Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1000 ק"מ ביום, כל יום, שבוע, אירופה. אפשרי?


pasparto
שימו לב! השרשור הזה בן 1923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלח אותו ישירות מבלגיה (או דרך הולנד, זה היינו הך). יצא לך הרבה יותר פשוט וזול מאשר ההובלה עד איטליה עם נהיגה ארוכה, דמי שכירת רכב חד כיוונית וחשש שיפרצו לך לואן ויגנבו את האופנוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תשקול מסחרית בסגנון קנגו/פרטנר, אתה לא תהיה הראשון שמעביר בהן אופנוע.

ההבדל הזעום במחיר בד"כ אינו מצדיק את תוספת הסיכון. בזמנו העברתי קטנוע בטרנספורטר, ואפילו שם נתקלתי בבעיה כשמיגון הרוח נתקע במשקוף הדלת האחורית במהלך העמסה. מילא היית אומר טנדר אמריקאי פתוח, אבל טנדרון קטן פשוט יסבך את העניינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
תודה לכולם,

שברתם אותי. פעמיים. :-D

יורד מזה, מתרכז בואן מבלגיה לונציה ומשם לשלוח.

מה?

אופנוע חמוד חמוד...

זה יוצא 3000 ק"מ כל הסיבוב, קטן עלינו.

 

Roadtrip עם אח משוגע לתחביב פלוס סוכריה חדשה בחניה, נשמעת חוויה לשנים קדימה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הזעום במחיר בד"כ אינו מצדיק את תוספת הסיכון. בזמנו העברתי קטנוע בטרנספורטר, ואפילו שם נתקלתי בבעיה כשמיגון הרוח נתקע במשקוף הדלת האחורית במהלך העמסה. מילא היית אומר טנדר אמריקאי פתוח, אבל טנדרון קטן פשוט יסבך את העניינים.
לדעתי יש יותר זמינות לרכבים קטנים יותר מואנים מסחריים, ככה זה היה בארץ כשחיפשתי מסחרית. זה השיקול - מבחר גדול יותר של רכבים, יותר חברות, וכו'.

בעניין ההתאמה לרכב - זה תלוי באופנוע כמובן, אני בטוח שפות"ש יבדוק את זה היטב. לחלק מהאופנועים ואן זה פשוט אוברקיל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Roadtrip עם אח משוגע לתחביב פלוס סוכריה חדשה בחניה, נשמעת חוויה לשנים קדימה.

או, מישהו מבין לליבי...:lol:

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי ארוך ומתיש. מילא זה היה יומיים או אפילו שלוש, אבל שבוע נשמע לי הרבה.

 

בכל אופן, נשמע חלום!

 

התכוונת סיוט.

 

תודה לכולם,

שברתם אותי. פעמיים. :-D

יורד מזה, מתרכז בואן מבלגיה לונציה ומשם לשלוח.

מה?

אופנוע חמוד חמוד...

זה יוצא 3000 ק"מ כל הסיבוב, קטן עלינו.

 

אופנוע? כמו שאמרו לך - שלח אותו במשאית, יעלה לך כמה מאות יורו ויחסוך לך בזבוז זמן וכסף של שבוע.

 

Roadtrip עם אח משוגע לתחביב פלוס סוכריה חדשה בחניה, נשמעת חוויה לשנים קדימה.

 

"זוכר את הפעם הזאת שבמקום לשלוח את האופנוע ב-400 יורו, שכרנו וואן בכפול מזה, הוצאנו סכום דומה על דלק, עוד סכום דומה על לינה ואוכל, ונהגנו 10 שעות רצוף כל יום?"

"כן, טאמבלים שכמונו, איזה רעיון מפגר זה היה..."

 

(סורי, לא התאפקתי)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלח אותו ישירות מבלגיה (או דרך הולנד, זה היינו הך). יצא לך הרבה יותר פשוט וזול מאשר ההובלה עד איטליה עם נהיגה ארוכה, דמי שכירת רכב חד כיוונית וחשש שיפרצו לך לואן ויגנבו את האופנוע.

כדי לסבך את העניינים הוא באנגליה, טס למקום הקרוב ביותר. למה לא לאנגליה? לא רוצה לנהוג ב"יבשת" עם רכב הפוך הגה מה גם שהכניסה לאנגליה היא כמה מאות קילומטרים.(נהגתי כבר באנגליה, המון-אין בעיה). האופנוע יהיה בואן יומיים שלושה, זה סיכון מחושב, במיוחד אחרי שהובלתי על עגלה פתוחה פורשה 911 לאורך חצי ארה"ב...

 

 

לדעתי יש יותר זמינות לרכבים קטנים יותר מואנים מסחריים, ככה זה היה בארץ כשחיפשתי מסחרית. זה השיקול - מבחר גדול יותר של רכבים, יותר חברות, וכו'.

