Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

האוטו יונדאי אלנטרה 2006 אוט'.

 

הסיפור כזה, האוטו עבר תאונה מאחורה ונגרר למוסך פחחות.

בדקתי את האוטו לאחר תאונה, הוא מניע ונוסע והמנוע עובד חלק ואין שום ריח לוואי של דלק או שמן.

יום למחרת האוטו הושבת ע"י שמאי בגלל השסי, חזרתי למוסך כדי לקחת את האוטו לפירוק וגיליתי שהאוטו כבר קצת מפורק(מצבר, מראות וכו') והמוסכניקים הבדואים אמרו לי אל תניע את האוטו יש לך נזילה ממשאב דלק ויש ריח חזק מהמשאבה מתחת למושבים האחוריים.

לקחתי מהם חזרה את המצבר.

 

עכשיו העניין כזה, אני רוצה להניע את הרכב כדי לשמוע את המנוע, איזה סיכון יש עכשיו?

מה אני עושה במקרה שהמוסכניקים החליטו לפרק לי את האוטו על דעת עצמם, משטרה?

עריכה אחרונה על ידי sevi
פורסם

בס"ד

 

תבדוק שהמשאבה שם..

לפי מה שאתה אומר ומנסיון שלי, הם פתחו את המיכל וככל הנראה לקחו את המשאבה.

תרים את המושב ותפתח את המיכל, או שתבדוק את הרתמה אם היא משוחררת.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

הרבה אנשים מבוטחים במקיף ובמגרשים מרשים לעצמם לפרק.

אם צילמת את הרכב בזמן התאונה (סביר להניח שכן) גש עם הצילומים לבעלים של אותו מוסך ותדרוש את כל החלקים שפורקו כולל המשאבה שסביר להניח שגם פירקו.

החלקים האילו הם שלך ואין להם זכות לפרק. במיוחד כשאתה מעוניין לקחת את הרכב לפירוק.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...