Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בחזרה מירושלים הרכב התחיל קצת להרעיש המנוע.

היום בבוקר הופיעה תקלת מנוע קוד P0011

הלכתי ישר למוסך לבדוק במחשב.

מצרף מה קבלתי ברכיב אנג'י ואת אזור החלק שהוחלף. לפי הבנתי מה שהוחלף זה חיישן עליון.

גם לאחר החלפת החלק עדיין הרכב לא סוחב כמו לפני כמה ימים. כמעט עד סוף הדוושה. בחיים לא השתמשתי עד סוף הדוושה. יש למשהו רעיון למה הרכב לא סוחב פתאום?Screenshot_20180923-092205.jpeg20180923_124312.jpeg

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם

לא ברור לי למה נגעו בחלק שסימנת זה כלל לא קשור לתקלה. התקלה אצלך על פי הקוד היא בסולנואיד האחראי על תיזמון שסתומי היניקה. ברגע שאתה מרים את החיפוי פלסטיק המסתיר את מיכסה השסתומים אתה תראה אותו בצד של הטיימינג בחלק האחורי.

פורסם
לא ברור לי למה נגעו בחלק שסימנת זה כלל לא קשור לתקלה. התקלה אצלך על פי הקוד היא בסולנואיד האחראי על תיזמון שסתומי היניקה. ברגע שאתה מרים את החיפוי פלסטיק המסתיר את מיכסה השסתומים אתה תראה אותו בצד של הטיימינג בחלק האחורי.
רציני? כי התקלת צק אנגי נעלמה משום מה לאחר החלפת החלק. שוב הבעיות סחיבה לפי מה שנראה לי לא קשורות לצק אנגי כי התחילו כבר אתמול.

(נ.ב. שם לי בנתיים משומש היה כבר לקראת סגירה הזמנתי אצלו חלק חדש לעוד כמה ימים).

מה אומר כדאי לעשות?

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם

"חוסר סחיבה" יחד עם הקוד שצויין קשורה ישירות לסולנואידים הללו. שניהם בצמוד לטיימינג. אחד בחלק הקידמי והשני{שאחראי לתקלה הזו}בחלקו האחורי.

כדי לראות אותם לא צריך אפילו להסיר את חיפוי הפלסטיק, כי זה המכסה עצמו של השסתומים. הוא עשוי מפלסטיק.

קיים חיפוי פלסטיק באמצע נוסף והזזתו ימינה מגלה את ה"כויילים",כאשר ברכב הזה הם מחוברים יחדיו.

פורסם
"חוסר סחיבה" יחד עם הקוד שצויין קשורה ישירות לסולנואידים הללו. שניהם בצמוד לטיימינג. אחד בחלק הקידמי והשני{שאחראי לתקלה הזו}בחלקו האחורי.

כדי לראות אותם לא צריך אפילו להסיר את חיפוי הפלסטיק, כי זה המכסה עצמו של השסתומים. הוא עשוי מפלסטיק.

קיים חיפוי פלסטיק באמצע נוסף והזזתו ימינה מגלה את ה"כויילים",כאשר ברכב הזה הם מחוברים יחדיו.

ידוע אולי עלות החלפה?

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם

טוב כצפוי לצערי התקלה לא טופלה. ונורת צק אנגי חזרה עם אותו קוד.

האם אני רשאי ללכת לבעל המוסך ולבקש החזר כספי על טיפול לקוי ואי סידור התקלה?

 

ועוד שאלה חשובה - האם ניתן לסוע ככה כמה ימים?

תודה.

פורסם

אני לא יודע, על סמך מה הוא החליף לך חלק שבכלל אינו קשור לזה.

אם בכלל החליף משהו. היית ליד הרכב? כמה שילמת?

בקיצור, תסביר לו [או תזכיר לו]שמדובר בחלק הזה:

יש לי הרגשה שנכנסת למוסך הלא נכון, בלי טיפת ידע ברכבים הללו.

בינתיים שילמת על איפוס מנורה,[שלא תרמה לפתרון הבעיה],וכן, זכותך לבקש החזר, או טיפול ראוי שמתייחס לתקלה, ולגבי התשלום. צריך להיות קיזוז ממה ששולם לחינם.

