Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הגיעה לי מצלמת הרכב של VIOFO וברצוני להתקין אותה ברכב,יש לי מאזדה 3 שנת 2009 ויש 2 סוגי פיוזים שמראים במדריכים ביוטיוב,השאלה היא איזה סוג מתאים למאזדה 3 2009,

low profile blade או mini blade



תודה לעוזרים!

פורסם
אם זה הדור השני של מזדה, אז low profile blade, נקרא גם מיקרו.

לא יודע לגבי הדור הראשון.

סליחה על הבורות אבל איך אפשר לדעת אם הרכב מדור ראשון או שני?

פורסם

דור I, נמכר בארץ עד אמצע 2009, בעל פיוזים מסוג mini blade, בעברית: פיוז מיני (קטן עם שיניים ארוכות).

mazda-3-2004-Front.jpg

 

דור II, נמכר בארץ מאמצע 2009, בעל פיוזים מסוג low profile, בעברית: פיוז מיקרו (קטן עם שיניים קצרות).

DSC02008M3C.JPG

 

עריכה:

אתה רוצה להתקין עם מפצל מהבית פיוזים?

*בלי קשר, יש נעוץ בפורום רכב כללי על מצלמות רכב, שתדע.

פורסם
דור I, נמכר בארץ עד אמצע 2009, בעל פיוזים מסוג mini blade, בעברית: פיוז מיני (קטן עם שיניים ארוכות).

[ATTACH=CONFIG]501193[/ATTACH]

 

דור II, נמכר בארץ מאמצע 2009, בעל פיוזים מסוג low profile, בעברית: פיוז מיקרו (קטן עם שיניים קצרות).

[ATTACH=CONFIG]501194[/ATTACH]

 

עריכה:

אתה רוצה להתקין עם מפצל מהבית פיוזים?

*בלי קשר, יש נעוץ בפורום רכב כללי על מצלמות רכב, שתדע.

 

תודה רבה על הפירוט יא מלך!

וכן אני רוצה להתקין עם מפצל ומצת שמוחבא עם הפיוזים.

×
×
  • תוכן חדש...