Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
arik1983

מתלבט בין פורד פיאסטה ל פזו 208 ל רנו קליאו דור 4 גיר ידני - תקציב עד 30000 ש"ח

Recommended Posts

ברשותי היום מאזדה לאנטיס שנת 1999 זקנה, אני איתה 11 שנים והגיע הזמן להתחדש.

הרכב מתוכנן להיות שני במשפחה, לא נוסע הרבה,

אני מחפש רכב יד 2 עד 30000 ש"ח וחושב לחזור לרכב סופר מיני גיר ידני? .

חשוב לי כמה פרמטרים:

1. רכב אמין

2.אחזקה זולה / סטנדרטית

3. רכב שמזדקן בצורה יפה, מתכנן להיות איתו לפחות 10 שנים קדימה, כל עוד הוא אמין כמו שנשארתי עם המאזדה

4.רצוי שיצרוך כמה שפחות דלק ויהיה חסכוני

 

האופציות שחבתי עליהן הן פז'ו 208, פורד פיאסטה, רנו קליאו גיר ידני

בנוסף בגלל הניסיון הטוב שלי עם מאזדה חשבתי לקנות מאזדה 2 דינאמיק (אני יודע ששותה דלק, אבל אמין) שנתון 2013-2011 או פורד פיאסטה שנתונים 2010-2012,

אשמח גם להתייחסות לנושא הזה,

ומה עדיף בכלל מבין כל הרכבים שציינתי, ואיזה דגם ושנתון (במידה והיו שינויים חשובים)?

*חשוב לי לציין כי רכבי מיני פחות באים בחשבון כיוון שיש לי תינוקת ומידי פעם אני יאלץ להכניס עגלת תינוק לבגז'

 

המון תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי arik1983
עידכון על עגלת תינוק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק בקשר למזדה, היא גם מזדקנת מצוין, הייתי הולך עליה.

בקשר ל208 (יש לי 2012 1.6 ליטר)היא נוחה ומרווחת מאוד גם ל4 מבוגרים וילד.

בקשר לאמינות, בטח לא יותר אמינה מהמזדה, אבל 2013 שנתון נראה לי מצוין ב30 אלף לפיזו, מאוד נוחה , שקטה

ובעיר היא אצלי 8 קמ לליטר ומטה (אני נוסע בעיר לרוב עם רגל כבדה). אני העדפתי שנתון גבוה יותר ורכב רך

יותר בהרבה וכיפית לנהיגה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האופציות שחשבת עליהם טובות, גיר ידני מוסיף לנושא האמינות.

הקליאו תהיה הזריזה יותר עם איבזור טוב כבר ברמת איבזור הבסיסית, אל בעיר נוקשה

 

הפיגו נוחה יותר וכדאי לחפש ברמת איבסור אקטיב המאובזרת, אבל כך בחשבון את נושא רצועת התיזמון שיכולה להתפורר ולכן צריך לשים לזה לב.

 

הפיאסטה חלשה מהקליאו והדגם הישן ביניהם, לא רואה סיבה דווקא להעדיף אותה.

 

עוד אופציה היא סקודה פאביה, חבר מחזיק כבר כמה שנין עם מנוע 1.4 מרוצה מאמינות, לחילופין יש גם את האיביזה בעלת איכות חומרים פחות טובה עם יחידץ הנעה זהה.

יש גם דגמים עם מנועי 1.2 טורבו זריזים.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה רכב משומש לעוד 10 שנים קדימה אז תלך על זה שהכי פשוט מכנית, זאת אומרת ידני עם מנוע אטמוספרי ללא מחלות ידועות. לפי מה שהבנתי לפיג'ו הזו יש את הקטע של הרצועה שצריך לשים לב אליו, הפיאסטה דגם ישן אבל אמין ולמרות שהוא לא זריז הוא עדיין מהנה לנהיגה, הקליאו עומדת בקריטריון רק בגרסת ה 1.2 הידנית עם ביצועים חלשים מאוד אבל הרכב עם מנוע מוכח ואמין מאוד.

 

נראה לי שבמקרה הזה הייתי כבר הולך על הפיאסטה, גם אמין וגם יש בו פלפל מסויים. אם חשוב לך הלוק והקצת אבזור ורכב שירגיש יותר מודרני אז לך על הקליאו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה יודע להתמקח בתקציב שלך תוכל לקנות פג׳ו 208 אקטיב ידנית שנת 2015-6 עם ק״מ סביר, בגלל סטיגמות ושוק קשה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם אתה רוצה רכב משומש לעוד 10 שנים קדימה אז תלך על זה שהכי פשוט מכנית, זאת אומרת ידני עם מנוע אטמוספרי ללא מחלות ידועות. לפי מה שהבנתי לפיג'ו הזו יש את הקטע של הרצועה שצריך לשים לב אליו, הפיאסטה דגם ישן אבל אמין ולמרות שהוא לא זריז הוא עדיין מהנה לנהיגה, הקליאו עומדת בקריטריון רק בגרסת ה 1.2 הידנית עם ביצועים חלשים מאוד אבל הרכב עם מנוע מוכח ואמין מאוד.

