Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד רעשים בדלתות


Krd
שימו לב! השרשור הזה בן 2027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גולמט עדיין מוכרים את יריעות חסם רעש, 170 ש"ח למטר, אבל צריך לקנות גליל שלם של 10מ'

 

יש עוד חומר מעניין, לא ברור מה זה, אבל גרף ביצועים שלו מרשים:

http://www.absotec.co.il/%D7%91%D7%AA%D7%99%D7%9D+%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9D+%D7%95%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94+%D7%A8%D7%95%D7%95%D7%99%D7%94/%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%9D+%D7%A8%D7%A2%D7%A9+TF+Block_1/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אבדוק עם גולמט ביום ראשון, אם באמת מוכרים רק 10 מטר ומעלה אז זה לא רלוונטי.

המוצר בקישור שפרסמת נראה מעניין, אבדוק אמחיר.

תמונה לאחר בידוד של מכסה המנוע:

20180503_143153.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה - זה בוודאי יעיל אך האם הדבקת יריאות בוטיל על פח מכסה המנוע עצמו טרם הדבקת את ההודליינר?

 

ולגבי חסם רעש ממה שזכור לי - חבר הגיע למקום וחתכו לו לפי מטר ולא חייבו אותו ל10 מטרים.

 

גם הTFBLOCK נראה בדיוק אותו סוג החומר זה MLV.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבקתי בוטיל בגומות שיש על מכסה מנוע ועליהם את ההודליינר, סהכ 4 חתיחות.

יש עוד משהו שאפשר לעשות בכדי לבודד עוד רעשי מנוע?(מבלי לפרק את כל הדשבורד).

השבוע אני אתחיל לעבוד על הדלתות, ובתקווה שיגיעו החומרים הנוספים-גם על הרצפה.

לדעתי הוספת הגומיות בדלתות ובידוד הרצפה ובתי הגלגלים יבואו הכי הרבה תוצאות, אעדכן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לבודד את קיר האש מתוך הקבינה אבל באמת - אם זה לא איזה פרוייקט שאפתני שאתה מתכוון להכנס אליו כי אתה ממש רוצה, אל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוצע היום בידוד ל 2 הדלתות הקדמיות, כיסוי של הדלת הפנימית ע"י יריעות בוטיל (70-80% מהשטח)על הדלת הפנימית הודבקו מספר יריעות בוטיל וספוג ccf, לא ביצעתי סגירת מחיצות טכניות ע"י אלומיניום מכיוון שנושא הסאונד פחות מדבר אלי, המטרה היא הפחתת רעשים(אם על הדרך אקבל סאונד טוב יותר-מבורך).

תמונות:

20180506_180428.jpg

20180506_182950.jpg

20180506_173857.jpg

כמו כן הגיע היום השטיח של סטינגר(אחד מתוך שתיים), כיסיתי איתו את החלק הקדמי של רצפת הרכב.

תוצאות:מהנסיעה הקצרה שעשיתי אכן יש שיפור קל, הרכב מרגיש יותר בועתי ופחות רעש חודר לבפנים, איך שהדברים נראים השיפור המשמעותי יגיע מבידוד יסודי של בתי הגלגלים והתקנת הגומיות נגד רעשי רוח. בנוסף אני מאמין שהשטיחים שצריכים להגיע יתרמו רבות.

אעדכן

עריכה אחרונה על ידי Krd
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע - כל הכבוד!

 

ואני יותר ממקבל את זה שלא כל פרוייקט בידוד גם נועד למטרות אקוסטיות.

 

אתה בכל מקרה משדרג את הרכב שלך והופך אותו למקום שנעים יותר לשהות בו - זה מעלה את רמת הנוחות וזה גם מוריד את רמת העייפות כי רעש הוא בטבעו מעייף מנטלית ולכן גם פיזית.

 

בתי הגלגלים וקיר האש הם אכן מקורות חדירת רעש מהותיים ובמידה ורצפת הרכב לא טופלה כראוי אז גם היא.

 

גומיות הבידוד יפחיתו באופן מהותי את רעשי הרוח וזה כבר הבדל שמגיע בעיקר במהירויות 80 קמ"ש וצפונה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני ארבעה חודשים הייתי צריך להחליף רדיאטור פנימי ברכב, ביצעתי את הפירוק של הדשבורד עם אבא שלי, היה סיוט אין סיכוי שאני עושה את זה שוב.

מחר אני אקנה 2 יריעות של חסם רעש מגולמט, איתם אבודד באופן יסודי ביותר את בתי הגלגלים ואולי חלקים מהרצפה(שכבר חלקה מצופה בסטינגר ועתידה להיות מצופה בשטיחים חדשים)

אעדכן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הזמנת את השטיחים הסיניים אני חושב שדי בזה ביחד דיינאליינר ואולי בוטיל בפיזור של 25 אחוז כיסוי משטח הרצפה (אם אתה מסיר שטיח אז כבר כדאי לעשות את זה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתיים אני לא מתכנן לפרק את השטיחים, אם שכבה של הסטינגר והשטיחים הסיניים לא תעבוד אשקול פירוק.

אגב, טובול חומרי בניין משווקים מורשים של גולמט, אפשר להזמין דרכם כל מה שמופיע בקטלוג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים:

הגיעו והורכבו הגומיות, תוצאות:

רעשי הרוח בהחלט הופחתו אבל עדיין קיימים, לדעתי הבעיה היא בגומיות המקורית בדלתות הרכב, הם בנות 10 שנים ונראים סימני יובש בקצוות, בהמשך אחליף אותם.

באופן כללי הגומיות תרמו לבידוד מהסביבה וכמעט ולא ניתן לשמוע רכבים שעוברים לידי.

בנוסף בוצע בידוד לדלת אחורית אחת, בהמשך יבוצע גם לשניה.

השטיח של סטינגר נראה די חסר תועלת ולא הביא לתוצאות ממשיות.

השלב הבא הוא לתקוף את רעשי הכביש, אולי בסוף אני אקנה גליל של חסם רעש גולמט ב 700 שח ואמכור את העודפים (יש קונים פוטנציאלים?), במידה וכן יבוצע כיסוי מלא של הרצפה(מעל השטיח של הרכב) ומעל הכיסוי יולבשו השטיחים הסיניים. כמו כן יבוצע בידוד יסודי של בתי הגלגלים. שאסיים עם זה אחזור לטפל ברעשי הרוח, הם ממש מציקים לי והייתי רוצה להעלים אותם כמעט לחלוטין.

אעדכן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד יהיו קצת רעשי רוח אבל כן ניתן להגיע לרמה שזה כל כך מינורי שזה לא מציק גם במהירויות צפון לחוק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרסם תמונות בהמשך, עדיין לא סיימתי עם רעשי הרוח לדעתי הגומיות המקוריות לא תקינות ולכן עדיין הרעשים קיימים, בהמשך אעדכן בנושא. קפצתי למפעל של גולמט וקניתי 2.5 מטר רבוע של חסם רעש, התכנון הוא לבודד איתו את כל 4 בתי הגלגלים ואת החלק שמתחת למושב האחורי, הרצפה תהיה מכוסה בשטיח של סטינגר ובשטיחים הסיניים .

החסם רעש מגיע בעובי של 2.5 מ"מ ללא ספוג ccf.

אשמח לקבל הדרכה לגבי העבודה עם החסם רעש, האם חייבים לשלב איתו ספוג ccf(מעל או מתחת?) או שמספיק להדביק אותו לפח, באופן כללי אשמח לקבל טיפים בנושא

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...