי שהבעלים ידעו מה שמו להם וככה יהיה מעט אינדיקציה לגבי התחושות שיפור.

 

אותי סיקרנתם ואני אנסה בטיפול הבא רק כדי לרצות את יצר הסקרנות שלי. רק מבאס שלמשה חלפים כנראה אין אותו ואני משתדל לרכוש חלפים רק ממנו.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק ברמה העקרונית.

בפועל הטווח טמפ' בארץ הוא דיי סביר ואין קור קיצוני ככה שהמוצר לא עובד קרוב ל"מגבלות" שלו.

הרכבים הם רכבים רגילים שלא עובדים קשה מידי ברובם.

 

לקחת שמן שעבר את כל הניסויים מספר רב של פעמים ועומד בתקנים מסוימים ולתת לו לרוץ בתנאים רגילים לא אמור לספק יותר מידי הפתעות.

 

אני לא זוכר במי ואיפה אמר לי שבמוסך מורשה ממלאים שמן מגאלון של פז.

זה עומד בתקן וזה עובד,אז למה לשלם יותר?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז גם אני הקרבתי את הציטרואן שלי לטובת הניסוי וביצעתי את ההחלפה לפני יותר מ1000 ק"מ.

עד כה הייתי משתמש בשמן 0-30 של וולווליין, לטובת הניסוי הסכמתי לעבור לשמן 5-30, כי משום מה למוביל1 אין שמן 0-30 שעומד בתקן PSA.

 

עוד באותו רגע שdisco הציע את הרעיון לניסוי הזה, אמרתי לו שאין סיכוי לחוש בהבדל. אבל לעצמי אמרתי אולי בגלל החלפת הצמיגות בכל זאת תהיה השפעה כלשהי.

היום, 1000 ק"מ אחרי, לצערי (או לא?) צדקתי.

הרכב מתנהג כתמול שלשום, ואין שום השפעה מוחשית על צרחת הדלק.

האם זו סיבה שלא לשים מוביל1?! אני מאמין שלטווח הרחוק ישנה תועלת בשימוש בשמן איכותי.

אני אמשיך לעקוב ולדווח.

 

mobil1.jpg


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואני דווקא מתעקש שימלאו לרכב שמן של טוטאל במקום מוביל שלובנסקי אוהבים למלא..כמובן שלא מרגיש הבדל ככה או ככה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמבדיל בין שמן סטנדרטי לבין שמנים של מוביל 1 זה שהם תמיד מספיקים ביצועים יותר טובים מהתקן,

ויש להם נוסחות יחודיות, כשרוב חברות שמנים האחרות קונות תערובות מוכנות ומתעסקות בעיקר בשיווק והפצה.

השמן הזה - ESP Formula בנוסחה הישנה שלו, שמן מעולה אך מתיישן מהר במנועי בנזין.

כנראה מהסיבה הזאת מוביל 1 הוציאו שמן חדש נקרא פשוט ESP, והוא מתקן את הבעיה הזאת,

וזה שמן הכי טוב שקיים היום בשוק בתקן vw504\vw507,

הוא בעיקר מיועד לרכבי ספורט והנעות במדינות קרות. לנהג ממוצע השמן הזה לא נותן שום יתרון על פני שמן אחר.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תהיו אמיצים ותאמינו קצת יותר בשמן.

 

תשאירו את השמן ברכב ל 30,000 ק"מ ואז תשלחו למעבדה נראה איך הוא החזיק מעמד.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...