Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שילוב להילוך אחורי תוך כדי נסיעה


yairla
שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים יקרים,

אתמול קרה לי משהו מוזר שהעלה לי תהיות לגבי מערכות הרכב.

שאלה ראשונה, ברשותי מיצובישי אאוטלאנדר (לא יודע אם רלוונטי) עם גיר רציף. אתמול בחוסר תשומת לב העברתי בטעות שנייה לפני עצירת הרכב מהילוך נסיעה קדימה להילוך אחורי מיד כששמתי לב בלמתי את הרכב לכדי עצירה. יש לציין כי הרכב כלל לא שילב להילוך אחורי. התהייה שלי אם הייתי מעביר במהירות גבוהה יותר נניח בכביש מהיר מה היה קורה לרכב, האם אין אף בקרה למניעת שילוב הילוך ההפוך לכיוון הנסיעה?!

שאלה שנייה בנושא דומה, האם בעלייה חדה בה הרכב מדרדר אחורה למרות שילובו של הרכב להילוך קידמי האם יש פגיעה בגיר?

תודה מראש...

יש לציין שאין לי תוכניות לנסות לשלב הילוך אחורי תוך נסיעה בכלל ובטח שלא תוך נסיעה בכביש מהיר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר איך זה בגיר רציף וברכב מודרני,יכול להיות שהיום יש מנגנון שאמור למנוע מעבר לשילוב אחורי תוך כדי נסיעה ולכן אולי רוב המומחים יגידו שלא נורא- חבר טוב שבר ככה גיר אוטומטי רגיל ברכב מרצדס (אנחנו מדברים על מאורע שקרה לפני 18 שנים והמזל שלו שאבא שלו סוחר רכבים ידוע והצליח להשיג תיקון בזיל הזול יחסית).

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שבהרבה מאוד רכבים המחשב יתעלם מהבקשה להעביר לרוורס כאשר מהירות הנסיעה עולה על ערך מסויים. לא יודע לומר אם זה בכולם, ואצל מי כן מי לא

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שבהרבה מאוד רכבים המחשב יתעלם מהבקשה להעביר לרוורס כאשר מהירות הנסיעה עולה על ערך מסויים. לא יודע לומר אם זה בכולם, ואצל מי כן מי לא
אם אין קשר פיזי בין ידית ההילוכים לגיר, באמצעות שתי שורות בתוכנה אין בעיה לסדר שלא ישלב לרוורס כל עוד הרכב לא בעמידה מוחלטת.

 

השאלה מה קורה כשיש כבל שפיזית מזיז משהו בגיר?

 

אני חושב שגם כשיש כבל, החלק ההידראוולי לא יקבל פקודה ולא יהיה שילוב. אבל אולי אני טועה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא טועה.. ברוב התיבות האוטומטיות ורציפות, גם אם יש כבל ושסתום פיקוד ידני, שילוב הילוך אחורי בזמן נסיעה לא יתבצע וזה מנגנון הגנה של הפיקוד האלקטרו הידראולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...