Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בידוד רעשים בדלתות


Krd
שימו לב! השרשור הזה בן 2053 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה יכול להדביק אותו לפח העניין הוא שביחד עם ספוג CCF אתה בעצם מקבל בולם זעזועים - הCCF בולם את כל הוויברציות מרצפת הרכב וגם סופג חלק מהתדר הגבוה של הרעש שם בעוד הMLV חוסם מעבר של גלי קול מכוון הרצפה אליך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בעקרון - הספוג מונע וויברציות ולכן הוא צריך להיות ישירות למשטח המתכת של הרכב ומעליו הMLV - רצוי להדביק אותם אחד אל השני עם דבק מגע שאינו פולט אדים רעילים (לקנות ברפדיות) לא חובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג של אותו הדבר מבחינתי רק שהן עוד יותר קלות משקל - בעיני זה רק עניין של בחירה.

 

אולי יש לזה משמעות בתחום הטרמי - לא בטוח לגבי זה אבל מההתעסקות שלי עם החומרים האלו כולל הכותנה - לרצפה הייתי מעדיף CCF בשילוב עם MLV, לבידוד גג למשל או בידוד דשבורד וחלקי פלסטיקה - יש מקומות שהכותנה תהיה קלה יותר לעבודה.

 

יש שלל פתרונות לשלל אפליקציות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, קראתי כי -

שכבה כמו ה-MLV צריכה להיות מופרדת מהמתכת של הרכב (decoupled) אחרת היא מאבדת מיעילותה.

השמת שכבת CCF ו/או בוטיל כמו גם הימנעות עד כמה שניתן מהדבקה של כל ה-MLV למשטח קשיח (למשל בוטיל ו/או כמובן פח הדלת), אלא לתפוס אותו במספר נקודות עיגון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היעילות של הMLV כבולם זעזועים מגיעה באמת כאשר משדכים אותה לשכבת CCF - זה נכון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה היא להשתמש בMLV ביחד עם CCF - מודבק או לא העיקר שיהיה משהו שיצמיד אותם זה לזו כמו משקל של שכבות שטיחים מעליהם או להצמיד אותם במספר נקודות מגע לפחות כמו שתם ציין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים:

בוצע בידוד לבתי הגלגלים האחוריים, כיסוי של בערך 40% בוטיל, 100% ספוג CCF ועליו חסם רעש.

בנוסף ריפדתי את החלק שמתחת למושב הנוסעים עם השטיח של סטינגר, ואת השאריות הדבקתי בתא המטען.

הדלת הרביעית עברה גם היא בידוד ע"י בוטיל ו CCF ובכך הושלם בידוד בדלתות, בהמשך אני מתכנן להוסיף לדלתות הקידמיות יריעות חסם רעש על ספוג ה CCF.

כמו כן הגיעו השטיחים הסיניים והורכבו

 

תוצאות:

הרכב מרגיש הרבה יותר בועתי, הניתוק מהסביבה גדל ולרוב אני לא שומע רכבים שנוסעים לידי.

עדיין קיימים רעשי כביש, מחר אני אבודד את בתי הגלגלים הקדמיים, מאמין שזה יפחית חלק ניכר מהרעש.

 

תובנות לגבי החומרים:

הדיינאליינר זהו ספוג CCF תוצרת דיינאמט אני קניתי בעובי של 3 מ"מ, השתמשתי בו לבידוד הדלתות, 2 גלילים הספיקו לבידוד נדיב של 3 דלתות. החומר לדעתי יקר ביחס לתועלת שהוא נותן, בעלות בערך של 270 ש"ח לגליל אני לא רואה סיבה לקנות אותו ולא חומר של יצרן אחר זול יותר וזה מביא אותי לנושא הבא - חסם רעש.

אני רכשתי חסם רעש של גולמט, המחיר הוא 200 ש"ח למטר רבוע וניתן לגשת למפעל של גולמט בכדי לקבל מידות בהתאמה אישית. מספיק לגעת בחומר כדי להבין שהוא מאסיבי ומקצועי, לדעתי מי שעושה פרוייקט מסוג דומה לשלי חומר זה צריך להיות בראש סדר העדיפיות, אמנם החומר יקר יחסית, אבל בהחלט משתלם.

