Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית הנעה, יונדאי i10 2010


tomer85
שימו לב! השרשור הזה בן 1827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, מצטער אם זה קצת יהיה ארוך אבל זקוק מאוד לעזרה.

יש לי יונדאי i10 2010, בזמן האחרון הוא קצת גימגם לי בהנעות עד שלבסוף לא הניע לגמרי ובגלל שהצלחתי להתניע עם כבלים אז הבנתי שהבעיה כנראה במצבר שנגמר. החלפתי מצבר לפני שלושה שבועות ובמשך שבועיים ההתנעה הייתה טובה ולא היה יותר גמגומים.

לפני שבוע האוטו פתאום הפסיק להניע לגמרי וגם עם כבלים זה לא עזר, הפעלתי את הביטוח והגיע לי רכב של שגריר שפשוט חיבר בטריה עם כבלים ופתאום הרכב הניע. רציתי לנסוע למקום שממנו קניתי את המצבר אבל היה מאוחר אז פשוט נסעתי הביתה, למחרת בבוקר האוטו הניע ונסעתי למקום של המצברים כדי שיבדקו לי את המצבר אבל נתקלתי ממש בהתנגדות שם שאין מה לבדוק כי האוטו הניע לי הבוקר. לאחר מסע שכנועים ממש עשה לי טובה בדק מה המתח במצבר ראה שתקין ואמר לי שהמצבר טוב.

באותו יום בערב שוב האוטו לא מניע לי ושוב אני לא מצליח להתניע עם כבלים, ניסיתי עם 3 מכוניות שונות וכבלים שונים.

לבסוף ניתקתי את המצבר וחיברתי מצבר של רכב אחר ישירות ואז על ההתנעה הראשונה זה עבד.

כרגע האוטו אצלי בחניה ואני פשוט לא יודע מה לעשות כי הבנתי שבלי הוכחה ברורה שהמצבר גורם את הבעיה אין לי מה לדבר עם החנות של המצברים ואין לי באמת שום מוסך שאני סומך עליו לבדוק את הבעיה הזאת בלי לגרום לי להלחיף חלקים סתם.

רוצה גם לציין שגיסי שמבין הרבה יותר ממני במכוניות בדק את המצבר עם מולטימטר בזמן התנעה ואמר שהמצבר נראה טוב, לא זוכר בדיוק את המדדים אבל זה נע בין 13.5 ל-9.8 וולט בהנעה אני חושב. עדיין יכול להיות שאיכשהו המצבר דופק משהו כי כל עוד הוא היה מחובר לא הצלחתי להתניע.

 

כל עזרה או רעיון יתקבלו בברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לגשת לחשמלאי ולבדוק היטב את המצבר- אם לא תקין לחזור למקום בו נקנה הנצבר ולדרוש את החלפתו בחדש.

אם המצבר תקין אז יש שני כיוונים עיקריים:

1.יש צרכן זרם חשמלי,שממשיך לעבוד לאחר כיבוי הרכב "צרכן זרם פרזיטי",שמרוקן את המצבר והוא הגורם לתקלה.

2.החשמל תקין והבעיה בכלל היא בחיישן קראנק,שהוא אחת ממחלות הרכב -ברוך הבא למשפחת קיה-יונדאי ולמחלות הילדות שלהם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה אבל סתם שאלה אם המצבר בעצם מצליח לשמור על המתח שלו (12-13 וולט) אז זה לא אומר שאין לי בעצם צרכן זרם כי המצבר עדיין טעון?

בכל מקרה אבל אתה ממליץ לי ללכת לחשמלאי רכב ולא מוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

9.8 זה נשמע לי נמוך למתח התנעה- חייב לבדוק ראשית את המצבר במקום בו הוא נרכש.

אם מסרבים לטפל בך,פנה ליבואן המצברים במייל ובקש טיפול בנ' שירות אחרת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה קצת מתבלבל בתוצאות.

 

יש מתח של מצבר כשהרכב כבוי, יש מתח בזמן ניסיון התנעה (9.8 נשמע לי תקין) ויש מתח טעינה (13.5 זה בתחום התקין לטעינה, אבל לא יכול להיות שזה היה המתח לפני ההתנעה).

 

אולי המולטימטר מזייף!

 

גם אני מציע לגשת לחשמלאי מומלץ לאבחון. החשמלאי לא צריך טיפים מהפורום.

 

צריך לגשת לחשמלאי ולבדוק היטב את המצבר- אם לא תקין לחזור למקום בו נקנה הנצבר ולדרוש את החלפתו בחדש.

אם המצבר תקין אז יש שני כיוונים עיקריים:

1.יש צרכן זרם חשמלי,שממשיך לעבוד לאחר כיבוי הרכב "צרכן זרם פרזיטי",שמרוקן את המצבר והוא הגורם לתקלה.

2.החשמל תקין והבעיה בכלל היא בחיישן קראנק,שהוא אחת ממחלות הרכב -ברוך הבא למשפחת קיה-יונדאי ולמחלות הילדות שלהם.

לפני זרם פרזיטי הייתי בודק טעינה.

לדעתי האישית: אני לא חושב שבעיית חיישן קראנק הייתה נפתרת עם מצבר עזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות

יש אולי חשמלאי מומלץ באיזור ראשון לציון - תל אביב?

עוד שאלה, כרגע האוטו מניע בסדר אבל אני לא נוסע איתו כדי לא להיתקע, כל עוד הרכב מניע אתם מאמינים שחשמלאי יצליח למצוא בעיה כלשהי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
תודה רבה על התגובות

יש אולי חשמלאי מומלץ באיזור ראשון לציון - תל אביב?

עוד שאלה, כרגע האוטו מניע בסדר אבל אני לא נוסע איתו כדי לא להיתקע, כל עוד הרכב מניע אתם מאמינים שחשמלאי יצליח למצוא בעיה כלשהי?

 

אשמח ממש לדעת האם הבעיה נפתרה ? ואם כן אז איך.

נראה שיש לי בדיוק אותה בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח ממש לדעת האם הבעיה נפתרה ? ואם כן אז איך.

נראה שיש לי בדיוק אותה בעיה.

 

הבעיה אצלך היא שיש סטרטר ולא מניע או שגם סטרטר אין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1827 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...