Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, היום בשעות הבוקר נעשו עבודות גיזום בשכונה שלי בראשון לציון וכתוצאה מכך פגעו ברכב שלי. הרכב חנה ברחוב מתחת לעץ כמו שתמיד הוא חונה ושאר הרכבים שבשכונה, ירדתי לאוטו בשעות הבוקר המאוחרות וגיליתי שכל האוטו מלא בנסורת וענפים מסביבו עד שלפתע זיהיתי שלוש מכות על המכסה מנוע שנגרמו כתוצאה מנפילת ענפים. הרכב הוא רנו קליאו שנת 2002 שחשוב לי מאוד, חשוב לציין שהרכב עבר צביעה מקצועית בדיוק לפני חודש! ולגלות עכשיו שהרסו לי הכל ושכל הכסף שהוצאתי עליו היה בזבוז זה מבאס. שרטו לי את הזכוכיות באוטו ואת השמשה ואני מרגיש אבוד, ניסיתי לדבר עם המוקד עם העירייה עם מחלקת הביטוח וכולם זרקו אותי מאחד לשני ולבסוף ניתקו לי, בסופו של דבר גיליתי שאלו היו עבודות גיזום של חברת החשמל, ואין לי מה לעשות הגשתי תלונה במוקד חברת החשמל וזה לא עניין אותם. עצות מישהו משהו מה אני עושה?? חשוב לציין שצילמתי את הרכב שלי ואת הנזק שנגרם לו.

פורסם

דוח שמאי ושליחת מכתב רשום דרישה לתשלום לחברת חשמל.

 

ישלמו , טוב.

 

לא ישלמו תתבע בבית משפט לתביעות קטנות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה צריך לכתוב מכתב רישמי עם כל הפרטים לפניות הציבור של חברת החשמל, ולא דרך המוקד.

אתה יכול דרך פקס/מייל או גם דרך האתר שלהם, זמן המענה שלהם זה 21 ימי עבודה (כחודש בערך).

בהצלחה.

 

 

ניתן ליצור קשר עם נציבות תלונות הציבור בדרכים נוספות: [TABLE=class: ms-rteTable-default, width: 100%]

[TR=class: ms-rteTableHeaderRow-default]

[TH=class: ms-rteTableHeaderEvenCol-default, align: right]מס' פקס​[/TH]

[TH=class: ms-rteTableHeaderOddCol-default, align: right]דואר אלקטרוני​[/TH]

[TH=class: ms-rteTableHeaderEvenCol-default, align: right]משלוח מכתבים[/TH]

[/TR]

[TR=class: ms-rteTableOddRow-default]

[TD=class: ms-rteTableEvenCol-default, colspan: 1, align: right]072-3428256[/TD]

[TD=class: ms-rteTableOddCol-default, align: right][email protected][/TD]

[TD=class: ms-rteTableEvenCol-default, align: right]ת.ד 25 מיקוד 6100001​ תל אביב[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

  • ספונסר פורום
פורסם

זה לא נעים.

כדי לתבוע את הנזק אתה חייב חוות דעת שמאית.

מקווה שצילמת את הרכב כשהענפים עליו ומסביבו.

צור איתי קשר טלפוני אנס לעזור לך.

0546999223 אלי אמרן שמאי רכב

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

×
×
  • תוכן חדש...