 

נראה לי שבמקרה הזה הייתי כבר הולך על הפיאסטה, גם אמין וגם יש בו פלפל מסויים. אם חשוב לך הלוק והקצת אבזור ורכב שירגיש יותר מודרני אז לך על הקליאו.

 

1. איזה שנתון של פיאסטה? והאם נראה לך שזה יהיה אמין לאורך זמן

 

חשבתי להכניס לרשימה גם יונדאי i20 גיר ידני

מה חושבים ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השנתון תבדוק ביד 2, היונדאי גם אופציה אך לדעתי הפיאסטה נוחה יותר, איכותית יותר.

 

קח בחשבון שהחיסרון העיקרי זה מנוע חלש לעומת הקליאו למשל.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן, מנוע חלש ביחס ל 0.9, אבל ביחס ל 1.2 הוא חזק יותר.

 

לדעתי אם הוא בונה על רכב לטווח כזה ארוך של יותר מעשור, עדיף שיהיה כמה שיותר פשוט מכאנית ולכן הקליאו 0.9 פחות רלוונטית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
1. איזה שנתון של פיאסטה? והאם נראה לך שזה יהיה אמין לאורך זמן

 

חשבתי להכניס לרשימה גם יונדאי i20 גיר ידני

מה חושבים ?

באיזור ה30 אלף שח אתה יכול לקנות פיאסטה 14-15 .

הרכב אמין מאוד,המנוע הזה נמצא בכל מיני ווראציות ברכבים של פורד כבר למעלה מ10 שנים.

גיר ידני,אין מה שיתקלקל.

רכב לא הכי זריז בעולם אבל כיפי לנהיגה.

די מרווח,מזגן מעולה מקפיא גם בימים הכי חמים.

גיר נוח לתפעול קלאצ' רך ונעים.

עלויות אחזקה נמוכות,הטיפולים זולים ביטוח מקיף עולה באיזור ה3000 כולל חובה.

איכות החומרים טובה משמעותית מהיונדאי i20,וטובה מאוד ביחס לרכב במחיר הזה.

לדעתי הטובה בקטגוריה.

לא סתם זו הסופר מיני הכי נמכרת באנגליה כבר עשור ואחת הנמכרות באירופה.

 

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Bayerische Motoren Werke

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכללי אדון פותח שרשור, האירופאיות יותר נוחות, שקטות בנסיעה (הפיאסטה והפיזו), איכות חומרים

טובה יותר לטעמי, גם בפיאסטה ובטח בפיזו,הפיזו אצלי היא 1.6 ליטר אבל נהיגה כיפית וגם הפיאסטה.

שכרתי פיאסטה לשבועיים אוטומטית אמנם, אך התרשמתי ממנה מאוד. ה208 יותר מרווחת מאחור במעט,

וחוץ ממנוע חלוש בפיאסטה, אין לי מילים רעות עליה... אציין שהרכב השכור היה עם קמ גבוה ומה שהפתיע

יותר בפיאסטה, שהיא היתה 4 שנים על הכביש (אויס השכרה), ללא קירקושים או ציקצוקים למינהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
באיזור ה30 אלף שח אתה יכול לקנות פיאסטה 14-15 .

הרכב אמין מאוד,המנוע הזה נמצא בכל מיני ווראציות ברכבים של פורד כבר למעלה מ10 שנים.

גיר ידני,אין מה שיתקלקל.

רכב לא הכי זריז בעולם אבל כיפי לנהיגה.

די מרווח,מזגן מעולה מקפיא גם בימים הכי חמים.

גיר נוח לתפעול קלאצ' רך ונעים.

עלויות אחזקה נמוכות,הטיפולים זולים ביטוח מקיף עולה באיזור ה3000 כולל חובה.

איכות החומרים טובה משמעותית מהיונדאי i20,וטובה מאוד ביחס לרכב במחיר הזה.

לדעתי הטובה בקטגוריה.

לא סתם זו הסופר מיני הכי נמכרת באנגליה כבר עשור ואחת הנמכרות באירופה.

 

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

המון תודה

אני הבנתי גם שהקליאו טורבו מנוע 0.9 מצויינת אבל יש בה עניין עם הזדקנות, וכמו כן יש רעשים.

אם אני משווה פיאסטה לקליאו 1.2 מה עדיף?

ובנוסף

כמה שאלות בנוגע לפיאסטה

הסתכלתי ביד 2 וראיתי שיש 2 רמות גימורים:

Trend ידני 1.2 (82 כ''ס)



Ambiente ידני 1.2 (82 כ''ס)

 

מה ההבדל בניהם, מה מומלץ והאם קריטי הרמת גימור?

כמו כן כמה ק"מ אתם ממליצים לי לקנות רכב כזה (ברור לי שכמה שיותר נמוך),

כמו כן האם מומלץ לקנות מעבר ליד 2 ומליסינג או רק מיד/יים פרטיות?

אבל נניח אם אני רואה למשל רכב מעל 100 אלף ק"מ , האם כדאי להתעסק?

טיפולים מיוחדים, רגישות מסוימת או דברים שחשוב לי לשים לב אליהם ?

