Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זוגתי הייתה מעורבת בתאונה לפני שנה וחצי עם נהג אגרסיבי, הוא כעס איים קילל וכמעט והרים עליה יד.

בעת התאונה הוא כנראה חשב שהנתיב האמצעי הוא רק לפניה ישר, וטען שהיא פנתה שמאלה מנתיב שמיועד לפניה ישר בלבד, אך לא כך המצב שכן שני הנתיבים מאפשרים פניה שמאלה.

בגלל האיומים שלו היא חששה לתבוע וגם הרכב הוא רכב חברה אז היא לא תבעה, אך להפתעתנו גילינו שהוא החליט להגיש תביעה.

 

היא הייתה בנתיב הימני והיא אומרת שהוא סטה מנתיבו לנתיב שלה וכך נגרמה התאונה.

הוא... אין לדעת מה יטען בבית המשפט.

אז ע"פ האיור והתמונות, ונסיונכם כמובן... מה לדעתכם עשוי להיות במשפט?

 

*סימנתי באדום את המיקום המוערך בו התרחשה התאונה.

accident1.jpg

accident-draw.jpg

car2.jpg

car1.jpg

accident2.jpg

עריכה אחרונה על ידי TheTool
פורסם

אם הסימון האדום משקף את מקום התאונה שני הרכבים התקרבו אחד אל השני ונפגשו בקו ההפרדה ביו שני הנתיבים.

 

ואז שניהם אשמים.

 

לפי מיקום הפגיעה אשתך הקדימה את הרכב השני, ולכן אולי אשמתה פחותה מהנהג השני

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

היא בכלל לא ראתה אותו בעת הפגיעה כי זה היה ממש מאחוריה, הפגיעה שלו גם ממש בקצה הימני. מתאר לעצמי שהוא יכין את עצמו לפני המשפט וימציא גרסה שתוציא אותו הכי טוב...

עריכה אחרונה על ידי TheTool
פורסם

אם הוא חכם הוא יכול לטעון שהיא סטתה לכיוון הנתיב שלו ואז התרחשה הפגיעה. ואז זה מילה שלו נגד מילה שלה ואלא אם יש לכם צילום וידאו של התאונה מניח שהשופט יטען ל50% אשמה לכל אחד.

אם הוא טיפש הוא ימשיך עם הקו הגנה שלא היה חץ לפניה שמאלה מהנתיב שלה מה שאומר שהוא זה שסטה וניסה להיכנס לנתיב שלה ואז ככל הנראה יפסיד במשפט.

×
×
  • תוכן חדש...