Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו גרנד קופה 1.33 טורבו חדשה חשבתי שיהיה מחליפה ראויה לפיגו 308 אז חשבתי..


adrakin
שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם היה מחיר 160 אלף לדגם 308 gt הייתי הולך עליו. אבל במחיר 180+ על הכביש יקר מדי

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים ההגה במגאן הוא באמת קל מדי וחסר תחושה אבל לא צריך להגזים. לרכב שלדה מצויינת והוא יושב טוב מאוד על הכביש ,מגהץ היטב פניות ועקומות. קיימים רכב באותה קטגוריה הרבה פחות טובים מהמגאן מבחינה הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגה קל שלא מעביר תחושה לנהג בהחלט פוגם בהנעה מנהיגה, למי שחובב נהיגה דינאמית.

אין קשר להתגרזנות ולא צריך להרגיש כל אבן או כל מהמורה על הכביש.

אפשר לעשות הגה מדויק עם משקל נכון, ללא שטחים מתים במרכזו ועדיין מאוד נעים לשימוש יום יומי שיגרתי. (כדוגמת רכבו של פות״ש)

יחד עם זאת, מרבית הנהגים לא מייחסים לכך חשיבות כלל.

לא נהגתי במגאן, אך כנראה שהיא פחות תתאים לקבוצה מצומצמת של נהגים אך תתאים לכל השאר.

 

היום בבעלותי קקטוס ואחת המגרעות לטעמי זה ההגה הקל מדי שלא מעביר שום תחושה.

עבורי זאת פשרה שלא אחזור עליה.

לעומת זאת, אשתי לא מבינה על מה אני מדבר.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה ב308 אולי טוב מהמגאן, אבל בואו לא נגזים. חלוקת המשקל טובה, אבל אי אפשר להגיד שיש הרבה תחושה. שוב, לא שונה משאר המתחרות בקבוצה (ובכלל היום...).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו לא נעשה מה 308 רכב ראלי באמת, בקטגוריה הזאת העניין שולי למדי ונפוץ מאוד (כמעט כל הרכבים מגיעים עם הגה חשמלי רך יחסית) ומוזר לי שבנאדם פסל על זה רכב שלם שלעדותו מלבד ההגה מלא בכל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהכל יחסי לקטגוריה.

אני דווקא יכול להבין למה לא לבחור רכב בגלל תחושת הניהוג.

זה לא מוזר בכלל, לכל אחד סדר עדיפויות שלו.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לזכור שההגה זה החיבור הפיזי המרכזי של הנהג לרכב ולכן הגה מחורבן יגרום לתסכול ובצדק, ודאי למי שהנסיון הקודם שלו עם ההגה במכונית אחרת טוב יותר. ולא מתייחס להגה במגאן הזו, לא מכיר, אבל בהחלט מבין לליבו של הפותח כאן ולא צריך לעבור ממכונית ספורטיבית למכונית עם הגה חסר תקשורת, די לעבור ממכונית עם הגה עדיף, בכדי להרגיש שחסר משהו די משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגאן לא נועדה לנהיגה ספורטיבית או בשביל לתקוף פניות, זה רכב משפחתי שמנסה להיות נוח עם רמת גימור גבוהה ונסיעה איכותית ואת זה הוא מצליח לעשות מצויין.

 

גם הרכבים של סיטרואן מציעים רכבים עם הגה רך והם מצהירים על כך שהם מכוונים לנוחות ולא ראיתי תלונות על כך.

 

אפילו נהגתי במאזדה 3 חדשה שידועה בזה שהיא מהנה לנהיגה וההגה היה די רך, זה משהו שבולט מאוד בעידן המוטורי הנוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור הוא הרבה יתר פשוט.

כשהיינו ילדים, נדהמנו לגלות שיש מכוניות ענקיות וכבדות שמספיקה תנועת אצבע קלילה כדי לסובב את ההגה שלהן -

פסגת הטכנולוגיה ממש! (לרוב, מכוניות אמריקאיות של פעם...)

יש כאלה ש"נתקעו" בתודעה הזאת גם בחייהם הבוגרים, יש כאלה שהתקדמו וגילו מה עוד אפשר לעשות עם ההגה דווקא

כשצריך קצת "להתאמץ" לסובב אותו,

ויש כאלה (כמוני למשל) שאומנם התקדמו, אבל היגוי "ספורטיבי" (ואפילו רגיש..) לא תמיד בראש סדר העדיפויות,

תלוי באיזה שלב ולאיזו מטרה.

 

Ces't tout! :-)

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה308 לא רכב ספורטיבי {אלא אם זה הGTI} אבל בתור רכב משפחתי הוא בהחלט רכב מהנה לנהיגה ומתקשר,יותר ממרבית הרכבים בסגמנט הזה, וזה מורגש.

 

המגאן רכב משפחתי מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לזכור שההגה זה החיבור הפיזי המרכזי של הנהג לרכב ולכן הגה מחורבן יגרום לתסכול ובצדק, ודאי למי שהנסיון הקודם שלו עם ההגה במכונית אחרת טוב יותר. ולא מתייחס להגה במגאן הזו, לא מכיר, אבל בהחלט מבין לליבו של הפותח כאן ולא צריך לעבור ממכונית ספורטיבית למכונית עם הגה חסר תקשורת, די לעבור ממכונית עם הגה עדיף, בכדי להרגיש שחסר משהו די משמעותי.

 

בול! ואני אתן דוגמה נוספת משני רכבים בקטגוריית SUV שלגמרי לא קשורים בספורטיביות. נהגתי בפורסטר חדש ונהגתי בג'יפ קומפאס חדש. ההגה בפורסטר טוב משמעותית, הגם שרחוק מלהיות הגה ספורטיבי עם תחושות ספורטיביות. ההגה בקומפאס נורא ואיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...