 

 

 

 



עריכה אחרונה על ידי arik1983
תיקון מודעה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טרנד הגיעה בייבוא מקביל ומגיעה עם יותר אבזור כמו כיוון גובה למושב הנהג ובקרת שיוט.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה מאתגר מאוד למצוא ידנית ברמת גימור טרנד בגלל שהיא נמכרה במספרים נמוכים, אם תמצא אז התברכת.

 

לא יודע אם אצל היבואן איילון מוטורס ההבדל בין הטרנד לאמביאנטה זהה לזה שהיה אצל דלק מוטורס, בכל אופן אצל דלק מוטורס ההבדלים ברמות היו:

מושבים עם ריפוד שונה ומושב נהג מתכוונן לגובה, הגה מצופה עור, יחידת תאורת פנים משופרת, כל מיני חלקי פנים עשויים ניקל ועוד קצת פיצפקס.

 

לידיעתי גם בטרנד אין בקרת שיוט

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
המון תודה

אני הבנתי גם שהקליאו טורבו מנוע 0.9 מצויינת אבל יש בה עניין עם הזדקנות, וכמו כן יש רעשים.

אם אני משווה פיאסטה לקליאו 1.2 מה עדיף?

ובנוסף

כמה שאלות בנוגע לפיאסטה

הסתכלתי ביד 2 וראיתי שיש 2 רמות גימורים:

Trend ידני 1.2 (82 כ''ס)



Ambiente ידני 1.2 (82 כ''ס)

 

מה ההבדל בניהם, מה מומלץ והאם קריטי הרמת גימור?

כמו כן כמה ק"מ אתם ממליצים לי לקנות רכב כזה (ברור לי שכמה שיותר נמוך),

כמו כן האם מומלץ לקנות מעבר ליד 2 ומליסינג או רק מיד/יים פרטיות?

אבל נניח אם אני רואה למשל רכב מעל 100 אלף ק"מ , האם כדאי להתעסק?

טיפולים מיוחדים, רגישות מסוימת או דברים שחשוב לי לשים לב אליהם ?

 

 

 

 



 

תודה

ומה לגבי השאלות הללו, מה חושבים?

כמו כן כמה ק"מ אתם ממליצים לי לקנות רכב כזה (ברור לי שכמה שיותר נמוך),

כמו כן האם מומלץ לקנות מעבר ליד 2 ומליסינג או רק מיד/יים פרטיות?

אבל נניח אם אני רואה למשל רכב מעל 100 אלף ק"מ , האם כדאי להתעסק?

טיפולים מיוחדים, רגישות מסוימת או דברים שחשוב לי לשים לב אליהם ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה

ומה לגבי השאלות הללו, מה חושבים?

כמו כן כמה ק"מ אתם ממליצים לי לקנות רכב כזה (ברור לי שכמה שיותר נמוך),

כמו כן האם מומלץ לקנות מעבר ליד 2 ומליסינג או רק מיד/יים פרטיות?

אבל נניח אם אני רואה למשל רכב מעל 100 אלף ק"מ , האם כדאי להתעסק?

טיפולים מיוחדים, רגישות מסוימת או דברים שחשוב לי לשים לב אליהם ?

 

לגבי ק"מ - עדיף כפי שאמרת כמה שיותר נמוך, לגבי המלצה ספציפית בדרך כלל נהוג להעדיף רכב שלא נסע יותר מהק"מ השנתי הממוצע (שהוא איפשהו באיזור ה-18 אלף לרכב פרטי). כלומר רכב בן 4 (48 חודשים) אמור להיות באיזור ה-72 אלף ק"מ, כאשר כמובן שתמיד עדיף פחות.

עם זאת, ולא פחות חשוב זה לבדוק טוב טוב את מצב רכב הספציפי ואת היסטוריית הטיפולים שכן זה מאוד קריטי לחיי הרכב בהמשך חייו.

 

הפיאסטה הידנית לא היתה להיט ליסינג ולכן כנראה ולא תצטרך להתחבט בסוגיה הזו, במידה וכן הייתי מעדיף רכב מיד פרטית (ויש שיחלקו עלי על כך) אלא אם מדובר בליסינג מימוני בלבד ואז זה סיפור שונה.

 

לגבי טיפולים - לפיאסטה טיפולים שיגרתיים עם חלפים שיגרתיים, לא משהו מיוחד. חשוב להיות מודע לכך ולקחת בחשבון שטיפול 5 שנים לרכב (או 120,000 ק"מ, הקודם מביניהם) כולל רצועת טיימינג שעלות הליך זה הוא באיזור ה1300 ש"ח. בכמעט כל רכב זה קיים ושווה לבדוק את העניין בכל רכב שבסוף תחליט לקנות.

 

דבר אחרון שמוזנח פעמים רבות זה בדיקת התוואי שהרכב נסע בו בשגרה (במידת האפשר), כלומר שרכב שנסע X קילומטרים בנסיעה עירונית מרובה בדרך כלל יהיה עם בלאי גבוה משמעותית מרכב זהה לו שנסע אותם X קילומטרים בדרכים פתוחות וזורמות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...