Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה טוען שאונקולוגית כלבים, מהבכירות בארץ (לא שיש יותר מדי, אבל בכל זאת), שטיפלה ומטפלת בעשרות ומאות מקרים של סרטן בשנה מעל עשר שנים, לא מבינה כלום מהחיים שלה? והשוטרינר שלי שטוען שנותן ברווקטו לשני הכלבים שלו אומר את זה רק בשביל למכור את המוצר ולעשות עליו כסף (כזכור אני בכלל לא קונה את המוצר ממנו אלא מזמין מחו"ל)?

פורסם

לא טוען שום דבר על אף אחד ספציפי שאני לא מכיר.

 

אני כן טוען שכמו בכל תחום אחר, "כל עוד המוזיקה מנגנת, כולם רוקדים" וראינו את זה החל מהמפולת של 2008 וכלה בפרומריס (אמפולות לכלבים).

 

כל עוד המוצר לא מורד מהמדף בידיעה מוחלטת שהוא הורג, נח מאוד לוטרינרים להמשיך לייצר ממנו כסף.

 

אני עובד עם 4 וטרינרים שאני מכיר, כולם מוכרים ברווקטו, כולם ממליצים עליו, ארבעתם לא נותנים לכלבים שלהם פרומריס כי עדיין לא בטוחים בהשלכות.

 

 

אבל עזוב אותך משמועות וחצאי אמיתות (לדעת מומחים מטעם עצמם), למה אתה בכלל שם משהוא על הכלב?

1. למנוע חוסר נעימות לכלב מנשיכות של קרציות ופרעושים.

2. למנוע סיכון בריאותי לכלב הן מקדחת קרציות והן מאנמיה מפרעושים.

 

בכל אלה ברווקטו לא מטפל כלל!

 

הכלב ממשיך להעקץ והכלב ממשיך להיות חשוף למחלות הרלוונטיות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כשאני שם ברווקטו על הכלבה לא רק שהיא מפסיקה להעקץ, גם החתולים מאבדים את הפרעושים שלהם. החומר הזה קטלני, וברגע שהוא קוטל, הפרעושים לא מתרבים בבית. כאדווקט וסרסטו הפסיקו לעבוד, זה מה שנשאר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כשאני שם ברווקטו על הכלבה

אתה לא שם ברווקטו על הכלבה, תדייק, אתה נותן לה לבלוע חומר הדברה!

לא רק שהיא מפסיקה להעקץ,

טעות עובדתית שאין עליה עוררין גם לא של היצרן עצמו, הפרעוש צריך לעקוץ בכדי להחשף לחומר הפעיל ולמות.

גם החתולים מאבדים את הפרעושים שלהם.

בילתי אפשרי, אתה מדמיין!

החומר הזה קטלני,

אכן, קטלני!

 

כאדווקט וסרסטו הפסיקו לעבוד, זה מה שנשאר.

שוב, פרופגנדה של וטרינרים, "הפסיק לעבוד"... ריססת פעם K300 על ג'וק וזה "לא עבד"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גרמתם לי לפקפק בשימושיות של הסרסוטו שאני שם על הכלב שלי.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אני משתמש ב-סולאנו- סולטיף אמפולות נגד פרעושים וקרציות.

זה מה שהוטרינר הביא לי בהתחלה שהגעתי בטיפול הראשון, ניסיתי גם גירסת הHOME אבל היא החזיקה פחות מחודש, כעת חזרתי שוב .

נ.ב שמתי לב שאין יותר את הגירסה בדף היצרן אלא רק גרסת ההום. מה חושבים? זה בסדר או חהחליף?(בטיחות שלהם הכי חשובה לי).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...