Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייצור מכוניות על - מתי אצלנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה מכיוון אחר: האם אני יכול לקחת רכב כמו קוניגסג, להביא לארץ ולנהוג בו בכבישי ישראל?

אולי זה חלק מהבעיה? אני לא מכיר את כל החברות הקטנות בתחום, אבל יש כאלו שאני יודע שהן נורא מוכוונות מסלול. ופה זה כנראה חוזר לנקודת ההתחלה: בארץ התחום הזה פשוט לא קיים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

נו בסדר, נעשה ג'יפון מקארבון במקום.

 

נ.ב.

איך שכחנו את King מיסבים? הם בצמרת העולמית בתחומם ומייצרים גם עבור פורמולה 1.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

העניין הוא שכדי לייצר דבר כזה צריך לגייס משאבים. כנראה שבישראל המשוגעים לדבר מעדיפים לתכנן ולייצר מובילאיי, כיפת ברזל או להסב מטוסים עבור אמאזון. ניצול יותר טוב של המשאב האנושי, המשאב כלכלי, וכנראה גם אמצעי הייצור.

 

הדוגמאות שנתת אלה פיתוחים חדשים ומקוריים ורכב על הוא צורה של "גם אני" שזה משהו שונה לחלוטין.

 

כשאת מדבר על סדרות קטנות ועבודת ידייםגם אם הרכב יהיה ישראלי קרוב לודאי שרובו או כולו ייוצרו בחול.

 

שלייקעס, הרכב שלכם הוא משהי שונה כי הוא מיוצר למטרות לימודיות ולא כלכליות ועם הרבה תרומה מהתעשייה. אם הייתם עסק כלכלי שמתכננן אב טיפוס הוא היה עולה לכם הרבה יותר.

 

את היכולות אין ספק שיש אבל כלכלית לא בטוח שיש מקום לזה בארץ.

 

עריכה: מה שהפיל את הסברה בזמנו זה הקמת מרכזי שירות ומכירה ברחבי העולם לרכב נישה ושגלגלו ההוצאות על מחיר הרכב הפך אותו ללא כלכלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נהג לילה מסכים איתך וגם כתבתי את זה.

אכן מרכזי שירות זה גם עניין לחשוב עליו. קוניגסג מטיסים מכונאים לדעתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חברים, תודה על הדיון המעניין.

 

נניח שגוף כמו התעשייה האווירית מרים את הכפפה, מהנדסים? יש, מנהרת רוח? יש, אמצעי ייצור לסדרות קטנות? יש, מרכזי שירות ברחבי העולם? יש.

 

די שעשע אותי לראות איך בקוניגסג מתגאים במתגים עשויים אלומיניום עם חורי נאנו לתאורת המתג.

לא מאמין שכאן לא יכולים לבנות משהו מרשים בהרבה.

פורסם

כי בשוודיה אפשר לנסוע 180 קמ"ש בכל כביש.

בעקרון עם כמות השדות התעופה העובדים חצי קלאץ כבר שנים (ראש פינה, קריית שמונה,עין יהב ועוד מעט גם שדה אילת ושדה דב והרצליה יצטרפו לסטטיסטיקה העצובה) אפשר בקלות להקים מפעל לכל דבר במקומות כאלו במקום למכור לנו שקרים של דיור לצעירים באזור שדה דב או בהרצליה או אילת.

פורסם

מארק - זו שבדיה, לא גרמניה. יחי ההבדל הקטן.

 

מעשית - אין ספק שמדובר בהחלטה כלכלית גרידא. השוק רווי, וכנראה שהמנהלים רואים שימוש הרבה יותר טוב וייתרון יחסי לתעשיה המקומית בתחומים אחרים. כנראה שהתעשיה האוירית תרויח יותר מתחזוקת והשפחת מטוסים (נהג לילה, כאילו שאין תעשיות אויריות בכל העולם) ופיתוח וייצור מוצרים ייחודיים (למשל - גרר רובוטי למטוסים), ולא בכניסה לשוק איזוטרי של מכוניות על.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יכול להיות שמפעל לפיתוח רכב-על זה משתלם פחות עקב קו המחשבה מבחינה מדינית או חוסר שלו.

אבל לתמוך בתעשיית רכב או כל תעשייה מאשר לנסות לבנות בניינים מגורים לעשירים עדיפה,רק המחשבה של נקויי האדמה מרעלים שהצטברו שנים עם חומרים מסרטנים.

×
×
  • תוכן חדש...