Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1000 ק"מ ביום, כל יום, שבוע, אירופה. אפשרי?


pasparto
שימו לב! השרשור הזה בן 1924 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה לך לעשות דבר כזה? אתה הולך לראות אספלט וזהו. שלא נדבר על זה שבמדינות מזרח אירופאיות מסוימות, הכבישים במצב גרוע וכדי לנסוע 1000 ק"מ ביום אתה תצטרך להיות 20 שעות על הכביש נטו.

מעבר לכך, יש מגבלות על מעבר גבולות ממדינות כמו בלגיה. לא יעשו בעיות אם תעבור למדינות כמו גרמניה, הולנד, צרפת וכדומה, יכול להיות שיזרמו אם תרצה לעבור את הגבול למדינות כמו פולין, סלובניה, סלובקיה, הונגריה או צ'כיה, אבל לא ייתנו לך לעבור למדינות כמו רומניה, יוון וכדומה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שזה נשמע, אתם הולכים עם מטרה מאוד מסויימת. אם אין לנסיעה הזו אלמנט תיירותי בכלל (כלומר, מקומות שכבר חרשתם ואין מה לראות), אז הייתי עושה את ה1000 ק"מ ביום רק בשביל האתגר (נו, יש אנשים שגם רצים מרתון). ואם כבר לרווח את זה קצת, הייתי נשאר באותו קצב אבל שומר יום-יומיים בלי נסיעות בשביל להתמקם באיזה מרכז עיר אירופאית, בואכה העירייה, לנוח ולשתות בירה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרי - כן. טכנית. אפילו בישראל עשיתי למעלה מ-600 ק"מ ביום אחד (חיפה - מצפה - חיפה עם כמה סטיות, זה אומר שלפחות חצי הדרך בכבישים לא מהירים), ובגרמניה ושכנותיה, וגם בקנדה - 500 ק"מ ויותר ביום בלי מטר אחד בכביש מהיר. אפילו השאיר לי זמן לכמה עצריות תיירותיות לא קצרות.

 

ולמרות האמור לעיל חכם זה ממש לא.

 

מדובר בקריעת תחת. במובן המילולי. לשבת 10 שעות ביום במכונית זה ממש לא כיף.

 

תעלה את "הדבר החמוד" על אניה באוטוורפן או ברוטרדם, שכור מכונית לטיול של כמה ימים בסביבה וחזור על כנפי אלעל (או בראסלס, או KLM, או כל מי שימכור לך כרטיס בתאריך, שעה והמחיר הנכונים).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קדימה, תראו ידע!

מעבר לנהיגה המתישה, הנקודות הכי בעייתיות בתכנית המסע שלכם הן סרביה ומקדוניה. ע"מ להימנע מהן, אפשר לרדת כ-2000 ק"מ ל-Brindisi (איטליה), לקחת מעבורת של 16 שעות ל-Patras שביוון, ומשם להמשיך בנהיגה ליעד הסופי.

 

בדקו את המדיניות של כל חברות ההשכרה לגבי יוון, מעבר גבולות ועליה על מעבורות, וגבו את הכתוב (שלא תמיד חד-משמעי) בשיחת טלפון מוקלטת למוקד ההזמנות. מנסיוני - יורופקאר נוטים להיות הכי ליברליים, ובתוספת תשלום כלשהי יאפשרו לכם לקחת את הרכב עד קצה היבשת.

 

ככלל אצבע - בכל יציאה מהאיחוד האירופי (כולל אנגליה ושווייץ) כדאי לשכור את הרכב הכי זול ולא גניב במגרש, משום שככל שערכו עולה, כך עולות גם ההגבלות על המדינות אליהן אפשר לנסוע איתו. עם מסחריות ומשאיות המצב עוד יותר גרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

לא מבריחים ולא יהלומים אבל כן מעבירים משהו חמוד לנמל ביוון.

האם אפשר להרחיב בנושא מעברי הגבול ובעניין מעבר במדינות הנ"ל עם רכב שהושכר בבלגיה? כל מידע קורקטי יעזור.

תודה.

 

פוסט בפורום אחר על הנושא. נראה שיש צורך באגרות מסוימות כדי לבצע את המעברים האלה, וחתימות של סוכנות השכרת הרכב.

https://www.lonelyplanet.com/thorntree/topics/crossing-the-greece-macedonia-border-by-car

 

צריך לחפור על הנושא באינטרנט.

 

ייתכן שעדיף יהיה לסוע דרך רומניה ובולגריה, מכיוון שהמדינות האלה כן ב-EU ובדיקות הגבול בין מדינות EU בדרך כלל פחות נוקשות (אם כי הגבול בין בולגריה ליוון עדיין יהיה בעייתי).

