Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

היום בבוקר נפגע לי הרכב החדש (עוד עם הניילונים),

הפגיעה די קלה בפגוש האחורי אבל מאוד לא אסתטית.

 

בתאונה אין אשמים, כל אחד מהנהגים עשה רוורס והסכמנו על כך שבאמת זה מקרה מצער אבל אין את מי להאשים.

 

קיבלתי 2 הצעות מחיר, הראשונה מצ'מפיון שעומדת על 1500-2000 ש"ח, הכוללת תיקון הנזק, או לחילופין בערך 7000 ש"ח אם מחליפים את הטמבון, כמובן שהכל עם שמאי והפעלת ביטוח.

 

השתתפות עצמית - 1000 ש"ח בערך + ייקור פרמיה + אם תהיה עוד תאונה בעתיד אני יכול ממש להידפק.

 

אופציה 2, תיקון אצל פחח מקצועי, הצעת המחיר עומדת על כ1000 ש"ח, פירוק הטמבון תיקון וצביעה בתנור.

 

באופציה ב אני לא מפעיל ביטוח, סופג את עלות התיקון.

 

 

מצ"ב תמונות הנזק.

 

מה לדעתכם עדיף לעשות?

IMG_3327.jpgIMG_3328.jpg

פורסם

פוליש יטשטש את השריטות , במקרה כזה לא בטוח שכדאי לגעת ואם כבר אז אולי רק צביעה מקומית.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אל תחליף טמבון. אין צורך.

לדעתי ברכב חדש יש ירידת ערך (אצלי במשהו דומה, היתה של 2 אחוז אם אני זוכר נכון,) על עצם ההחלפה.

אם אתה פועל דרך חברת הביטוח ויש דו"ח שמאי (אפילו שהוא רושם שאין נזק לשלדה אבל קבע בכל ירידת ערך) אז כבר תצטרך להראות את זה במכירה עתידית אפילו שזה כלום.

לך לצבעי טוב שיעשה תיקון על הפגוש המקורי או מקומי או על כל הפגוש . אולי אפילו בלי פירוק .

פורסם

בצבע לבן אין בעיה לתקן. לך לצבעי מומלץ ולא לצמפיון

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חיכיתי לבוקר לעשות בדיקה מקיפה, נראה שהטמבון נלחץ קצת ונסדק, הוא גם לא יושב פלס אלא ירד בכ3ממ כלפי מטה.

אני ניגש לצמפיון לקבל הצעה אמיתית.

 

איך מוודאים שהם מבצעים את הצביעה עם הצבע המקורי של היצרן?

פורסם

אם החלטת לתקן (מה שלא בטוח שאני הייתי עושה במקרה זה) ולהפעיל ביטוח, כולל החלפת הפגוש, אז כדאי שתזכור לבקש מהם שישאירו לך את הפגוש הישן ולא יזרקו. הסיבה כמובן היא לוודא שאכן ביצעו החלפה לחדש ולא סתם תיקנו. היה לי מקרה דומה עם סובארו, בדיעבד התברר לי כי לא החליפו לי אלא סתם תיקנו, צבעו והחזירו. איך גיליתי? כשזה קרה שוב בצד אחר של הפגוש, אז המכה הראשונה התגלתה מחדש.

×
×
  • תוכן חדש...