השטיח של סטינגר לדעתי מיותר לחלוטין, הבדל שמיים וארץ מריעות חסם הרעש של גולמט.

השטיחים הסיניים איכזבו, למעט תוספת משמעותית למראה הרכב לא התקבל שום שינוי מבחינת רעשים, ובאופן כללי הם לא מאסיביים כמו שחשבתי שיהיו.

במידה ולא רוכשים מוצרים כמו דיילאנר, השטיח של סטינגר וכו אפשר יהיה להקצות סכום כסף נכבד ליריעות חסם הרעש, לדעתי משתלם הרבה יותר. החיסרון היחיד של היריעות הוא המשקל(5 ק"ג למטר רבוע) לי זה לא כלכך רלוונטי מכיוון שלרוב אני נוסע יחיד ברכב

מה עוד בתכנון:

בידוד בתי גלגלים קדמיים

פירוק הכיסאות הקידמיים ושטיח הרכב ע"מ לבודד את הרצפה

הוספת יריעות חסם רעש לדלתות הקידמיות

אעדכן

 

תמונות:

 

20180514_132228.jpg20180514_132234.jpg20180514_132223.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד!

 

היריעות של סטינגר אם זה הROAD KILL CARPET - הן אמורות להיות שילוב של CCF וMLV ביחד - זהו דווקא מוצר טוב רק יקר יחסית.

 

כל המותגים הייעודיים לתחום הם יקרים יחסית - מה שאתה מקבל שם הוא CCF צפוך ודחוס יותר בהרבה מאלו שתמצא בד"כ בשוק אך היום יש מוצרים סיניים שלא ממש נופלים מהם ועולים הרבה פחות וגם הם - לא רעילים, לא דליקים ומיועדים לרכב.

 

יריעת חסם הרעש של גולמט היא פשוט מסיבית יותר אבל כן עושה בדיוק את מה שהיא נועדה לעשות - לחסום מעבר של גלי קול.

 

הCCF לא חוסם - הוא סופג חלק מהם ומשנה בעיקר את איך שהרעש העובר דרכו ישמע - הוא מסנן את התדרים הגבוהים, התדרים הצורמים של רעשי הכביש מצד אחד וסופג חלק מהתדרים הגבוהים בתוך הרכב (בגלל זה למשל כיסוי דשבורד "מעדן" קצת את הצליל של המערכת ומרכך אותו).

 

לכל חומר יש את המטרה שלו.

 

סה"כ השילוב של הגומיות במסגרות החלונות, הMLV במקומות הנכונים, הבוטיל וכן גם הCCF עושים הבדל בתחושה שמקבלים בזמן השהיה ברכב - זה א' ב' של "נוחות" ושל "איכות נסיעה".

 

אני די בטוח עכשיו שאם תיכנס לרכב יוקרה באותה הקטגוריה של הרכב שלך - אתה תבין על מה אני מדבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, איזה מוצרים סיניים יש היום שלא ממש נופלים מהמותגים הייעודיים?

בנוסף אני תיכף מתחיל פרוייקט דומה, בידוד של כל תא המטען + דלתות, כרגע יש לי כבר Noico 80mil שממתין (האם מוצר זה לבד יספיק?).

אבל ראיתי שאתם שמים כמה וכמה שכבות, אין פחד שהריפודים / פלסטיקה לא יחזרו למקום? הרי בסופו של דבר אנחנו מוסיפים נפח...

"נאה דורש נאה מקיים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל במידה ובגלל זה חשוב לעבוד עם עוביים נכונים וצפיפויות מתאימות במקומות שאין בהם הרבה מקום.

 

אני קניתי יריעת בידוד מכסה מנוע של ניפון בזמנו - זה CCF 6 מילימטר מאוד דחוס עם שכבת אלומיניום מעליו ומתחת יש דבק נצמד מאוד חזק.

