Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היה לי רכב פרטי ליסינג מהעבודה (ליסינג תפעולי) למשך שלוש שנים (הייתי נהג יחיד) . תם הסכם הליסינג ואני שוקל לרכוש את הרכב ישירות מחברת הליסינג בתום שלוש שנות ההסכם.

מהי ההפחתה ממחיר המחירון אותו חברת הליסינג צריכה לתת במקרה שכזה?

תודה רבה

פורסם (נערך)

לוי יצחק יוריד 22% מהמחירון . גם חברת הביטוח העתידית שלך. כלומר רכב ליסינג מרובה נהגים.

דבר עם חברת הביטוח שלך ותראה מה יגידו לך על פיצוי במקרה טוטלוס.

חברת הליסינג תנסה למכור לך במחירון פחות 16%

הם גם צריכים להרויח.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לוי יצחק יוריד 22% מהמחירון . גם חברת הביטוח העתידית שלך. כלומר רכב ליסינג מרובה נהגים.

דבר עם חברת הביטוח שלך ותראה מה יגידו לך על פיצוי במקרה טוטלוס.

חברת הליסינג תנסה למכור לך במחירון פחות 16%

הם גם צריכים להרויח.

 

תודה רבה- אתה מתכוון שחברת הליסינג תנסה להוריד 16% גם אם מדובר בנהג יחיד?

פורסם (נערך)

. לא יודע אם בדיוק %16 אבל זה הממוצע. ניתן לעשות מו"מ על המחיר. אבל בדרך כלל הם כבר מריחים שאתה לקוח שבוי ...

יש פה יתרון, למרות ההנחה הזעומה ,בזה שאתה מכיר היטב את ההיסטוריה של הרכב.

לפעמים ניתן ורצוי לבקש צמיגים חדשים לא סיניים או מצבר חדש או טיפול וכו'...

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
תשאל בחברת הליסינג האם תוכל לקבל מכתב רישמי מהם שהרכב היה עם נהג יחיד. אולי יתנו .

אשמח לדעת מנסיון של חברי הפורום האם מישהו קיבל מכתב כזה וברגע האמת הביטוח כיבד אותו.

אני מבין שבמכירה רגילה לפרטי ממילא יש טווח מו"מ והקונה יכול לומר "לא מעניין אותי המכתב הזה" אבל תשלום ביטוח לכאורה צמוד למחירון

×
×
  • תוכן חדש...