Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,מועדים לשמחה

ברשותי סיאט איביזה ידנית 6J משנת 2015 .

לאחר תיקון פנצ'ר השבוע, הפנצ'רניק האיר את צומת ליבי שהצמיגים משנת 2012.

היבואן שם צמיגים ישנים.

נסיעותיי קצרות.

הייתה כתבה שאמרו שניתן לרכוש צמיגים חדשים ישנים ואין עם זה בעיה .

 

שאלותיי:

1. כמה זמן מותר להחזיק צמיג?

2. האם בכלל יש טעם להחליפם?

3. אם אחליט להחליף איזה חברה הייתם ממליצים לרכוש?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכם, צרפתי תמונות מצב של הצמיגים שלי.

האם יש צורך להחליפם.

אם כן, איזה חברות ממליצים לי ?

תודה

IMG_20180410_104405.jpg

IMG_20180410_104528.jpg

IMG_20180410_104449.jpg

IMG_20180410_104557.jpg

פורסם

הצמיגים על הרכב 3 שנים.

רואים סימני יובש וסדקים קטנים, אבל לא מדובר במצב חירום.

במקומך הייתי מחליף עוד חצי שנה בכל מקרה, כי אחרי הקיץ הנוסף המצב יחמיר.

הדגם הזה שיש לך עכשיו Bridgestone b250 זה אחד הצמיגים שמחזיקים מעמד הכי הרבה זמן.

גם goodyear efficient grip perfomance מומלצים.

בין הזולים ניתן למצוא falken ze914 שנותנים תמורה טובה למחיר.

אין חוק שמגביל גיל הצמיגים על הרכב. יש חוק שמגביל מכירת צמיגים חדשים עד גיל 6 .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

^הצמיגים בני 6 ולא 3.

 

הייתי הולך על הדגם של גודייר פרפורמנס מכל ארץ ייצור שהיא לא תורכיה. אני מרוצה מהצמיגים האלה. כנס ליד 2 צמיגים ותברר מחירים ותאריך ייצור.

 

התמונות הם של הצמיגים האחוריים?

פורסם

לא הייתי מסתכן בצמיגים בני כל כל הרבה שנים, אני ממליץ על Falken ze914 תמורה מצוינת למחיר, יש לי את אותו רכב והרכבתי את הפאלקן לפני 3 חודשים ואני מאוד מרוצה.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם (נערך)

עוד שאלה, מה בנוגע לציג הרזרבי ?

לא זכור לי שהשתמשתי בו

עריכה אחרונה על ידי noam76
פורסם
אחלה תודה

 

חברת dunlop גם נחשבת לטובה?

דגם bluresponce מומלץ מאוד.

דגם FM800 לא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אתה נוסע לא מעט, לציר הקדמי עדיף לקנות goodyear efficient grip perfomance ולא dunlop bluresponce כי האחרון נשחק יותר מהר. אם יש מעט נסיעות - תקנה bluresponce (יותר שקט ונוח).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...