כל זה כמובן, אם תרצה להמשיך לטפל שם.

פורסם
טוב כצפוי לצערי התקלה לא טופלה. ונורת צק אנגי חזרה עם אותו קוד.

האם אני רשאי ללכת לבעל המוסך ולבקש החזר כספי על טיפול לקוי ואי סידור התקלה?

 

ועוד שאלה חשובה - האם ניתן לסוע ככה כמה ימים?

תודה.

 

לא רשאי אלא חייב לחזור אליו ועל הדרך תלמד אותו לעבוד כמו שצריך ולאבחן נכון. תעשה לו הכירות עם אותם סולנואידים, שיחזיר לך את כספך וצא משם למוסך אחר. מקווה שלא תיתקל בבעיות איתו...

פורסם

שאלה - המנוע בצילום נראה כמו באולם תצוגה .

יתכן והתקלה נגרמה עקב חדירת לחות מהניקוי לאותו חישן ? איך ניקיתה את המנוע ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הייתי במוסך היום.

הוא הציע להתחיל עם פלאשינג למנוע שלא פתר את התקלה אלא רק הוציא בוצה.

עדיין הרעש מהמנוע גם נשאר וגם הקוד תקלה.

התקשר שהוא חושב שכדאי לי לגשת למורשה יבואן ולבדוק את התקלה שזה אכן סלנואידים כדי לא להכנס להוצאות כבדות אחרות כי לאוו דווקא מדובר בסלנואידים.

אני ממש מתוסכל מהמצב ולא יודע מה כדאי לי לעשות?

פורסם

אני אישיתי לא מכיר, אבל אם כולם פה אומרים בכזו נחרצות שאלה הסולנואידים המדוברים, אני הייתי מחליף אותם במקום להקשיב לאותו מוסך שבינתיים עובד בשיטת ה "בוא נראה מה עוד אפשר להחליף שאולי יעזור" - ברח ממנו כמה שיותר מהר!

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
הייתי במוסך היום.

הוא הציע להתחיל עם פלאשינג למנוע שלא פתר את התקלה אלא רק הוציא בוצה.

עדיין הרעש מהמנוע גם נשאר וגם הקוד תקלה.

התקשר שהוא חושב שכדאי לי לגשת למורשה יבואן ולבדוק את התקלה שזה אכן סלנואידים כדי לא להכנס להוצאות כבדות אחרות כי לאוו דווקא מדובר בסלנואידים.

אני ממש מתוסכל מהמצב ולא יודע מה כדאי לי לעשות?

 

לא מבין למה אתה בכלל נותן לו להמשיך בפעולות תיקון על הרכב שלך...?!? הבחור לא מקצועי בעליל. דרוש ממנו את כספך חזרה על התיקונים והצעות הלא ייעול שלו ותרים טלפון לחנויות חלפים ובדוק את מחירם של הסולנואידים.

פורסם
לא מבין למה אתה בכלל נותן לו להמשיך בפעולות תיקון על הרכב שלך...?!? הבחור לא מקצועי בעליל. דרוש ממנו את כספך חזרה על התיקונים והצעות הלא ייעול שלו ותרים טלפון לחנויות חלפים ובדוק את מחירם של הסולנואידים.
אה סליחה לא כתבתי הלכתי למוסך שלי. שקצת איכזב אותי. עשה פלאשינג למנוע כי חשב שהרעש יפסיק אבל יצא רק בוצה של שמן לא יותר.

אבל דברתי עם כמה מוסכים שאמרו שיש כמה אופציות לאוו דווקא סלנואידים כי קיים גם רעש מהמנוע בנוסף לאי סחיבה :

1. טיימינג שהשתחרר ( טיימינג לא נעשה עדיין ברכב הזה שלפי הספר 150k או 10 שנים והרכב עבר 118k בנתיים)

2. קמפשט תקול

3. רשתות בסלנואידים שיש להסירם (שהגיעו עם פאק בייצור של GM).

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...