 

אם זה הייתי אני - בודק אופציה להעמסה על קונטיינר של חברת שליחויות שעושה את זה (יש הרבה חברות כאלה באירופה), או שילוח ימי מאנטוורפן ליוון - כנראה יהיה הרבה יותר זול ממה שאתם מתכננים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעיון המעבורת מברינדיזי לפטרס לא רע בכלל, את הנסיעה מבלגיה לברינדיזי אפשר לתפור בכבישים מהירים די מהר, ביומיים מאומצים, ואז לישון על המעבורת.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כאילו אתם מתכננים להביא רכב לנמל הכי קרוב לישראל. לא יוצא יותר משתלם לשלוח אותו מנמל בבלגיה (או דרום צרפת?) אם מחשיבים גם את עלויות השהות, הדלק ואובדן ימי העבודה בישראל?

בעניין הנהיגה עצמה - לדעתי אפשרי ביותר לשני נהגים, אבל מן הסתם מעייף.

עריכה אחרונה על ידי Step

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם Step, סיכוי טוב שהתוספת לשילוח מנמל רחוק יותר תהיה בטלה בשישים לעומת העלות של המסע הזה.

נוסף על כך, נכון לשנה שעברה הכבישים בבלקן נעים בין איומים לסבירים מינוס, ומעברי הגבול יכולים לקחת מעל שעה לכל מעבר אם באת באמצע הלילה, ועוד יותר אם זה ביום.

כמו כן, מעבר בין מדינות בבלקן דורש כרטיס קרטון ירוק שחברת ההשכרה צריכה לתת לך מראש, עולה כסף ולא עבור כל רכב ישמחו לתת אותו כפי שציין דריש (זצוק"ל).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

יש עוד איזה ניואנס קטן אבל משמעותי. אתה מדבר על השכרת ואן, לכן אני מניח שלא מדובר ברכב מיובא שעושה את דרכו לישראל דרך יוון. במצב כזה, את הרכב המושכר צריך גם להחזיר מתישהו לארץ המוצא, שזה עוד שבוע של נהיגה פיסיכית + דלק ואגרות + תשלום יומי על ההשכרה. זה לא כמו one way rental בין סטייטים באמריקה - הקנסות על החזרה בין מדינות סמוכות באיחוד גבוהים למדי (בהנחה וזה בכלל אפשרי), קל וחומר כשמדובר ביוון הרחוקה.

 

בנוסף, ואן מושך יותר תשומת לב מרכב רגיל, במעברי גבול וגם בתוך ערים וחניונים. הוא רועש בכבישים מהירים ובעייתי בתנועה צפופה ובדרכים משובשות, ובסה"כ כאב ראש לא קטן שמומלץ להימנע ממנו. לא חווייה ולא נעליים, אלא עבודה נטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:זה מה שכתבתי היום בשעה 13:20, כיון שגם אני חשבתי שמדובר ברכב שמיועד להגיע ארצה.

 

תעלה את "הדבר החמוד" על אניה באוטוורפן או ברוטרדם, שכור מכונית לטיול של כמה ימים בסביבה וחזור על כנפי אלעל (או בראסלס, או KLM, או כל מי שימכור לך כרטיס בתאריך, שעה והמחיר הנכונים).

 

עדיין עומד על דעתי.

 

אם מדובר במשהו המיועד להטסה - דווקא יש טיסות מטען יום יומיות מליאז' שבבלגיה לת"א. רק שאין לי מושג מי משווק את המקום במטוס, אם זה בכלל אפשרי. וכמובן טיסות נוסעים מבריסל, איינדהובן, אמסטרדם, דיסלדורף ופרנקפורט.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

נראה שמדובר במשהו שפות"ש אינו מעוניין להפקיר בידי זרים, כך שכל הטיעונים הרציונליים לטובת שילוח ימי או אווירי אינם רלוונטיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מעבירים משהו בוואן מבלגיה ליוון, לא עדיף לעשות את הנסיעה בכיוון ההפוך, כלומר יוון-בלגיה-יוון, ואז משם לחזור לישראל יחד עם הדבר החמוד?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את דריש, הרעיון מופרך עוד לפני שמזכירים את סוג הרכב, אבל ברגע שמדובר בוואן שכור זה כבר על גבול ההזייה.

להיות בעל ואן בלגי חובב הרפתקאות ואספלט זה דבר אחד (כמו גרמנים שנוסעים לחופשה בשוודיה, למשל)

אבל הקטע של השכירות מאוד מאוד מקשה,

שלא לדבר על העלויות הגבוהות להחריד של המבצע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם,

שברתם אותי. פעמיים. :-D

יורד מזה, מתרכז בואן מבלגיה לונציה ומשם לשלוח.

מה?

אופנוע חמוד חמוד...

זה יוצא 3000 ק"מ כל הסיבוב, קטן עלינו.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשקול מסחרית בסגנון קנגו/פרטנר, אתה לא תהיה הראשון שמעביר בהן אופנוע.

למה איטליה? ולא בלגיה/צרפת? לצורך ההרפתקה, או שיקול פרקטי?

נשמע מאוד מעניין, שקלתי לעשות משהו כזה בעצמי, אשמח לשמוע יותר אחרי שכל הסיפור יגמר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...