 

זה בעצם אותו החומר שאתה תמצא באלי אקספרס באיזה 6 דולר לריבוע של 80 על 50.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם לתא מטען יספיק לי רק ה Noico 80 mil שמקביל ל Dynamate extreme ?

היום אני עם רכב גרמני/ספרדי (סיאט איביזה קופרה 2016) האיכות חומרים יחסית טובה ואני חושב שגם הבידוד בדלת(דיי כבדה)..

בנסיעה במהירות גבוה אני שומע הרבה רעשי רקע (רעשים מהכביש ומהרוח), איך אפשר לשפר את זה? הוספת גומיות? P, D וכו?

"נאה דורש נאה מקיים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

יש עדכון לגבי הבית גלגלים הקדמי? תמונות?

תודה.

עדכונים:

בוצע בידוד לבתי הגלגלים האחוריים, כיסוי של בערך 40% בוטיל, 100% ספוג CCF ועליו חסם רעש.

בנוסף ריפדתי את החלק שמתחת למושב הנוסעים עם השטיח של סטינגר, ואת השאריות הדבקתי בתא המטען.

הדלת הרביעית עברה גם היא בידוד ע"י בוטיל ו CCF ובכך הושלם בידוד בדלתות, בהמשך אני מתכנן להוסיף לדלתות הקידמיות יריעות חסם רעש על ספוג ה CCF.

כמו כן הגיעו השטיחים הסיניים והורכבו

 

תוצאות:

הרכב מרגיש הרבה יותר בועתי, הניתוק מהסביבה גדל ולרוב אני לא שומע רכבים שנוסעים לידי.

עדיין קיימים רעשי כביש, מחר אני אבודד את בתי הגלגלים הקדמיים, מאמין שזה יפחית חלק ניכר מהרעש.

 

תובנות לגבי החומרים:

הדיינאליינר זהו ספוג CCF תוצרת דיינאמט אני קניתי בעובי של 3 מ"מ, השתמשתי בו לבידוד הדלתות, 2 גלילים הספיקו לבידוד נדיב של 3 דלתות. החומר לדעתי יקר ביחס לתועלת שהוא נותן, בעלות בערך של 270 ש"ח לגליל אני לא רואה סיבה לקנות אותו ולא חומר של יצרן אחר זול יותר וזה מביא אותי לנושא הבא - חסם רעש.

אני רכשתי חסם רעש של גולמט, המחיר הוא 200 ש"ח למטר רבוע וניתן לגשת למפעל של גולמט בכדי לקבל מידות בהתאמה אישית. מספיק לגעת בחומר כדי להבין שהוא מאסיבי ומקצועי, לדעתי מי שעושה פרוייקט מסוג דומה לשלי חומר זה צריך להיות בראש סדר העדיפיות, אמנם החומר יקר יחסית, אבל בהחלט משתלם.

השטיח של סטינגר לדעתי מיותר לחלוטין, הבדל שמיים וארץ מריעות חסם הרעש של גולמט.

השטיחים הסיניים איכזבו, למעט תוספת משמעותית למראה הרכב לא התקבל שום שינוי מבחינת רעשים, ובאופן כללי הם לא מאסיביים כמו שחשבתי שיהיו.

במידה ולא רוכשים מוצרים כמו דיילאנר, השטיח של סטינגר וכו אפשר יהיה להקצות סכום כסף נכבד ליריעות חסם הרעש, לדעתי משתלם הרבה יותר. החיסרון היחיד של היריעות הוא המשקל(5 ק"ג למטר רבוע) לי זה לא כלכך רלוונטי מכיוון שלרוב אני נוסע יחיד ברכב

מה עוד בתכנון:

בידוד בתי גלגלים קדמיים

פירוק הכיסאות הקידמיים ושטיח הרכב ע"מ לבודד את הרצפה

הוספת יריעות חסם רעש לדלתות הקידמיות

אעדכן

 

תמונות:

 

[ATTACH=CONFIG]504609[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504610[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]504608[/ATTACH]

"נאה דורש נאה מקיים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2053 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...