Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Speakers : REF9603I INFINITY 6X9 100RMS

 

= 700ש"ח

 

 

SubWoofer : CERWIN VEGA VMAX VMX-12 12 inch 300RMS כולל תיבה

 

= 1700 ש"ח

 

SubWoofer : CERWIN VEGA VMAX VMX-12 12 inch 300RMS כולל תיבה

 

= 1700 ש"ח

 

 

Radio Disk : DEH-P-770MP PREMIER

 

= 1700 ש"ח

 

 

Components : MOREL DOTECH MKII

 

= 1000 ש"ח

 

 

Amplifier : RockFord - PUNCH P-4004 4 CHANNEL (בשביל הרמקולים האחוריים והקומפוננטים הקדמיים)=

 

= 1670 ש"ח

 

Amplifier : MAGNAT PHANTOM MONOBLOCK 1400W Max 675 R.M.S (לחיבור 2 הסאבים)

 

= 1350 ש"ח

פורסם

סוף הדרך לפי דעתי...

המחרי של האינפינטי טיפה יקר אבל בקטנה לא הפרש גדול

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

נשמע אחלה מיפרט

רק שלדעתי תביא קומפוננט של אינפיניטי קאפה (מעולים) כך שישיתלבו עם הרמקולים האחוריים ליצירת סאונד דומה ומאוזן

פורסם

לפי דעתי חבל להשקיע כ"כ הרבה על רמקולים אחוריים

 

תקנה אתה המערכת בלי האחוריים וכשתתקין ותשמע את הסט-אפ שלך תאמין לי שלא תרצה לשים אחוריים זה יהי מיותר

עדיף להשקיע את ה 700 שקל במשהו אחר

פורסם

מצטרף להמלצה האחרונה שקיבלת

הייתי משקיע בקומפוננט טוב יותר, חזק יותר, איכותי יותר, וכו וכו .......

(המלצה בלבד)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מסכים עם הנ"ל אם כבר אתה משקיע סכום כזה של כסף ואתה מתעקש על מורל אז תקנה הייבריד ומאחורה אם זה ממש חשוב לך אז תשים משהו צנוע יותר כי לך זה לא ישנה הרבה, אולי למי שיושב מאחורה

פורסם

לפי דעתי סאב אחד של CERWIN VEGA יעשה לך את האפקט וה"קיק" הדרוש, מה שישאיר לך עוד 1700 ש"ח לשפר את הקומפוננט.

כמו ש..עמרי ו.. MIKMIK הציעה: הייתי משקיע בקומפוננט טוב יותר, חזק יותר, איכותי יותר, וכו וכו ...

 

בכל אופן אחלה דרך לבזבז כמעט 10 אלפיות :)

(לא ניסיתי לעקוץ הייתי רניצי והכל בגדר המלצה בלבד)

לפעמים חופש בחירה זה בכי רע... :grin:

Guest תמיר .א.
פורסם

יש לי קומפננט מקדימה הם מקבלים לפחות את ה120WRMS הם מחוברים בגישור למגבר 4 ערוצים.

 

וגם רמקול סנטר שמשלים את הסאונד הוא מקבל 20WRMS.

 

ועם כול הסאונד החזק הזה, הסאבים עדיין מתגברים על כול העניין וחסר תחום שהדלתות לא מסוגלות להפיק.

 

אז אני מרכיב גם 6X9 בקרוב....

 

תמיר

פורסם

וואו מפרט מעולה !

יש לי שאלה בקשר לרדיו דיסק שבחרת , ישנם 2 גירסאות 7700MP ו-770MP מה ההבדל בניהם ?

לינק ל- 7700MP שהוא עולה יותר זול ב100 ש"ח

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40671

 

לינק ך-770MP

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40523

 

מה ההבדלים , זה קצת מוזר זה אותו רדיו דיסק בדיוק (ד"א אני אוהב אותו מאוד) , לא?

פורסם

ניראה לי שאני ילך על הקיקר במקום הסרווין ווגה

אבל להחליף לאלפין אין לי כסף אני ישאר עם הפיוניר

ואני מעדיף שישמעו מאחורה יותר חזק מקדימה

ככה שאני חייב רמקולים מאחורה

תודה לכולם על העזרה:)

פורסם

מותר להתעניין בהעדפה שלך ?

"ואני מעדיף שישמעו מאחורה יותר חזק מקדימה"

 

למה אתה מעדיף זאת ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אפשר להגיד שאני מעדיף שיהיו רמקולים גם מאחורה וגם מיקדימה

לא רק מקדימה..

ככה שמילא אני ישים רמקולים מאחורה כי אני רוצה שישמעו מאחורה

ומקדימה חזק באותה רמה ..

שיהיו 4 רמקולים זה חשוב לי

פורסם

טוב, עם העדפה אישית אי אפשר להתווכח :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...