בעניין ההתאמה לרכב - זה תלוי באופנוע כמובן, אני בטוח שפות"ש יבדוק את זה היטב. לחלק מהאופנועים ואן זה פשוט אוברקיל...

מתכנן על מוביל נוסעים 9 מקומות, יש הרבה זמינים בסגנון טרנזיט/טרנספורטר, מקפל כיסאות, מפרק פלסטיקה, קושר וקדימה לדרך.

נמל ונציה מספיק קרוב לארץ ומספיק לא רחוק מהאופנוע כך שיש כאן איזון בין נהיגה לא ארוכה, נסיעת כאפות עם אחי ועלות שילוח סבירה, מה גם שיש שם איש קשר שמטפל בענייני השילוח.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונת סיוט.

 

 

 

אופנוע? כמו שאמרו לך - שלח אותו במשאית, יעלה לך כמה מאות יורו ויחסוך לך בזבוז זמן וכסף של שבוע.

 

 

 

"זוכר את הפעם הזאת שבמקום לשלוח את האופנוע ב-400 יורו, שכרנו וואן בכפול מזה, הוצאנו סכום דומה על דלק, עוד סכום דומה על לינה ואוכל, ונהגנו 10 שעות רצוף כל יום?"

"כן, טאמבלים שכמונו, איזה רעיון מפגר זה היה..."

 

(סורי, לא התאפקתי)

זה בסדר שלא התאפקת (-: אפילו שאני חולק עליך בעניין העלויות.

בנוסף רוצה לבדוק שלא מכרו לי אופנוע מחולק לשניים, רוצה להכין אותו לקראת ההגעה לארץ, אלו דברים ששווים הרבה כסף ואי אפשר לעשות אותם בשלט רחוק...

ובלי קשר הפאונטה אחרת.

יש חוויה שנשארת במסע שכזה שאי אפשר למדוד בכסף...

ע"ע

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?136643-%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94-911-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%A2%D7%A9%D7%94&p=1131517#post1131517

עריכה אחרונה על ידי pasparto
  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדובלו פנוי? נראה לי מושלם למשימה.
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

 

"זוכר את הפעם הזאת שבמקום לשלוח את האופנוע ב-400 יורו, שכרנו וואן בכפול מזה, הוצאנו סכום דומה על דלק, עוד סכום דומה על לינה ואוכל, ונהגנו 10 שעות רצוף כל יום?"

"כן, טאמבלים שכמונו, איזה רעיון מפגר זה היה..."

 

(סורי, לא התאפקתי)

זה בסדר לחשוב אחרת אבל אני בגישה שהחוויות הגדולות יותר מצריכות מאמץ גדול יותר.

כשעושים את זה מתוכנן ומצד שני עם מטרה שהיא לא רק חומרית, גם משימה לא פשוטה תעבור סבבה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי חושש מאד מפריצה וגניבה. במיוחד כיון שאתם מתכוונים לעבור באיטליה.

 

רוד טריפ - יופי. תעשו אותו על רכב מתאים, לא על ואן.

 

דרך אגב - בדקתי במפות גוגל. מבריסל לגנואה זה 1000 ק"מ. אז לנים בשויצריה, סיכון הרבה יותר קטן לפריצה. לדרום איטליה המרחק כפול, וככל שמדרימים הסכנה לנזק גדלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתכנן על מוביל נוסעים 9 מקומות, יש הרבה זמינים בסגנון טרנזיט/טרנספורטר, מקפל כיסאות, מפרק פלסטיקה, קושר וקדימה לדרך.

בהשכרה? גרסת panel van של הנ"ל תעלה בין 20-40 יורו ליום, גרסת נוסעים קרוב יותר ל-100. פלוס ביטוח שמשות וחלונות צד.

 

אם אתה מתכנן לקנות איזה פגר ואז לנטוש אותו סמוך לנמל, זה כבר סיפור אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהשכרה? גרסת panel van של הנ"ל תעלה בין 20-40 יורו ליום, גרסת נוסעים קרוב יותר ל-100. פלוס ביטוח שמשות וחלונות צד.

 

אם אתה מתכנן לקנות איזה פגר ואז לנטוש אותו סמוך לנמל, זה כבר סיפור אחר.

בהשכרה.

תודה על הטיפ!

אשמח מאד לדוגמאות.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם בעד Rודטריפ,אבל עם רכב ייעודי,יותר זמן,מסלול מתוכנן היטב,טיולים לרוב,אטרקציות פה ושם,ובכלל להנות (החלום המקורי היה מחוף לחוף בארה"ב,משו לאיזה חודש וחצי ככה..)

 

מקווה מאוד שאתה יודע מה אתה עושה,מאחל לך בהצלחה,וכמובן יותר ממוזמן לעדכן רשמים ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...